Автори календарного планування:
Календарне планування з переліком електронних джерел складене колективом кафедри Української мови та літератури вчителем-методистом Ліпкан О.В. та к.ф.н. Пилипей О.В.
№ уроку |
тиждень |
тема уроку |
освітні ресурси |
домашнє завдання |
01. - 05.09 |
Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Поняття «розстріляне відродження». ТЛ: «розстріляне відродження». |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozstrilyane-vidrodzhennya-142399.html http://lesson.iolya.com.ua/page163.html https://www.youtube.com/watch?v=8jSLu2u58ao&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=2&t=0s |
група класу у месенджері |
|
Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет М. Семенко – сміливий експериментатор («Бажання», «Місто», «Запрошення»). ТЛ: авангард, футуризм, урбанізм. |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-literaturniy-avangard-m-semenko-53639.html https://www.slideshare.net/ElenaPritula/ss-65906376 https://www.youtube.com/watch?v=rqZYP3p2TMY&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=3&t=0s https://www.youtube.com/watch?v=_diz1diBhkk |
група класу у месенджері |
||
07. - 11.09 |
Поетичне самовираження Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета, трагізм його долі. |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-pavlo-tichina-49348.html https://www.slideshare.net/SvetikShvager/ss-27178813 https://www.youtube.com/watch?v=0kAJXIYww4s&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=5&t=0s |
група класу у месенджері |
|
Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність у поезіях П. Тичини «Арфами, арфами…», «О панно Інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить…». ТЛ: вітаїстичність, кларнетизм. |
https://www.slideshare.net/SvetikShvager/ss-27178813 |
група класу у месенджері |
||
14. - 18.09 |
Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу в поезіях П. Тичини «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…». ТЛ: експресіонізм (повторення). |
група класу у месенджері |
||
Виразне читання поезій П. Тичини (напам’ять). |
https://www.youtube.com/watch?v=_xcaMOclOQE |
група класу у месенджері |
||
21.-25.09 |
Євген Плужник, його творча біографія. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики: «Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен – як срібний птах.!..» |
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/evgen-pluzhnik-poetichna-tvorchist-pismennika1.html https://www.youtube.com/watch?v=lKsZ-qc0LbQ&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=10&t=0s https://www.youtube.com/watch?v=1v3lYKBLtuk |
група класу у месенджері |
|
Виразне читання поезій Є. Плужника (напам’ять). |
https://www.youtube.com/watch?v=Eteayq98m3Q |
група класу у месенджері |
||
28.09-2.10 |
Творче кредо групи «київських неокласиків», орієнтація на традицію, класичну форму вірша. Різногранний творчий шлях Максима Рильського. |
https://svitppt.com.ua/biografiya/maksim-rilskiy.html https://www.youtube.com/watch?v=16WTD5KlPkM https://www.youtube.com/watch?v=52GPRJ6V3hI&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=9&t=0s |
група класу у месенджері |
|
Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в поезії Максима Рильського «Солодкий світ» (оглядово). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. ТЛ: філософічність, сонет. |
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/rilskiy.html |
група класу у месенджері |
||
11. |
5-10.10
|
Виразне читання поезій М. Рильського (напам’ять). |
https://www.youtube.com/watch?v=-c0CldDwZPo https://www.youtube.com/watch?v=qvDOq6Efyu4
|
група класу у месенджері |
12. |
КР № 1. Поетична творчість М. Семенка, П. Тичини, Є. Плужника, М. Рильського (тест). |
|||
13. |
12-17.10 |
Жанрово-стильове розмаїття прози. Микола Хвильовий, життєвий і творчий шлях письменника. |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-proza-1920r-m-hviloviy-136981.html https://www.youtube.com/watch?v=hJUhGueLieo https://www.youtube.com/watch?v=SFye6BgOsHE&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=12&t=0s https://www.youtube.com/watch?v=T1oVCU4E2Qk https://www.youtube.com/watch?v=pYUpCoEqV0Y https://studway.com.ua/literatura-urok-5/ http://www.myshared.ru/slide/1075864/ https://www.slideshare.net/ElenaPritula/ss-65906578 https://vseosvita.ua/library/prezentacia-m-hvilovij-a-romantika-215297.html https://www.youtube.com/watch?v=kKBwY7DsC04&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=13&t=0s
|
група класу у месенджері |
14. |
«Я (Романтика)» М. Хвильового – новела про добро і зло в житті та душі. Проблема внутрішнього роздвоєння. |
|||
15. |
19-31.10 |
Ю. Яновський, творча біографія письменника. |
http://lesson.iolya.com.ua/page193.html https://www.youtube.com/watch?v=IhYNUUMjCKM https://www.youtube.com/watch?v=kEwRAupCB8o https://naurok.com.ua/marinistichniy-roman-yu-yanovskogo-mayster-korablya-prezentaciya-123236.html
|
група класу у месенджері |
16. |
Романтичність світовідчуття Ю. Яновського. Новаторство художньої форми. Модерний сюжет роману «Майстер корабля». |
|||
17. |
2-8.11 |
Умовність фабули, зміщення часопростору в романі Ю. Яновського «Майстер корабля». Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Таях, Сев та їхні прототипи. Образи Міста і Моря. ТЛ: художній час і простір, умовність зображення. |
https://www.youtube.com/watch?v=cEqL2TB063U https://www.youtube.com/watch?v=ARGHarsIqkc https://desnabib.kiev.ua/files/exhibitions/2017/pidmog.pdf https://www.slideshare.net/SvetikShvager/ss-28315993 https://www.youtube.com/watch?v=GJFGW9KcYuQ https://www.youtube.com/watch?v=AJhWQ0uPGy0 https://www.youtube.com/watch?v=0LAvpgM9JzY
|
група класу у месенджері |
18. |
Життєвий шлях Валер’яна Підмогильного. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач. |
|||
19. |
9-15.11 |
Світовий мотив підкорення міста в романі В. Підмогильного «Місто». Зображення «цілісної» людини: у єдності біологічного, духовного, соціального. |
http://www.myshared.ru/slide/1336338/ https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/pidmogilniy0.html https://www.youtube.com/watch?v=bV7OXqQH6pU&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=19&t=0s
|
група класу у месенджері |
20. |
Образ українського інтелігента Степана Радченка в романі «Місто». Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому. ТЛ: урбаністичний роман. |
|||
21. |
16-22.11 |
Трагічна творча доля Остапа Вишні. Письменник і його час у гуморесці «Моя автобіографія». |
http://lesson.iolya.com.ua/page177.html https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/vishnya0.html https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-ukrainskoi-literaturiostap-visna-som-184913.html https://www.youtube.com/watch?v=1od20AZ36O8&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=21&t=0s https://www.youtube.com/watch?v=M4TniFXoao0 https://www.youtube.com/watch?v=DMV8xlGJjYs
|
група класу у месенджері |
22. |
Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор усмішки Остапа Вишні «Сом». ТЛ: усмішка. |
|||
23. |
23-29.11 |
Контрольна робота № 2. Творчість М. Хвильового, Ю. Яновського, В. Підмогильного, Остапа Вишні (тест). |
https://svitppt.com.ua/obrazotvorche-mistecstvo/teatr-berezil2.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-berezil-lesya-kurbasa-88862.html https://www.youtube.com/watch?v=PgPT93uQ80w
|
група класу у месенджері |
24. |
Розвиток національного театру: «Березіль» Л. Курбаса, Харківський театр ім. І. Франка. |
|||
25. |
30.11-6.12 |
Життєвий і творчий шлях Миколи Куліша. Проблема готовності українського суспільства бути українським у сатиричній комедії «Мина Мазайло». ТЛ: сатирична комедія. |
https://www.slideshare.net/qsz1/1920-1930-6 https://www.youtube.com/watch?v=Kg3KTWIYfXc https://www.youtube.com/watch?v=oTp-GnhACvo https://www.youtube.com/watch?v=S2ET82Ykkpk https://www.youtube.com/watch?v=ohABDBnf3kE https://www.youtube.com/watch?v=5V0twnMaHjk
|
група класу у месенджері |
26. |
Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості в комедії М. Куліша «Мина Мазайло». Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови й родового коріння. Інсценізація фрагмента комедії (розвиток усного мовлення). |
|||
27. |
7-13.12 |
Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української літератури в Західній Україні до 1939 р. |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-literatura-v-zahidniy-ukra-ni-do-1939-roku-20961.html https://www.youtube.com/watch?v=1_qAPDjcPeI https://www.youtube.com/watch?v=3eN_E_udvjw https://www.youtube.com/watch?v=7v-haYpOWsI https://naurok.com.ua/prezentaciya-bogdan-igor-antonich-126403.html https://www.youtube.com/watch?v=me_stnppW2s https://www.youtube.com/watch?v=hm_CTgzU9Bo
|
група класу у месенджері |
28. |
Життєвий і творчий шлях Богдана-Ігоря Антонича. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм у поезіях «Зелена Євангелія», «Різдво» («Коляда» – оглядово). ТЛ: міфологізм, асоціативність. |
|||
29. |
14-20.12 |
Життя і творчість Осипа Турянського. «Поза межами болю» – поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця. ТЛ: поема в прозі. |
http://lesson.iolya.com.ua/page201.html http://www.myshared.ru/slide/1371249/ https://www.slideshare.net/innacernucowa1144/ss-73423539 https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/osip-turyanskiy-poza-mezhami-bolyu.html http://www.myshared.ru/slide/1001076/ https://slide-share.ru/osip-turyanskij-poza-mezhami-bolyu-poema-prozi-442692
|
група класу у месенджері |
30. |
Умовність зображення в поемі О. Турянського «Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності в ній. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя. |
|||
31. |
21-27.12 |
Контрольна робота № 3. Контрольний твір (есе) за доробком М. Куліша, Б. -І. Антонича, О. Турянського |
https://www.youtube.com/watch?v=uzry14Hboz4
|
група класу у месенджері |
32. |
Урок позакласного читання № 1. Улас Самчук. Роман-спалах «Марія» |
|||
33. |
11-16.01 |
Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії.
|
група класу у месенджері Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019 С. 151-153 опрацювати біографію Є. Маланюка https://naurok.com.ua/testi-literatura-pismennikiv-emigrantiv-prazka-shkola-139971.html |
|
34. |
Творчість Євгена Маланюка. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє у вірші «Уривок з поеми».
|
https://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/poeti-prazkoi-shkoli-evgen-malanyuk.html https://www.youtube.com/watch?v=7mzjf4mxVcs&feature=emb_logo&ab_channel=DianaYatsenko |
група класу у месенджері Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019 https://naurok.com.ua/test/malanyuk-urivok-z-poemi-27702.html |
|
35. |
18-23.01 |
«Напис на руїні» Є. Маланюка – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків.
|
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/evgen-malanyuk.html
|
група класу у месенджері Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019 С. 159 опрацювати біографію І. Багряного |
36. |
Основні віхи життя і творчості Івана Багряного. «Тигролови» як український пригодницький роман.
|
група класу у месенджері |
||
37. |
25-29.01 |
Проблема свободи й боротьби за визволення в романі І. Багряного «Тигролови». Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману.
|
|
група класу у месенджері https://naurok.com.ua/test/ivan-bagryaniy-tigrolovi-1319.html |
38. |
Участь українських письменників у Другій світовій війні. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду. |
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/ukrainska-literatura-rokiv.html |
група класу у месенджері Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019 С. 164 |
|
39. |
01-06.02 |
Трагічна творча біографія Олександра Довженка. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. «Щоденник» – джерело історії життя О. Довженка і трагічної доби.
|
https://naurok.com.ua/prezentaciya-oleksandr-dovzhenko-46921.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-o-p-dovzhenka-49007.html https://www.youtube.com/watch?v=Qo0kIxOFzXM&feature=emb_logo https://www.youtube.com/watch?v=BwbTqt6g9os&ab_channel=UATVChannel
|
група класу у месенджері Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019 С. 165-167 https://naurok.com.ua/test/o-dovzhenko-schodennik-33325.html |
40. |
Автобіографічна основа, сповідальність кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна». Історія написання кіноповісті.
|
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/odovzhenko-zacharovana-desna.html https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/zacharovana-desna2.html https://www.youtube.com/watch?v=x3Z_Y0_hmyE&ab_channel=livoberegnachanal
|
група класу у месенджері https://naurok.com.ua/test/o-dovzhenko-zacharovana-desna-10473.html |
|
41. |
08-13.02 |
Два ліричні герої в кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна»: малий Сашко і зрілий митець. Морально-етичні проблеми кіноповісті.
|
|
група класу у месенджері https://naurok.com.ua/test/dovzhenko-zacharovana-desna-573780.html https://naurok.com.ua/test/o-dovzhenko-zacharovana-desna-29099.html Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019 С. 178-180 опрацювати біографію О. Гончара |
42. |
Життєпис Олеся Гончара. Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця й словачки Терези.
|
https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-oles-gonchar-modri-kamen-142063.html |
група класу у месенджері https://naurok.com.ua/test/oles-gonchar-modri-kamen-307895.html |
|
43. |
15-20.02 |
КР № 4. Творчість Є. Маланюка, І. Багряного, О. Довженка, О. Гончара (тест).
|
https://ukrlit.net/lesson/11klas_2/14.html
|
група класу у месенджері https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-malanyuk-bagryaniy-dovzhenko-gonchar-1321.html |
44. |
Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. Ідейно-стильове розмаїття, тематична й формотворча новизна творчості «шістдесятників».
|
https://vseosvita.ua/library/sistdesatnictvo-ak-fenomen-ukrainskogo-opozicijnogo-ruhu-349782.html |
група класу у месенджері Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019 С. 188-190 Опрацювати біографію В. Симоненка |
|
45. |
22-27.02 |
Життєпис Василя Симоненка. Образ України в поезії «Задивляюсь у твої зіниці…». Мотив самоствердження людини в сучасному світі на прикладі поезії «Я…».
|
https://www.youtube.com/watch?v=08qG3kYf7X8&feature=emb_logo&ab_channel=MONUKRAINE |
група класу у месенджері |
https://naurok.com.ua/test/shistdesyatnictvo-vasil-simonenko-zhittya-ta-tvorchist-568627.html Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019 С. 194-195 опрацювати біографію Д. Павличка |
||||
46. |
Життєпис Дмитра Павличка. Пісенна лірика поета. Національний колорит поетичних образів вірша «Два кольори», що став народною піснею. Мотив кохання в поезії «Я стужився, мила, за тобою…» (оглядово).
|
https://naurok.com.ua/prezentaciya-krasa-y-milozvuchnist-poezi-d-pavlichka-136815.html https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/dmitro-pavlichko-dva-kolori.html
|
група класу у месенджері https://naurok.com.ua/test/dmitro-pavlichko-poeziya-zno-469994.html Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019 С. 197-199 опрацювати біографію І. Драча |
|
47. |
01-06.03 |
Життєпис Івана Драча. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця.
|
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/ivan-drach-balada-pro-sonyashnik1.html https://putivl.com.ua/presentations/8512-prezentacia-na-temu-balada-pro-sonasnik-variant-2.html
|
група класу у месенджері |
48. |
Життєпис Миколи Вінграновського. Глибокі ліричні переживання ліричного героя поезії «У синьому небі я висіяв ліс». Символічна кольористика твору.
|
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ms-vingranovskij-356736.html https://www.youtube.com/watch?v=tfQ-wEgnRY0&ab_channel=ViktorChernenko |
група класу у месенджері |
|
49. |
08-13.03 |
Життєпис Григора Тютюнника. Тема «любовного трикутника» в новелі «Три зозулі з поклоном». Образ любові як християнської цінності. Зміщення часових площин як художній засіб. Роль художньої деталі.
|
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/grigir-tyutyunnik-tri-zozuli-z-poklonom.html
|
група класу у месенджері |
50. |
Виразне читання поезій шістдесятників (напам’ять).
|
https://naurok.com.ua/prezentaciya-literaturne-shistdesyatnictvo-162441.html |
група класу у месенджері |
|
51. |
15-20.03 |
Творчий шлях Ліни Костенко. Особливості індивідуального стилю поетеси.
|
https://vseosvita.ua/library/zittevij-i-tvorcij-slah-lini-kostenko-122752.html |
група класу у месенджері |
52. |
«Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…» Л. Костенко – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві. |
https://ppt-online.org/467831 . https://www.youtube.com/watch?v=TcRdyDVD5_M&ab_channel=RoomBoomBook |
група класу у месенджері |
|
53. |
29-03.04 |
«Недумано, негадано…» – інтимна лірика Л. Костенко як спонука до роздумів про суть кохання. Мотив єднання людини зі світом рукотворної краси й природою в поезії «По сей день Посейдон посідає свій трон…». Зв’язок вірша з античною міфологією.
|
https://naurok.com.ua/prezentaciya-intimna-lirika-lini-kostenko-134191.html https://pt.slideshare.net/EvgenyBuryak/1-80619445 https://www.youtube.com/watch?v=v9TPSY3y52c&ab_channel=VeraMedvedeva |
група класу у месенджері |
54. |
Історико-фольклорна основа роману у віршах Л. Костенко «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання.
|
https://putivl.com.ua/presentations/5040-prezentacia-na-temu-marusa-curaj-variant-2.html https://www.youtube.com/watch?v=k7HTczJLt-Y&ab_channel=mistotvpoltava |
група класу у месенджері |
|
55. |
05-10.04 |
Митець і суспільство, індивідуальна свобода людини – центральні проблеми роману у віршах Л. Костенко “Маруся Чурай”.
|
https://naurok.com.ua/prezentaciya-lina-kostenko-marusya-churay-136969.html https://www.youtube.com/watch?v=_a3qYXIJFjQ&ab_channel=MONUKRAINE
|
група класу у месенджері |
56. |
Виразне читання поезій Л. Костенко (напам’ять).
|
https://www.youtube.com/watch?v=oRstkynJHb8&ab_channel=%D0%A2Vi https://www.youtube.com/watch?v=DrdzTDfe2VU&ab_channel=SergeOsoka https://www.youtube.com/watch?v=kkHMxXsnE5k&ab_channel=Rom4yk
|
група класу у месенджері |
|
57. |
12-17.04 |
Огляд життя й творчості Василя Стуса. Поет як символ незламного духу. Вірш «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…» – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці.
|
https://www.slideshare.net/ssusere615bd/ss-85754752 https://naurok.com.ua/v-stus-analiz-poezi-kriz-sotni-sumniviv-ya-ydu-do-tebe-172740.html https://www.youtube.com/watch?v=0JyM6H0Fdlg&ab_channel=iLearn https://www.youtube.com/watch?v=6v5GpBWPm1w&ab_channel=Liza
|
група класу у месенджері |
58. |
Стан активної позиції ліричного героя В. Стуса в поезії «Господи, гніву пречистого…» Екзистенційна проблема вибору, віра в себе.
|
https://slide-share.ru/vasil-stusdoroga-cherez-terni-do-zirok-348875 https://www.youtube.com/watch?v=4DhYrTYPb3w&ab_channel=MONUKRAINEhttps://www.youtube.com/watch?v=uiboeKoO8c4&ab_channel=DianaYatsenko
|
група класу у месенджері |
|
59. |
19-24.04
|
Виразне читання |
https://www.youtube.com/watch?v=132y4VqxT0c&ab_channel=%D0%A2Vi https://www.youtube.com/watch?v=6qMyrwc4LIA&ab_channel=VitMel2011 |
група класу у месенджері |
поезій В. Стуса (напам’ять). |
||||
60. |
КР № 5. Творчість шістдесятників та В. Стуса (тест).
|
|
група класу у месенджері |
|
61. |
26-01.05 |
З’ява нового літературного покоління. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Література елітарна і масова.
|
https://putivl.com.ua/presentations/9718-prezentacia-na-temu-literatura-masova-ta-elitna.html https://www.youtube.com/watch?v=-ZW5XxQud3k&ab_channel=MONUKRAINE |
група класу у месенджері |
62-63. |
03-08.05 |
Життєпис Юрія Андруховича. Творчість, що не знає приписів і заборон, – провідний мотив поезії «Пісня мандрівного спудея». Внутрішня свобода ліричного героя Ю.Андруховича в поезії «Астролог». Поетика постмодернізму у віршах Ю.Андруховича.
|
https://svitppt.com.ua/biografiya/yuriy-andruhovich.html https://www.youtube.com/watch?v=jgHFX4myxS0&ab_channel=Espreso.TV |
група класу у месенджері |
64-65. |
10-15.05 |
Життєпис Галини Пагутяк. Життя знедолених людей в оповіданні «Потрапити в сад». Жанрові особливості твору. Символічний фінал оповідання. Образна система. Гуманізм твору.
|
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/galina-pagutyak.html |
група класу у месенджері |
66. |
17-22.05 |
КР № 6. Сучасна українська література (есе або мінітвір). 1. Формальне есе «Мистецтво – засіб саморозкриття особистості» (на прикладі твору одного з постмодерністів). 2. Мінітвір «Мистецтво – засіб формування сучасного погляду на світ і людину в ньому» (на прикладі твору одного з постмодерністів).
|
|
група класу у месенджері |
67. |
Література рідного краю (прозові твори).
|
|
група класу у месенджері |
|
68. |
24-29.05 |
Література рідного краю (поетичні твори). Урок позакласного читання.
|
|
група класу у месенджері |
69. |
Підсумковий урок.
|
https://m.ukrclassic.com.ua/zno
|
група класу у месенджері |