Щоденник роботи другої міжнародної літньої школи «UML camp”

Заняття з англійської мови (основи медичної термінології) проводить керівник UML Med Eng Camp кандидатка філологічних наук, учителька-методистка Ангерчік Євгенія Дмитрівна. Вивчали тему: Дихальна система: будова та функції. Легені. Туберкульоз.

Сьогодні 08.06 на занятті з біології під керівництвом учительки-методистки Стронової Тетяни Михайлівни вивчали вищі спорові рослини, до яких відносять мохи, хвощі, плауни і папороті. Виявили ознаки подібності та відмінності, значення в природі і житті людини. Дізналися багато цікавинок , легенд про ці рослини . Узагальнення провели у вигляді різних форм: розподільний цифровий диктант, ” так чи ні”, впізнай рослину за описом тощо.

Цієї весни, на жаль, здійснилися не всі наші задуми, мрії і плани. Це стосується і навчальних календарно-тематичних планів. Так, у 10-их класах УМЛ з початком війни для досягнення цілей програми довелося скоротити деякі теми, а окремі винести на самостійне опрацювання. Хоча цей матеріал і буде закріплюватися в 11-му класі, є певні застереження щодо того, наскільки добре вдасться всім ліцеїстам самотужки опанувати окремі теми. Тому заняття в літній школі UML Latin Camp – це ще й чудова нагода для всіх охочих пройти з викладачем, зокрема, IV і V відміни іменників; ступені порівняння прикметників; складні синтаксичні звороти.

Так, зустріч у середу, 8 червня була присвячена детальному розгляду правил, винятків, особливостей слововживання латинських іменників IV і V відмін та утворенню форм вищого і найвищого ступенів прикметників. Приклади і практичні вправи складалися зі слів, що належать до медичної терміносистеми, – таким чином слухачі школи продовжили ознайомлення з науковою термінологією, що є головною ціллю курсу латинської мови як дисципліни професійного циклу в медичній освіті.

Слухачі літньої біологічної школи під керівництвом учительки-методистки Столярової Світлани Олександрівни вивчали тему: Насінні рослини. Голонасінні рослини. Розглядали ознаки, характеристики. Проходили тестування з питань зовнішнього незалежного оцінювання.