ПРОГРАМА ПСИХОДІАГНОСТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ
НАВЧАЛЬНО-ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ УЧНІВ 9-11 класів
9 клас
Мета:вивчення особливостей підліткового віку та особистості в соціумі.
Тема дослідження |
Методика |
1. Діагностика мотивації досягнень |
1. Школа, оцінка, потреби в досягненнях Ю.Орлова |
2. Діагностика рівня розумового розвитку |
2. ШТРР |
3. Діагностика рівня творчих здібностей |
3. Тест Е.Торранса |
4. Вивчення статусу в класі |
4. Соціометричний метод Дж.Морено |
5. Вивчення професійних нахилів |
5. ОДАНІ - 2 |
10 клас
Мета:вивчення адаптації до старшої ланки, формування особистісної зрілості.
Тема дослідження |
Методика |
1. Вивчення ціннісних орієнтацій особливості |
1. Методика ЦОЄ |
2. Вивчення рівня особистісної зрілості |
2. Опитувальник особистісної зрілості Ю.Гільбуха |
3. Вивчення переважаючих психічних станів |
3. Методика «Самооцінка психічних станів» за Уесманом-Ріксом |
4. Діагностика взаємин у групі |
4а. Методика діагностики міжособистісних стосунків Т.Лірі 4.б. Соціометричний метод Дж.Морено |
5. Діагностика рівня комунікативних та організаторських здібностей |
5. Методика КОЗ – комунікативні та організаторські здібності |
6. Характер стосунків у сім ’ ї |
6а. Анкета «Виявлення рівнів взаємодії батьків і дітей». 6б. Метод незакінчених речень. |
7. Емоційне ставлення до школи і навчальних предметів |
7. Анкета |
11 клас
Мета:вивчення особливостей вибору життєвого та професійного шляху, індивідуально-типологічних властивостей особистості.
Тема дослідження |
Методика |
1. Вивчення професійних нахилів |
1а. Методика «За і проти» М.Пряжнікова 1.б. Методика ОДАНІ |
2. Вивчення взаємодії вчителя та учнів |
2. Анкета |
3. Діагностика індивідуально-психолоічних властивостей особистості |
3. Багатофакторний опитувальник особистості Р.Кеттела |
4. Вивчення особливостей уявлень учнів про життєвий шлях |
4. Проективна методика «Життєві цілі» |