Автор календарного планування:
Календарне планування з переліком електронних джерел складене вчителем-методистом Рибаковою К.В.
Календарне планування 11 клас ( 2 години на тиждень, всього 70 годин)
№ |
№ |
Тема |
|
|
|
Електродинаміка |
Домашнє завдання |
1 |
1 |
Електромагнітна взаємодія. Електричне поле. Напруженість електричного поля. Принцип суперпозиції. Електрична взаємодія точкових зарядів. Закон Кулона. https://www.youtube.com/watch?v= Z0yvoMwHwB0&list=PLZTKX7vTHesc 9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=22 |
Переписати конспект учня (сlassroom ) |
2 |
2
|
Робота під час переміщення заряду в однорідному електричному полі. Потенціал електричного поля. Різниця потенціалів. Зв’язок напруженості електричного поля з різницею потенціалів. https://www.youtube.com/watch?v=MfP7NeWAwUo&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=25 |
Переписати конспект учня (сlassroom ) |
3 |
3 |
Розв’язання задач «Напруженість електричного поля. Потенціал» https://www.youtube.com/watch?v= VFattUpAtR0&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=23 (рз) |
Виконати завдання № 2, 5,7,10 |
4 |
4
|
Розв’язання задач «Напруженість електричного поля. Потенціал» https://www.youtube.com/watch?v=1VYNB8l8rwY&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=24 https://www.youtube.com/watch?v=aLHF34H0tXc&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=26 |
Виконати завдання №11,12,15,17
|
5 |
5 |
Електроємність. Використання конденсаторів у техніці. Енергія електричного поля. https://www.youtube.com/watch?v=9fOP-gKAEjQ&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=29 |
Переписати конспект учня (сlassroom ) |
6 |
6
|
Експериментальна робота №1 «Вимірювання енергії зарядженого конденсатора» Classroom (протокол роботи) |
Виконати роботу, оформити звіт. сlassroom |
7 |
7 |
Розв’язання задач «Електроємність. Енергія електричного поля» https://www.youtube.com/watch?v=wZHNGeFFl_c&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=30 |
Виконати завдання №3,5,7,11,12 |
8 |
8 |
Постійний електричний струм. Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола. Розрахунок електричних кіл з послідовним і паралельним з'єднанням провідників. https://www.youtube.com/watch?v=F0oYB3KSieU https://www.youtube.com/watch?v=mMBBf4u6Kgk (з’єднання)
|
§1,2 прочитати §2 переписати табл.. зі стор.9,10 §4 прочитати Заповнити конспект |
9 |
9
|
Робота та потужність електричного струму. Безпека під час роботи з електричними пристроями. |
§3 прочитати, записати розв’язок задачі стор.16 |
10 |
10 |
Розв’язання задач «Закон Ома для повного кола» |
Виконати завдання Впр.1 №2; Впр.2№ 4,6; Впр.3№3; Впр.4№1,2 |
11 |
11 |
Експериментальна робота №2 «Визначення ЕРС та внутрішнього опору джерела струму» Classroom (протокол роботи) |
Виконати роботу, оформити звіт. сlassroom |
12 |
12 |
Електричний струм у різних середовищах (металах, рідинах, газах,вакуумі) та його використання. https://www.youtube.com/watch?v=4Eg5Ssx-ugA https://www.youtube.com/watch?v=wsC5BU07BaQ&t=16s https://www.youtube.com/watch?v=_PmAhbPxkl0&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=27 https://www.youtube.com/watch?v= np7XIqBPjLw&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=28 (рз) https://www.youtube.com/watch?v=jlRxieufAOo&t=311s (електроліти) |
§5-8 прочитати. Записати конспект учня сlassroom підготуватися до письмового опитування. |
13 |
13 |
Електропровідність напівпровідників та її види. Власна і домішкова провідності напівпровідників. |
§9 прочитати (стор.43-46);записати табл..стор.45 |
14 |
14 |
Експериментальна робота №3 «Визначення електрохімічного еквіваленту речовини» https://www.youtube.com/watch?v=4M6Lnq1SpyA
|
Виконати роботу, оформити звіт. сlassroom |
15 |
15 |
Контрольна робота №1 «Електродинаміка» |
Повт.теорію зі стор.54 |
16 |
16 |
Історія розвитку астрономії. Галузі астрономії. Зв’язок астрономії з іншими науками. Значення астрономії для формування світогляду людини. Classroom |
стор.4-8 підготувати відповіді на контрольні питання |
17 |
17 |
Небесні світила й небесна сфера. Небесні координати. Видимий рух Сонця. Закони Кеплера Classroom |
§1 стор.9-10, п.2,4,5 (записати закони Кеплера) |
|
|
тематична |
|
|
|
Електромагнетизм |
|
18 |
1 |
Електрична і магнітна взаємодії. Взаємодія провідників зі струмом. Магнітне поле струму. Лінії магнітного поля прямого і колового струмів. Індукція магнітного поля. Потік магнітної індукції.
|
§10прочитати, стор.59 виписати характеристики соленоїда і штабового магніту. |
19 |
2 |
Принцип дії електричних двигунів.
|
Переписати конспект учня (сlassroom ) |
20 |
3 |
Дія магнітного поля на провідник зі струмом. Сила Ампера. Дія магнітного поля на рухомі заряджені частинки. Сила Лоренца. |
§11,12прочитати,стор.68 переписати табл. |
21 |
4
|
Магнітні властивості речовини. Застосування магнітних матеріалів. |
Переписати конспект учня (сlassroom ) §15 скласти конспект |
22 |
5 |
Розв’язання задач «Індукція магнітного поля. Сила Ампера. Сила Лоренца»
|
Виконати завдання Впр.11№3,5 Впр.12№4,5 |
23 |
6 |
Електромагнітна індукція. Магнітний потік. Закон електромагнітної індукції. |
§13прочитати, п.7 записати розв’язок задачі |
24 |
7 д |
Самоіндукція. Індуктивність. Енергія магнітного поля. |
§14 прочитати, записати пояснення з табл.. на стор.80 |
25 |
8 |
Розв’язання задач «Закон електромагнітної індукції. Самоіндукція. Енергія магнітного поля.» |
Виконати завдання Впр.13 №1,2 Впр.14 №2,5 |
26 |
9 |
Експериментальна робота №4 «Дослідження явища електромагнітної індукції» |
Виконати роботу, оформити звіт. сlassroom |
27 |
10 |
Використання явища електромагнітної індукції в сучасній техніці і технологіях.
|
Оформити доповіді |
28 |
11 |
Сузір’я. Classroom |
Переписати конспект учня (сlassroom ) |
29 |
12 |
Астрономія та визначення часу. Типи календарів. Classroom |
Переписати конспект учня (сlassroom ) стор.17 п.3 прочитати |
30 |
13 |
Контрольна робота №2 «Електромагнетизм» |
повт. теорію §10-14 |
|
|
тематична |
|
|
|
Коливання та хвилі |
|
31 |
1 |
Методи астрономічних спостережень. Сучасні наземні й космічні телескопи. Астрономічні обсерваторії. |
Переписати конспект учня (сlassroom ); тема 2 прочитати |
32 |
2 |
Земля і Місяць. Планети земної групи. Планети-гіганти. Малі тіла Сонячної системи.
|
Переписати конспект учня (сlassroom ); стор. 43-47 прочитати |