Автор календарного планування:
Календарне планування з переліком електронних джерел складене вчителем-методистом Рибаковою К.В.
№ уроку |
тиждень |
тема уроку |
освітні ресурси |
домашнє завдання |
|
11-15.01 |
Коливальний рух. Вільні коливання. Гармонічні коливання. Амплітуда, період, частота коливань. Вимушені коливання. Резонанс в механіці. |
Уроки ZOOM, презентація до уроку на CLASSROOM
|
Виписати з презентації означення,формули і поняття. Ознайомитися з теорією § 17 (підручник) |
|
Розв’язання задач. |
Розв’язати задачі,умова на CLASSROOM, надіслати на перевірку |
||
|
18-22.01 |
Математичний і пружинний маятники. Періоди коливань маятників. |
Уроки ZOOM, презентація до уроку на CLASSROOM |
Виписати з презентації означення,формули і поняття. Порівняти періоди маятників (завдання в презентації) |
|
Експериментальна робота№ 4 « Виготовлення маятника й визначення періоду його коливань» |
Виконати роботу, завдання і відео на CLASSROOM надіслати на перевірку |
||
|
25-29.01 |
Розв’язання задач. |
Уроки ZOOM, презентація до уроку на CLASSROOM |
Розв’язати задачі,умова на CLASSROOM, надіслати на перевірку |
|
Експериментальна робота № 5 «Дослідження коливань пружинного маятника» |
Виконати роботу, завдання і відео на CLASSROOM надіслати на перевірку |
||
|
01-05.02 |
Поширення механічних коливань у пружному середовищі. Поперечні та поздовжні хвилі. Довжина хвилі. |
презентація до уроку на CLASSROOM |
Переглянути презентацію. §17 прочитати, виписати характеристики коливань, стор.95 |
|
||||
|
Розв’язання задач. |
Впр.17 виконати завдання №3,4 |
||
|
08-12.02 |
Коливальний контур. Виникнення електромагнітних коливань у коливальному контурі. Частота власних коливань контуру. Резонанс. |
§18 прочитати,розібрати механізм коливань за рис 18.2 |
|
|
||||
|
Розв’язання задач. |
стор.102 виписати порівняння коливань. Впр.18 виконати завдання №2 |
||
|
15-19.02 |
Розв’язання задач. |
презентація до уроку на CLASSROOM |
Впр.18 виконати завдання №3,5. Підготуватися до самостійної роботи |
|
Утворення і поширення електромагнітних хвиль. Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітних хвиль. |
Виписати з презентації означення,формули і поняття. Виконати завдання (умова в презентації) |
||
|
22-26.02 |
Шкала електромагнітних хвиль. Властивості електромагнітних хвиль різних діапазонів частот. |
§35, виписати характеристики хвиль. Підготувати доповіді про застосування хвиль в медицині. |
|
|
Електромагнітні хвилі в природі і техніці. |
Розв’язати задачі,умова на CLASSROOM |
||
|
01-05.03 |
Контрольна робота № 3 « Електромагнітні коливання і хвилі» |
презентація до уроку на CLASSROOM |
Повторити теорію за конспектами |
|
Сузір’я |
Переглянути презентацію до уроку. Дати відповіді на питання в кінці презентації |
||
|
08-12.03 |
Земля, Місяць |
презентація до уроку на CLASSROOM |
Переглянути презентацію, прочитати теорію з стор.43-46. Підготуватися до самостійної роботи |
|
Планети земної групи Планети – гіганти |
Переглянути презентацію, прочитати теорію з стор.46-55. Підготуватися до самостійної роботи |
||
|
15-19.03 |
Розвиток уявлень про природу світла. Поширення світла в різних середовищах. Джерела і приймачі світла. Поглинання і розсіювання світла. Корпускулярно - хвильовий дуалізм. |
§24 прочитати,повторити теорію за конспектом. Ознайомитися з методом визначення швидкості світла стор. 142 |
|
|
||||
|
Відбивання і заломлення світла. Закони заломлення світла. |
§ 25,26 прочитати,вивчити теорію за конспектом. Впр.25 виконати завдання №1 |
||
|
29-02.04 |
Розв’язання задач на закони заломлення світла. |
Впр.26 виконати завдання № 3,4 |
|
|
Світло як електромагнітна хвиля. Когерентність світлових хвиль. Інтерференція світла |
§30 прочитати, переглянути відео до уроку. Впр.30 № 1,2 дати відповіді на питання |
||
|
05-09.04 |
Дифракція світла. Дифракційна градка. Дисперсія світла. Спектроскоп. Поляризація світла. Неперервний спектр |
https://www.youtube.com/watch?v=vMdn-s6OelQ |
§29,31,32 прочитати,скласти конспект за теорією презентації. |
|
Експериментальна робота №6 « Спостереження інтерференції та дифракції світла» |
Виконати роботу, завдання і відео на CLASSROOM надіслати на перевірку |
||
|
12-16.04 |
Квантові властивості світла. Гіпотеза М.Планка. Світлові кванти. Енергія та імпульс фотона. Тиск світла. |
Переглянути відео,скласти конспект за теорією презентації.§33 прочитати |
|
|
Фотоефект. Досліди О.Г.Столєтова. Закони зовнішнього фотоефекту. Рівняння фотоефекту. Застосування фотоефекту. Квантові генератори. |
Переглянути відео,скласти конспект за теорією презентації.§34 прочитати |
||
|
19-23.04 |
Розв’язання задач на фотоефект. |
Впр.34 виконати завдання №3,7 |
|
|
Історія вивчення атома. Ядерна модель атома. Квантові постулати М.Бора( Досліди Д.Франка і Г.Герца). Атомне ядро. Протонно- нейтронна модель атомного ядра. Нуклони. Ізотопи. |
Переглянути відео,скласти конспект за теорією презентації.§36, 39 (п.1) прочитати Впр.36 виконати завдання №3,4 |
||
|
26-30.04 |
Випромінювання та поглинання світла атомами. Атомні і молекулярні спектри. Рентгенівське випромінювання. Спектральний аналіз та його застосування. Методи реєстрації йонізуючого випромінювання. |
Переглянути відео,скласти конспект за теорією презентації.
|
|
§37 прочитати Впр.37 виконати завдання №2,3 |
||||
|
Ядерні сили та їх особливості. Енергія зв’язку атомного ядра. Дефект мас. Ланцюгова реакція поділу ядер урану. Ядерний реактор. Ядерна енергетика та екологія. |
§ 39 прочитати,вивчити теорію за конспектом. Впр.39 виконати завдання № 4,5 |
||
|
03-07.05 |
Радіоактивність. Період напіврозпаду. Закон радіоактивного розпаду. |
§40,41прочитати, переглянути презентацію до уроку. Впр.40 № 2,3 виконати завдання |
|
|
Розв’язання задач на закон радіоактивного розпаду. |
виконати завдання контрольної роботи join.naurok.com |
Впр.41 №3,4; Впр.40№ 3 виконати завдання. Підготуватися до контрольної роботи. |
|
|
10-14.05 |
Контрольна робота № 8 " Атомна і ядерна фізика" |
Повторити теоретичний матеріал §36-42 |
|
|
Сонце,його фізичні характеристики,будова та джерела енергії. Будова сонячної атмосфери. Прояви сонячної активності та їхній вплив на Землю. |
презентація до уроку на CLASSROOM |
Переглянути відео, прочитати теорію стор. 67-71. Підготуватися до самостійної роботи. |
|
|
17-21.05 |
Зорі та їх класифікація. Види зір. Планетні системи інших зір. |
презентація до уроку на CLASSROOM |
Переглянути відео, прочитати теорію стор. 74,80-84. |
|
Еволюція зір. Білі карлики. Нейтронні зорі. Чорні діри. |
Переглянути відео, прочитати теорію стор. 84- 89. Підготуватися до самостійної роботи. |
||
|
24-28.05 |
Наша Галактика. Молочний шлях. Будова Галактики. |
презентація до уроку на CLASSROOM |
Переглянути відео, прочитати теорію стор. 92-98. |
|
Зоряні скупчення та асоціації. Світ Галактик. Квазари. |
Переглянути відео, прочитати теорію стор. 99-111. Дати відповіді на питання стор.111 |