СХВАЛЕНО
рішення
педагогічної ради
від 06.01.2022
(протокол № 9)
РІЧНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2022 рік
Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені О.О.Богомольця
№ з/п |
Прізвище, ім’я, по батькові (у разі наявності педагогічного працівника) |
Напрям |
Суб’єкт підвищення кваліфікації |
Обсяг (тривалість) |
Вид |
Форма |
Строки атестації |
Вартість та джерела фінансування |
1 |
Агапова Марина Борисівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2024 р |
|
2 |
Ангерчік Євгенія Дмитрівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2026 р
|
|
3 |
Бабенко Валентина Леонідівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
|
2022р |
|
4 |
Борисенко Григорій Васильович |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2023 р |
|
5
|
Гапонова Галина Костянтинівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки; 4. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 5. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 6. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2022 р |
|
6 |
Дорошкевич Наталія Вікторівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2022 р |
|
7 |
Жеребко Тамара Олександрівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки; 4. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 5. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 6. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; 7. розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти та їх заступників) тощо. |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2025р |
|
8. |
Зайцева Галина Миколаївна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2026 р
|
|
9 |
Іваненко Руслана Валеріївна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки; 4. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 5. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 6. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; 7. розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти та їх заступників) тощо.. |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2026 р |
|
10 |
Іванова Світлана Володимирівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2022 р |
|
11 |
Керасіді Інаїда Григорівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2024 р |
|
12 |
Колеснік Оксана Іванівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки; 4. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 5. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 6. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; 7. розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти та їх заступників) тощо. |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2025 р |
|
13 |
Ліпкан Ольга Василівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2025 р |
|
14 |
Матічина Ніна Андріївна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2026 р |
|
15 |
Мошкова Інна Миколаївна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комуні-кативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2022р |
|
16 |
Орендочка Валентина Анатоліївна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комуні-кативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2022р |
|
17 |
Остапенко Марія Петрівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комуні-кативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2025р |
|
18 |
Пилипей Олена Валеріївна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комуні-кативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2024р |
|
19 |
Пілявська Олена Данилівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комуні-кативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2025 р. |
|
20 |
Репало Олена Олександрівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2023р |
|
21 |
Рєнькас Людмила Миколаївна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2026 р. |
|
22 |
Рибакова Катерина Вадимівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2023 р. |
|
23 |
Родигіна Ірина Вікторівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5.мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2026 р. |
|
24 |
Сліпчук Валентина Леонідівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2022 р |
|
25 |
Столярова Світлана Олександрівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2026 р. |
|
26 |
Тимощук Ольга Борисівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2023р |
|
27 |
Токменко Інна Ігорівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2025р |
|
28 |
Цехмістер Ярослав Володимирович |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки; 4. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 5. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 6. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність; 7. розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти та їх заступників) тощо. |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»
НППУ |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2022 н.р. |
|
29 |
Шевченко Людмила Григорівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2025р |
|
30. |
Руденко Олена Сергіївна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2026р |
|
31. |
Срібна Тетяна Василівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2023р |
|
32. |
Стаднюк Тетяна Олексіївна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2026р |
|
33. |
Захарчун Дмитро Миколайович |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2026р |
|
34 |
Василенко Жаннетта Іванівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2.формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2023 р |
|
35 |
Швачкіна Ганна Станіславівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2025 р |
|
36 |
Козленко Світлана Антонівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2023 р |
|
37 |
Строкач Наталія Миколаївна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2023 р |
|
38 |
Стронова Тетяна Михайлівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2025 р |
|
39 |
Тарасевич Серафіма Юріївна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2025 р |
|
40 |
Тимощук Ольга Борисівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2023 р |
|
41 |
Холод Ганна Ярославівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2023 р |
|
42 |
Шинкаренко Ірина Михайлівна |
1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій); 2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»; 3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо); 4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку; 5.мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність |
ІПО КУ ім. Б.Грінченка
ТОВ «На Урок»
ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА» |
30 |
|
вебінари, модулі, конференції |
2024 р |
|
ЦІКАВІ ОНЛАЙН СЕРВІСИ
https://www.liveworksheets.com/ Інтерактивний аркуш
https://www.thinglink.com/ Інтерактивний плакат
https://app.bookcreator.com/sign-in Створення електронного підручника
https://www.quizalize.com/ Тести. Онлайн- вікторина
https://kahoot.com/ Тести. Онлайн- вікторина
https://www.onlinequizcreator.com/ Тести. Онлайн- вікторина
https://www.classtime.com/uk/ Тести. Онлайн- вікторина
https://www.studystack.com/ Створення флеш-карт
https://www.wizer.me/ Створення інтерактивних вправ
http://www.triventy.com/ Створення вікторин
http://cybertrain.info/quizman/qmhome.html Створення Онлайн -вікторин
https://phet.colorado.edu/uk/ Симуляції лабораторних робіт або дослідів