Міжнародний форум: ВИКЛИКИ COVID-19-ІНОЗЕМНИЙ ДОСВІД

Виклики освіти перед пандемією COVID-19, іноземний досвід для української освіти, розвиток вчителів базової школи. Про це йшлося під час панельної дискусії «Співпраця з міжнародними партнерами “Нові горизонти міжнародного співробітництва”» в межах Всеукраїнського серпневого форуму «Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху» сьогодні, 19 серпня 2021 року.
«Незабаром в Україні до школи підуть 5,4 млн школярів. Чи будуть вони сидіти пліч-о-пліч, чи через стілець, як минулого року – невідомо. Може зростати кількість випадків COVID-19, і треба буде вчитись дистанційно. Ми також маємо інформавути вчителів про важливість вакцинації від COVID-19 і те, що вакцини доступні й педагоги мають можливість вакцинуватись», – зазначив Голова Представництва Дитячого Фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні Мурат Сахін.
Він також привітав Україну з долученням до Декларації про безпеку шкіл, до якої Україна приєдналась у 2019 році й стала сотою країною, яка підтримала положення цього документа. Як відомо, 4 серпня 2021 року Кабінет Міністрів затвердив план заходів щодо реалізації Декларації. За словами Мурата Сахіна, в Україні багато шкіл на лінії зіткнення, тому питання безпеки закладів освіти є для неї актуальним.
Керівник проєкту «Фінська підтримка реформи української школи» Яркко Лампіселька наголосив, що українська освіта – це власність України, приватна школа українського суспільства, тому її необхідно підтримувати на хорошому рівні.
«Назва нашого проєкту – ”Навчаємось разом” – говорить про дружбу між Україною та Фінляндією. Ми знаємо, що навчання у вакуумі не стається, навчання – це інтерактивний процес, співпраця, спілкування. Навчатись разом – головна ідея всього нашого проєкту. Ми би хотіли ділитися нашими знаннями, експертизою, можливостями, обговорювати їх разом. Саме співпраця, колаборація, робота разом може надати нам можливість отримати результати», – зазначив Яркко Лампіселька.
Слід зауважити, що Всеукраїнський серпневий форум «Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху» було організовано за сприяння проєкту «Фінська підтримка реформи української школи».
Директор Британської Ради в Україні Ніколас Томас наголосив на системному і тривалому сприянні професійному розвитку вчителів.
«Ми працюємо в Україні майже 30 років – наш офіс відкрився лише через кілька місяців після проголошення незалежності України. Ми дуже пишаємось нашим партнерством з МОН. Починаючи з 2017 року ми приділяємо увагу реформі “Нова українська школа”, професійному розвитку вчителів англійької мови. Зокрема, спільно з британськими міжнародними та українськими партнерами ми працювали над розробкою моделі професійного розвитку початкових класів та створенням національної когорти тренерів – агентів змін. За пітримки МОН агенти змін провели масштабне навчання для понад 17 тисяч вчителів початкових класів під керівництвом ІППО по всій Україні», – зазначив Ніколас Томас.
За його словами, наступного місяця у партнерстві з МОН та у співпраці з інститутами післядипломної педагогічної освіти розпочнеться використання Future English – нової програми для розвитку вчителів базової школи, в основі якої – нова Онлайн-спільнота для вчителів (Online Teacher Community). Це платформа для вчителів англійської мови, яка дає можливість обміну новими ідеями, знаннями та досвідом, участі у дискусіях і дослідженнях, створення свого портфоліо.
Нагадаємо, одним із важливих рішень у 2021 році стало збільшення посадових окладів освітян на 20% з 1 січня та ще на 8,4% з 1 грудня 2021 року – про це заявив Міністр освіти і науки Сергій Шкарлет під час Всеукраїнського серпневого форуму «Освіта України 30 без бар’єрів: вектори якості та успіху».

Докладніше за посиланням:
https://mon.gov.ua/ua/news/vikliki-covid-19-inozemnij-dosvid-rozvitok-pedagogiv-partneri-mon-obgovorili-mozhlivosti-dlya-rozvitku-osviti-ukrayini-pid-chas-serpnevogo-forumu