Автор календарного планування:
Календарне планування з переліком електронних джерел складене вчителем-методистом Рибаковою К.В.
Календарне планування уроків з фізики у 9 класі
(105 годин,з них 4 години-резервні,3години на тиждень).
|
№ |
Тема |
|
|
|
Світлові явища |
|
1 |
1
|
Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла. |
§9 прочитати Впр.9 № дати відповіді на питання №1-5 |
2 |
2 |
Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення. |
§10 прочитати Вправа 10 виконати завдання № 1,2 |
3 |
3 |
Розв’язання задач « Закон прямолінійного поширення світла.» https://www.youtube.com/watch?v=ZnE1AJ8VYc8
|
Повторити § 9,10 Вправа 10 виконати завдання № 4,9 |
4 |
4 |
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало. |
§ 11,прочитати; Розібрати алгоритм розв’язання задачі з п.5 §11. Умову і розв’язок записати в зошит. Впр.11 виконати завдання №1,2
|
5 |
5 |
Розв’язання задач « Закон відбивання світла. Плоске дзеркало» |
Впр.11 виконати завдання № 3-5
|
6 |
6 д |
Лабораторна робота №1 «Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала» |
Виконати роботу, оформити звіт роботи |
7 |
7 |
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла. |
§12 прочитати; Розібрати алгоритм розв’язання задачі з п.5 §12. Умову і розв’язок записати в зошит. Впр.12 виконати завдання №1 |
8 |
8 |
Розв’язування задач « Закон заломлення світла» Class-room (презентація до уроку) |
Впр.12 виконати завдання № 3,5,7 |
9 |
9
|
Лабораторна робота №2 «Дослідження заломлення світла та визначення показника заломлення скла відносно повітря» |
Виконати роботу, оформити звіт роботи |
10 |
10 |
Дисперсія світла. Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів. Class-room: www.fizikanova.com.ua |
Переглянути презентацію до уроку;§13 прочитати; впр.13 відповісти на питання №1-4 (усно) |
11 |
11 |
Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи. Формула тонкої лінзи. Отримання зображень за допомогою лінзи. |
Прочитати § 14,15 Перемалювати таблицю слайд 8 |
12 |
12
|
Лабораторна робота №3 «Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи» |
Виконати роботу, оформити звіт роботи |
13 |
13 |
Розв’язання задач « Оптична сила й фокусна відстань лінзи. Формула тонкої лінзи» |
Повторити § 14,15 Вправа 14 виконати завдання № 1,2 |
14 |
14 |
Розв’язання задач « Оптична сила й фокусна відстань лінзи. Формула тонкої лінзи» |
Повторити § 14,15 Вправа 15 виконати завдання № 6,7 |
15 |
15
|
Найпростіші оптичні прилади. https://www.youtube.com/watch?v=lSieSEn3w9E |
Скласти конспект за теорією презентації |
16 |
16 |
Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція. |
§16 прочитати, перемалювати рис.16.1 з поясненням; накреслити табл. З п.4 |
17 |
17 |
Розв’язування задач «Світлові явища» Class-room |
Впр.16 виконати завдання №1,3-5 |
18 |
18
|
Контрольна робота №1 «Світлові явища» |
Зробити карту знань |
19 |
19 |
Захист проектів з теми «Світлові явища» |
Оформити проекти |
|
|
тематична |
|
|
|
Магнітне поле |
|
20 |
1 |
Постійні магніти,взаємодія магнітів. Магнітне поле Землі. |
§1п.1прочитати; перемалювати табл. зі стор.6; §2 п.4,5 прочитати; перемалювати рис.2.8 |
21 |
2 |
Дослід Ерстеда. Магнітне поле. Індукція магнітного поля. Магнітне поле провідника зі струмом. Правило свердлика. |
§1,2 прочитати §3 прочитати, виписати правило правої руки. Впр.1 знати відповіді на питання № 1-3 |
22 |
3
|
Магнітні властивості речовини та їх застосування. Гіпотеза Ампера. |
§4,5 прочитати, перемалювати таблицю на стор.27. Впр.3 виконати завдання №1-3 |
23 |
4 |
Розв’язування задач «Магнітне поле провідника зі струмом. Сила Ампера.» |
Впр.4 виконати завдання № 1,2,4 |
24 |
5 |
Розв’язування задач «Індукція магнітного поля. Сила Ампера.» |
Впр.4 виконати завдання № 3,6. Впр.5 знати відповіді на питання № 1-3 |
25 |
6
|
Електромагніти та їх застосування. Магнітна левітація. Лабораторна робота №4 «Складання та випробування електромагніту» |
Виконати роботу, оформити звіт роботи |
26 |
7
|
Електродвигуни,гучномовці. Електровимірювальні прилади. |
§7 скласти конспект. Впр.7 виконати завдання № 1,2,5 |
27 |
8 |
Явище електромагнітної індукції. Досліди Фарадея. Індукційний електричний струм. |
§8 п.1-3 прочитати; п.5 записати алгоритм розв’язання задач. Впр.8 виконати завдання №2 |
28 |
9
|
Лабораторна робота №5 «Спостереження явища електромагнітної індукції» |
Виконати роботу, оформити звіт роботи |
29 |
10
|
Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії. |
§8 п.4 скласти конспект. Впр.8 виконати завдання № 1,3 |
30 |
11 |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Магнітні явища» Class-room |
Виконати тестові завдання стор.50 |
31 |
12 |
Контрольна робота №2 «Магнітні явища» |
Зробити карту знань |
32 |
13 |
Захист проектів з теми «Магнітні явища» |
Оформити проекти |
|
|
тематична |
|
|
|
Механічні хвилі |
|
33 |
1 |
Виникнення і поширення механічних хвиль. Фізичні величини,які характеризують хвилі. |
§17прочитати,виписати означення, перемалювати таблицю на стор.114, п.7 записати алгоритм розв’язання задач |
34 |
2 |
Розв’язування задач «Механічні хвилі» |
Впр.17 виконати завдання № 1,2,7 |
35 |
3 |
Звукові хвилі. Швидкість поширення звуку,довжина і частота звукової хвилі. |
§18 п.1,2 прочитати , виписати означення. Впр.18 виконати завдання № 1,2 |
36 |
4 |
Гучність звуку та висота тону. Інфра- та ультразвуки |
§18 п.3-5прочитати, виписати означення. Впр.18 виконати завдання № 4,5 |
37 |
5 |
Лабораторна робота №6 «Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку» |
Виконати роботу, оформити звіт роботи |
38 |
6 |
Розв’язування задач «Звукові хвилі» |
Впр.18 виконати завдання № 3,6,7 |
39 |
7 |
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі.Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі. |
§19 прочитати, виписати означення. Впр.19 виконати завдання №2 |
40 |
8 |
Шкала електромагнітних хвиль. |
§20 прочитати, перемалювати рис.20.1 §21 прочитати,виписати означення і формули Впр.20 виконати завдання № 2 |
41 |
9 |
Розв’язування задач «Електромагнітні хвилі» Class-room |
Впр. 19 виконати завдання № 1,5 Впр.20 виконати завдання № 2,4 |
42 |
10 |
Контрольна робота №3 «Механічні та електромагнітні хвилі» |
Зробити карту знань |
43 |
11 |
Семінар. «Вплив шуму на людський організм» |
Оформити проекти |
44 |
12 |
Захист проектів «Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій» |
Оформити проекти |
|
|
тематична |
|
|
|
Фізика атома та атомного ядра |
|
45 |
1 |
Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда. |
§22 п.1,2 прочитати , виписати означення. Впр.22 виконати завдання № 1,2 |
46 |
2 |
Протонно – нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи та їх використання. |
§22 п. 3 виписати означення, перемалювати рис.22.5 |
47 |
3 |
Розв’язування задач « Протонно – нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили» Class-room |
Впр.22 виконати завдання № 3,5 |
48 |
4 |
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання,їх фізична природа і властивості. Період піврозпаду. Закон радіоактивного розпаду. https://www.youtube.com/watch?v=u2TWf2oeq5Q |
§ 23 виписати означення, записати таблицю стор.155 |