Автори календарного планування:
Календарне планування з переліком електронних джерел складене колективом кафедри Зарубіжної літератури вчителем-методистом Жеребко Т.О., вчителем-методистом Дорошкевич Н.В., вчителем-методистом Рєнькас Л.М.
ІІ СЕМЕСТР
№ ур.
|
К-ть год |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Домашнє завдання |
33 |
1 |
11.01 – 15.01 |
ТЕМА №4. РЕАЛІЗМ. Поняття про реалізм, його характерні ознаки як літературного напряму (зв’язок із дійсністю, аналітизм, типовість образів і ситуацій, розкриття впливу соціального середовища на людину, критичний пафос, дослідження життя суспільства, психологізм та ін.). Взаємодія реалізму з іншими напрямами XIX ст. (романтизмом, натуралізмом). |
С. 175-176 скл. порівняльну таблицю «Реалізм в іменах письменників української та зарубіжної літератури», підг. повідомлення про Бальзака |
34 |
1 |
Оноре де Бальзак. Основні віхи творчості та особливості світогляду письменника. |
С.177-181 Прочитати повість «Гобсек». Скласти хронологічну таблицю повісті «Гобсек»
|
|
35 |
1 |
18.01 – 22.01 |
«Людська комедія» Бальзака: історія написання, художня структура, тематика і проблематика, образи. Повість «Гобсек» у структурі «Людської комедії». https://www.youtube.com/watch?v=xY3EpX4u1Ws&ab_channel=AlexeyPalyonii |
Скласти опорну схему-конспект «Людської комедії». Складіть модель французького суспільства За О. де Бальзаком |
36 |
1 |
Бальзак. «Гобсек». Сюжетно-композиційні особливості повісті («розповідь у розповіді»). https://dovidka.biz.ua/gobsek-analiz/ |
Визначити елементи сюжету й композиції. Скласти асоціативний кущ до образу Гобсека. Виписати афоризми з тексту твору. |
|
37 |
1 |
25.01 – 29.01 |
Бальзак. «Гобсек». Система образів повісті. Лінія Дервиля, Гобсека і сім’ї де Ресто. |
Схематично відобразити систему образів. Виписати цитати для характеристики Гобсека. |
38 |
1 |
Бальзак. «Гобсек». Багатогранність образу Гобсека як соціального типу доби, філософа і людини, засоби його створення (портрет, психологічна деталь, монолог, вчинки, філософське ставлення до життя та ін.). https://naurok.com.ua/prezentaciya-gobsek-100382.html https://www.youtube.com/watch?v=DETC_xRNBe8&ab_channel=TvorchGruppa https://naurok.com.ua/test/onore-de-balzak-gobsek-29734.html |
Заповнити таблицю. Підготувати повідомлення (презентацію) про М. Гоголя |
|
39 |
1 |
01.02 – 05.02 |
Микола Васильович Гоголь. Петербурзький етап життя і творчості письменника. https://www.youtube.com/watch?v=Hgz_aLfmcZA&ab_channel=ShortHistory https://www.youtube.com/watch?v=GOSeRxUzJ4E&ab_channel=%D0%AE-Fly |
С. 204-208. Переглянути фрагмент кінотрилогії «Дороги Гоголя». Скласти план-тези за біографією Гоголя. Прочитати п’єсу «Ревізор». |
40 |
1 |
М.Гоголь. «Ревізор». Творча історія. Специфіка художнього конфлікту й жанру п’єси. https://www.youtube.com/watch?v=ZmoKNSzlB8Q&ab_channel=DrozdANDBobrana |
Виписати цитати для характеристики Хлєстакова. Коментар і аналіз змісту комедії. |
|
41 |
1 |
08.02 – 12.02 |
М.Гоголь. «Ревізор». Образи чиновників у комедії. Образ Хлєстакова, його динаміка. Засоби комічного у творі. https://www.schoollife.org.ua/271-2018/ |
Дібрати цитатний матеріал. Скласти композиційний план. Заповними таблицю. |
42 |
1 |
М.Гоголь. «Шинель». Цикл петербурзьких повістей. Побутовий, психологічний і філософський плани повісті «Шинель», особливості сюжету й композиції. https://naurok.com.ua/prezentaciya-shinel-po-gogolivski-10897.html https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=402 |
С. 215-227. Виписати цитати для характеристики образу Башмачкіна. Виконати інтерактивну вправу. |
|
43 |
1 |
15.02 – 19.02 |
М.Гоголь. «Шинель». Образ Башмачкіна та засоби його створення. Тема «маленької людини» у повісті. https://naurok.com.ua/urok-obraz-bashmachkina-ta-zasobi-yogo-stvorennya-145257.html https://vseosvita.ua/library/9-klas-mvgogol-sinel-prezentacia-do-uroku-212559.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-obraz-bashmachkina-ta-zasobi-yogo-stvorennya-145260.html |
ТЛ Презентувати ілюстрації до твору. Виконати інтерактивну вправу. |
44 |
1 |
М.Гоголь. «Шинель». Образ столиці як ворожого для людини простору. Трактування фіналу та елементів фантастики в повісті. |
Переглянути художній фільм, скласти усний відгук. Скласти порівняльну таблицю. |
|
45 |
1 |
22.02 – 26.02 |
РМ №3 (п). Твір-роздум «Як має жити людина?» (за творами О. де Бальзака, М.В.Гоголя). https://www.youtube.com/watch?v=YYXAlAHW9TU&vl=ru&ab_channel=LFV |
Повторення матеріалу підручник(підготовка до КР). Написати есе «М. Гоголь в укр. та заруб. літе- ратурі» |
46
|
1 |
Контрольна робота №4 за темою «Реалізм» (комбіновані різнорівневі завдання). |
Написати есе «М. Гоголь в укр. та заруб. літе- ратурі» |
|
(ТЛ) Поглиблення понять про образ (типовий), повість (соціально-психологічна, соціально-побутова, філософська), оповідання, комедію, художню деталь (психологічна). Психологізм, інтер’єр. (ЛК) Утілення образів і сюжетів творів О. де Бальзака, М.В. Гоголя у мистецтві (ілюстраціях, кіно, театрі тощо). (УС) О. де Бальзак і Україна. Значення М. В. Гоголя для розвитку української та зарубіжних літератур. (ЕК) Зіставлення специфіки розкриття теми грошей та їхнього впливу на людину у творчості О. де Бальзака й М. В. Гоголя. (МЗ) Художня культура, іноземна мова, географія, історія. |
||||
47 |
1 |
01.03 – 05.03 |
ТЕМА №5. НОВІ ТЕНДЕНЦІЇ У ДРАМАТУРГІЇ КІНЦЯ XIX–ПОЧАТКУ XX СТ. «Стара» і «нова драма». Зміни в драматургії кінця XIX – початку XX ст. Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Роль Г. Ібсена в розвитку світової драматургії, його новаторство. https://www.youtube.com/watch?v=0V0VRG-M-H0&ab_channel=NastyaRest |
|
48 |
1 |
Генрік Ібсен. «Ляльковий дім» як соціально-психологічна драма. Особливості драматичного конфлікту та розвиток сценічної дії (зовнішньої і внутрішньої). https://dovidka.biz.ua/lyalkoviy-dim-analiz/ https://learningapps.org/5257329 https://naurok.com.ua/literaturniy-diktant-genrik-ibsen-lyalkoviy-dim-74983.html |
|
|
49 |
1 |
09.03 – 12.03 |
Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Композиція п’єси. Образна система. https://dovidka.biz.ua/lyalkoviy-dim-harakteristika-geroyiv/ |
|
50 |
1 |
Генрік Ібсен. «Ляльковий дім». Підтекст, символіка. Відкритість фіналу п’єси. |
|
|
51 |
1 |
15.03 – 19.03 |
Бернард Шоу. «Пігмаліон». Особливості світогляду Б. Шоу. https://www.youtube.com/watch?v=JMu_-k8ECFU&ab_channel=KayrGuggu |
|
52 |
1 |
Бернард Шоу. «Пігмаліон». Специфіка втілення античного міфу в п’єсі. |
|
|
53 |
1 |
29.03 – 02.04 |
Бернард Шоу. «Пігмаліон». Динаміка образу Елайзи Дулітл – головної героїні п’єси. https://naurok.com.ua/bernard-shou-pigmalion-dinamika-obrazu-elayzi-dulitl-178736.html |
|
54 |
1 |
Бернард Шоу. «Пігмаліон». Ідеї «одухотворення» людини й життя засобами мистецтва, збереження національної культури, розвитку мови.
|
|
|
55
|
1 |
12.04 -16.04 |
Контрольна робота №5 за темою «Нові тенденції у драматургії кінця XIX–початку XX ст.» Контрольний твір-есе. |
|
(ТЛ) «Нова драма», ібсенізм. (ЛК) Утілення драматичних творів Г. Ібсена і Б. Шоу в театрі, кіно. (УС) Українські перекладачі творів зарубіжної літератури кінця XIX–початку XX ст. (ЕК) Порівняння особливостей «старої» та «нової драми», образів персонажів. (МЗ) Художня культура, іноземна мова. |
||||
56 |
1 |
12.04 -16.04 |
ТЕМА №6. ЛІТЕРАТУРА XX–XXI СТ. ЖИТТЯ, ІСТОРІЯ, КУЛЬТУРА. Шолом-Алейхем. «Тев’є-молочар». Тема історичного зламу, який пройшов крізь долю людини і народу на межі XIX–XX ст. https://www.youtube.com/watch?v=E24eTk7MKBU&ab_channel=%D0%93%D0%A0%D0%90%D0%94%D0%9E%D0%9B%D0%86 |
|
57 |
1 |
19.04 – 23.04 |
Шолом-Алейхем. «Тев’є-молочар». Образна система повісті. Образ Тев’є. https://naurok.com.ua/prezentaciya-sholom-aleyhem-tev-e-molochar-175763.html https://dovidka.biz.ua/tev-ye-molochnik-harakteristika-geroyiv/ |
|
58 |
1 |
Шолом-Алейхем. «Тев’є-молочар». Філософські проблеми повісті. Народний гумор. |
|
|
59 |
1 |
26.04 – 30.04 |
Шолом-Алейхем. «Тев’є-молочар». Сучасні інтерпретації повісті в театрі, кіно та інших видах мистецтва. |
|
60 |
1 |
ПЧ №3. Гарпер Лі (1926–2016). «Убити пересмішника». Проблема входження молоді в дорослий світ, зіткнення із жорстокістю. Моральні ідеали у творі. https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-1-za-tvorom-garper-li-ubiti-peresmishnika-9109.html |
|
|
61 |
1 |
04.05 – 07.05 |
ПЧ №4. Ерік Вольф Сігел (1937–2010). «Історія одного кохання». Розповідь про зворушливе і трагічне кохання студента, сина мільйонера, до дочки бідного італійського емігранта. Проблеми життя і смерті, любові й відданості у творі. https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=4053 |
|
62 |
1 |
Класична і масова література. Рецензія. Поглиблення поняття про «художність». |
|
|
63 |
1 |
11.05 – 14.05 |
РМ №4 (у). Бібліотечні та інтернет-ресурси, їхнє використання для збагачення кола читання, розвитку навичок творчої роботи з книгою. Презентація літератури для читання на літо. https://sites.google.com/site/internetresursinaurokah/vidi-internet-resursiv |
|
64 |
1 |
Контрольна робота №6 за темою «Література XX–XXI ст. Життя, історія, культура» (комбіновані різнорівневі завдання). |
|
|
(ТЛ) Класична і масова література. Рецензія. Поглиблення поняття про «художність». (ЛК) Бібліотечні та інтернет-ресурси, їхнє використання для збагачення кола читання, розвитку навичок творчої роботи з книгою. Взаємодія різних видів мистецтва (кіно і література та ін.), комп’ютерних технологій і літератури. Сучасні літературно-художні видання, інтернет-портали творів зарубіжної літератури. Міжнародні літературні премії. (УС) Українські перекладачі творів зарубіжної класики і сучасної літератури. Шолом-Алейхем і Україна. (ЕК) Переосмислення сюжетів, образів, мотивів зарубіжної літератури і культури у творах мистецтва. (МЗ) Історія, художня культура. |
||||
65 |
1 |
17.05 – 21.05 |
Узагальнення і систематизація навчального матеріалу. |
|
66 |
1 |
Підсумковий урок. Резерв – 2 год. |
|
|
(МЗ) Українська література. |
|