Автор календарного планування:
Календарне планування з переліком електронних джерел складене вчителем-методистом Рибаковою К.В.
Календарне планування з фізики 10 клас
(2год на тиждень, всього 70 год.)
|
|
Механіка. |
|
|
|
Вступ. Кінематика |
Домашнє завдання |
1 |
1 |
Світоглядний потенціал природничих наук. Початкові відомості про фундаментальні фізичні теорії як основу сучасної фізичної науки. Classroom |
§1,2(п1-3) прочитати Скласти конспект презентації |
2 |
2 |
Механічний рух та його види. Основна задача механіки. Матеріальна точка. Система відліку. Траєкторія руху. Шлях і переміщення. Рівномірний прямолінійний рух. Графіки залежності кінематичних величин від часу. https://www.youtube.com/watch?v=-IHCX0MrCnw&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF https://www.youtube.com/watch?v=fzpuOaPbeA4&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=2
|
§3,4 прочитати, записати підсумки зі стор.25. Впр. 4 виконати завдання №1-3 |
3 |
3 |
Розв’язання задач «Рівномірний прямолінійний рух» |
Впр.4 № 4,5 розв’язати. Завдання №
сlassroom |
4 |
4 |
Нерівномірний рух. Середня і миттєва швидкості. Закон додавання швидкостей. https://www.youtube.com/watch?v= fzpuOaPbeA4&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=2 https://www.youtube.com/watch?v= bypmqXyyNpI&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=4 |
§5 записати підсумки зі стор.31. Записати алгоритм розв’язку задачі стор.30
|
5 |
5 |
Розв’язання задач «Середня швидкості. Закон додавання швидкостей» https://www.youtube.com/watch?v= c9N6MzGGR68&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=3 |
Впр. 5 виконати завдання № 2,3,4 |
6 |
6 |
Рівноприскорений рух. Прискорення. Графіки залежності кінематичних величин від часу. |
§6 прочитати, перемалювати графіки рух зі стор.34,36 Скласти конспект презентації |
7 |
7 |
Розв’язання задач « Прямолінійний рівноприскорений рух» |
§6 записати розв’язки задач з п.4. Впр.6 виконати завдання №2,4 |
8 |
8 |
Експериментальна робота № 1 «Вивчення прискорення руху тіла під час прямолінійного рівноприскореного руху». |
Виконати роботу, оформити звіт. сlassroom |
9 |
9 |
Вільне падіння тіл. |
§7 прочитати,переписати таблицю стор.41 |
10 |
10 |
Експериментальна робота №2 «Визначення прискорення вільного падіння» |
Виконати роботу, оформити звіт. сlassroom |
11 |
11 |
Розв’язання задач « Вільне падіння». |
Впр.7 виконати завдання №1,2 |
12 |
12 |
Рівномірний рух матеріальної точки по колу. |
§8прочитати. Впр.8 дати відповідь на завдання №1,2 Скласти конспект презентації |
13 |
13 |
Експериментальна робота№ 3 « Вивчення руху тіла по колу» |
Виконати роботу, оформити звіт. сlassroom |
14 |
14 |
Розв’язання задач « Рух тіла по колу». |
Впр.8 виконати завдання№4,5 |
15 |
15 |
Контрольна робота№1 «Кінематика» |
Повт. теорію стор.54 |
|
|
тематична |
|
|
|
Динаміка |
|
16 |
1д |
Інерціальні системи відліку. Принцип відносності Галілея. Перший закон Ньютона. Сила. Маса. Другий та третій закони Ньютона. |
§9,10 прочитати Скласти конспект презентації |
17 |
2 |
Розв’язання задач « На закони Ньютона». Class-room |
Впр.9 №3,5; Впр.10 №4,7 розв’язати задачі |
18 |
3 |
Гравітаційне поле. Закон Всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Перша космічна швидкість. |
§11,12 прочитати Скласти конспект презентації |
19 |
4 |
Розв’язання задач « Закон Всесвітнього тяжіння». https://www.youtube.com/watch?v=N--wol3f_0g&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=5 |
Впр.11 виконати завдання № 1,5 |
20 |
5 |
Розв’язання задач « Закон Всесвітнього тяжіння». https://www.youtube.com/watch?v=N--wol3f_0g&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=5 |
Виконати завдання №
сlassroom |
21 |
6 |
Рух під дією кількох сил. Закон Архімеда Class-room |
Скласти конспект презентації |
22 |
7 |
Розв’язування задач «Рух під дією кількох сил» |
Виконати завдання №
сlassroom |
23 |
8 |
Розв’язування задач «Рух під дією кількох сил» |
Виконати завдання №
сlassroom |
24 |
9 |
Контрольна робота№2 «Закони Ньютона» |
Повторити теорію «Сили в механіці» |
25 |
10 |
Рівновага тіл. Умова рівноваги тіла. https://www.youtube.com/watch?v=aRIzIOPUQjg&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=8 |
§14 прочитати, перемалювати табл.. зі стор.89 |
26 |
11 |
Розв’язання задач «Рівновага тіл». Class-room |
Впр.14 виконати завдання №4,5 |
27 |
12 |
Експериментальна робота № 4 «Визначення центра мас плоских фігур». https://www.youtube.com/watch?v=MRjoaqkFmuM |
Виконати роботу, оформити звіт. сlassroom |
28 |
13 |
Розв’язання задач «Рівновага тіл». Самостійна робота. |
Виконати завдання №
сlassroom |
|
|
тематична |
|
29 |
14 |
Механічна робота та потужність. Кінетична і потенціальна енергія. Закон збереження енергії. https://www.youtube.com/watch?v=VihjMd2SOYs&list=PLZTKX7vTHesc9fLbH1j7ydUcIhTeAaLwF&index=34 |
§15 прочитати Скласти конспект презентації |
30 |
15 |
Розв’язання задач «Механічна робота та потужність. Закон збереження енергії» |
Впр.15 виконати завдання №3,5,7 |
31 |
16 |
Експериментальна робота№5 «Дослідження механічного руху тіл з урахуванням закону збереження енергії» |
Виконати роботу, оформити звіт. сlassroom |
32 |
17 |
Розв’язання задач «Механічна робота та потужність. Закон збереження енергії» |
Виконати завдання №
сlassroom |