Щоденник роботи другої міжнародної літньої школи «UMLCamp”

03.06.2022 слухачі літньої медичної школи «UML Med Camp» під керівництвом лікарки, учительки медицини Швачкіної Ганни Станіславівни опановували тему «Захворювання сечовидільної системи (СС)» Вивчали анатомію та фізіологію СС. Розглядали поняття: Етіологія, патогенез, основні симптоми, сучасні методи діагностики та лікування найбільш поширених хвороб СС.
За даними ВООЗ захворювання нирок входять до 10 найбільш поширених причин смерті в світі. Смертність від цих хвороб зросла з 813 тис. випадків у 2000 р. до 1,3 млн. у 2019 р. (https://www.who.int/ru/news-room/fact-sheets/detail/the-top-10-causes-of-death).
Враховуючи значну поширеність та актуальність даної теми, сьогоднішня зустрічі UML Med Camp була присвячена найбільшим поширеним патологіям сечовидільної системи.
Під час заняття було обговорено анатомію та фізіологію органів сечовиділення, існуючи методи обстеження та лікування.
Детально було розібрана такі захворювання як цистит, піелонефрит та гломерулонефрит, їх причини виникнення, методи діагностики, лікування та профілактики.

Антична культура – невичерпне джерело
для розвитку критичного мислення
 
Третього червня в літній школі UML Latin Camp відбулося друге заняття. Слухачі покращили свої навики опиратися маніпуляціям, відрізняти факти від фейків, зберігати ясність думок у стресових ситуаціях через захопливу дидактичну гру #«Критикотики». Автори заклали в неї надійну наукову основу: з-поміж понад 150-ти когнітивних упереджень, описаних дослідниками, були відібрані ті, що близькі сучасним дітям. Саме з цими найбільш поширеними упередженнями і вчилися працювати у формі розваги учні UML Latin Camp. До кожного упередження розробники створили окрему картку з відповідною назвою та завданням, а ілюстраторка та журналістка Олена Павлова намалювала відповідні зображення з котом Інжиром. 
Проте через  певні технічні обмеження комунікації на відстані, а також з метою поглиблення знань про античність і латинську мову керівниця школи, доц. Л.Г. Шевченко створила власну, адаптовану до ліцейної навчальної програми версію гри. Серед завдань, які захоплено виконували учасники, були, наприклад, такі:
1. Назвіть три факти і два фейки про античність;
2. Виберіть і видайте трьом однокласникам по одному міфологічному/історичному атрибуту (пояс Венери, блискавка Юпітера, крилаті сандалії Гермеса тощо). Потім поясніть свій вибір
3. Вигадайте фірму (або товар) з назвою, взятою з античної; міфології/історії, і складіть для неї короткий рекламний слоган.
 
Час на виконання завдання був обмежений, а креативність гравців і задоволення від спілкування – безмежні.