Онлайн конференція із учнями/ученицями 10-х класів ліцею, які перебувають за межами України

19 жовтня 2022 року, о 18.00 була проведена онлайн конференція з учнями/ученицями 10-х класів Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені О.О. Богомольця, які перебувають за кордоном.

У конференції взяли участь: директор закладу Ярослав Цехмістер, заступниця директора з навчально-виховної роботи Руслана Іваненко, куратори 10-х класів (А-Д) – Наталія Дорошкевич, Ольга Ліпкан, Інаїда Керасіді, Ніна Матічина, здобувачі/здобувачки освіти (38 осіб з 12 країн світу), голова батьківської ради 10-А класу Людмила Рева, представники батьківської спільноти (11 осіб). 

Порядок денний зустрічі містив: виконання індивідуального навчального плану дистанційного навчання здобувача/здобувачки освіти 10 класу Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені О.О. Богомольця на перший семестр 2022/2023 н.р.; особливості організації дистанційного навчання з використанням форм індивідуальної діяльності учнів/учениць, які навчаються у школах ЄС, США і Канади, інтерактивний розклад та матеріали з різних ресурсів (Всеукраїнська школа онлайн, телеуроки, підручники тощо) для предметів згідно з календарно-тематичним плануванням – платформу “Всеукраїнська школа онлайн” створено громадською спілкою «Освіторія» на замовлення Міністерства освіти і науки України, Міністерства цифрової трансформації України та державної установи «Український інститут розвитку освіти», за підтримки Швейцарії в межах Швейцарсько-українського проєкту DECIDE, який виконується Консорціумом ГО DOCCU та PH Zurich. Функціонал «Кабінет учителя» та мобільні застосунки реалізовано за підтримки Міжнародного фонду «Відродження». З метою покращення доступності навчального контенту для широкого загалу користувачів, в тому числі для дітей з особливими освітніми потребами, ЮНІСЕФ долучився до організації навчань для авторів уроків та забезпечив експертний супровід з питань інклюзивності. Мобільні оператори lifecell, Vodafone та Kyivstar забезпечують його користувачам безоплатний доступ до мобільного інтернету: при користуванні платформою через веб-версію або застосунок інтернет-трафік не тарифікується; перезарахування частини оцінок зі спільних у програмах університетського ліцею та закордонної школи предметів;для групової чи індивідуальної роботи діти можуть використовувати будь-які онлайн-ресурси, насамперед сайт і застосунок (Google PlayApp StoreApp Gallery) «Всеукраїнська школа онлайн», де розміщено всі навчальні матеріали для учнів – Всеукраїнська школа онлайн – державна безкоштовна платформа для дистанційного та змішаного навчання учнів 9-11 класів та методичної підтримки вчителів. Платформа містить відеоуроки, тести та матеріали для самостійної роботи з 18 основних предметів. Уроки на вебплатформі містять цікаве коротке відео, конспект із основними питаннями теорії, завданнями, схемами і картами, тестові завдання для самоперевірки. Кожна тема закінчується підсумковим тестом, що дає можливість відстежувати прогрес у навчанні. Заняття з української мови, української літератури, біології та екології, географії, історії, математики, алгебри, геометрії, мистецтва, права, фізики, хімії, англійської мови та інших предметів доступні 24/7 з будь-якого пристрою та будь-якого місця; здійснення ними самоконтролю під час навчання; використання основного навчального матеріалу (е-підручники, державні освітні платформи, відеоуроки, відео лабораторних робіт, презентації, опорні конспекти, тести для самоперевірки, авторські методичні розробки для поглиблення знань); запровадження основних видів оцінювання результатів навчання учнів/учениць (поточне, підсумкове, тематичне, семестрове); було доведено, що оцінювання навчальних досягнень здобувачів/здобувачок освіти проводиться вчителем-предметником із кожного предмета за 12-бальною шкалою у вигляді «інтегральної оцінки» та фіксується на відповідній сторінці електронного журналу; проведення консультування ( проводиться за потреби за попередньо підготовленими запитаннями з певної теми), консультація може бути проведена в усній (час проведення узгоджує учень/учениця з вчителем-предметником) або в письмовій формі (вчитель надсилає учню/учениці роз’яснення письмово); структура навчального року в умовах воєнного стану в Україні.

Було також наголошено, що «Ліцей для його учнів і учениць, а не навпаки», жоден здобувач/здобувачка освіти незалежно від того, де він/вона перебуває, чи має можливість підтримувати зв’язок із закладом освіти, чи ні, не буде виключений з української системи освіти; забезпечено переведення до наступного класу, незалежно від того, чи підтримували учні/учениці зв’язки з українськими вчителями та форми навчання; здобувачі/здобувачки освіти та їх батьки мають змогу звернутися з будь-яких питань освітнього процесу і позакласної роботи до вчителів-предметників, кураторів (класних керівників класів), психологічної служби або безпосередньо до адміністрації Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені О.О. Богомольця у зручний для них спосіб.

Одним з ключових завдань спільноти Ліцею є підтримка українських учнів/учениць, які були вимушені залишити Україну через військову агресію рф, є збереження зв’язку з українською системою освіти, забезпечення можливості продовжувати навчання за українською навчальною програмою, особливо вивчення української мови, літератури та історії, а також отримати документи про освіту. Одночасно важливо, щоб освіта і навчання у закладі  сприймалися як чинник стабільності, а не додаткове джерело стресових ситуацій.

 

Центр комунікації