МЕТОДИЧНА РОБОТА

СХВАЛЕНО
рішення
педагогічної ради
від 06.01.2022
(протокол № 9)

 

РІЧНИЙ ПЛАН
підвищення кваліфікації педагогічних працівників на 2022 рік
Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені О.О.Богомольця

№ з/п

Прізвище, ім’я, по батькові (у разі наявності педагогічного працівника)

Напрям

Суб’єкт підвищення кваліфікації

Обсяг (тривалість)

Вид

Форма

Строки

атестації

Вартість та джерела фінансування

1

Агапова Марина Борисівна

1.   розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.   формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.   створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.   використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.   мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2024 р

 

2

Ангерчік Євгенія Дмитрівна

1.     розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.     формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.     створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.     використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.          мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2026 р

 

 

3

Бабенко Валентина Леонідівна

1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

 

2022р

 

4

Борисенко Григорій Васильович

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.     мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2023 р

 

5

 

Гапонова Галина Костянтинівна

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;

4.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

5.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

6.    мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2022 р

 

6

Дорошкевич Наталія Вікторівна

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.    мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2022 р

 

7

Жеребко Тамара Олександрівна

1.     розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.     формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.     психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;

4.     створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

5.     використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

6.    мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

7.     розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти та їх заступників) тощо.

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2025р

 

8.

Зайцева Галина Миколаївна

1.   розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.   формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.   створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.   використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.        мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2026 р

 

 

9

Іваненко Руслана Валеріївна

1.     розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.     формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.     психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;

4.     створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

5.     використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

6.     мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

7.     розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти та їх заступників) тощо..

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2026 р

 

10

Іванова Світлана Володимирівна

1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2022 р

 

11

Керасіді Інаїда Григорівна

1.      розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.      формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.      створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.      використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.      мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2024 р

 

12

Колеснік Оксана Іванівна

1.  розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.  формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.  психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;

4.  створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

5.  використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

6.  мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

7.    розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти та їх заступників) тощо.

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2025 р

 

13

Ліпкан Ольга Василівна

1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2025 р

 

14

Матічина Ніна Андріївна

1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2026 р

 

15

Мошкова Інна Миколаївна

1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4. використання інформаційно-комуні-кативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2022р

 

16

Орендочка Валентина Анатоліївна

1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4. використання інформаційно-комуні-кативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2022р

 

17

Остапенко Марія Петрівна

1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4. використання інформаційно-комуні-кативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2025р

 

18

Пилипей Олена Валеріївна

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комуні-кативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.    мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2024р

 

19

Пілявська Олена Данилівна

1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4. використання інформаційно-комуні-кативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2025 р.

 

20

Репало Олена Олександрівна

1.  розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.  формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.  створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.  використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.  мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2023р

 

21

Рєнькас Людмила Миколаївна

1.      розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.      формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.      створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.      використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.      мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2026 р.

 

22

Рибакова Катерина Вадимівна

1.  розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.  формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.  створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.  використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.    мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2023 р.

 

23

Родигіна Ірина Вікторівна

1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2026 р.

 

24

Сліпчук Валентина Леонідівна

1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2. формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3. створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4. використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2022 р

 

25

Столярова Світлана Олександрівна

1.  розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.  формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.  створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.  використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.    мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2026 р.

 

26

Тимощук Ольга Борисівна

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.   мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2023р

 

27

Токменко Інна Ігорівна

1.  розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.  формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.  створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.  використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.           мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2025р

 

28

Цехмістер Ярослав Володимирович

1.  розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.  формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.  психолого-фізіологічні особливості здобувачів освіти певного віку, основи андрагогіки;

4.  створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

5.  використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

6.  мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність;

7.           розвиток управлінської компетентності (для керівників закладів освіти та їх заступників) тощо.

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

 

НППУ

30

 

вебінари, модулі, конференції

2022 н.р.

 

29

Шевченко Людмила Григорівна

1.  розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.  формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.  створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.  використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.           мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2025р

 

30.

Руденко Олена Сергіївна

1.  розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.  формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.  створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.  використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.         мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2026р

 

31.

Срібна Тетяна Василівна

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.      мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2023р

 

32.

Стаднюк Тетяна Олексіївна

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.      мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2026р

 

33.

Захарчун Дмитро Миколайович

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.      мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2026р

 

34

Василенко Жаннетта Іванівна

1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.     створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.     використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5. мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2023 р

 

35

Швачкіна Ганна Станіславівна

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.    мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2025 р

 

36

Козленко Світлана Антонівна

1. розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.    мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2023 р

 

37

Строкач Наталія Миколаївна

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.    мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2023 р

 

38

Стронова Тетяна Михайлівна

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.    мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2025 р

 

39

Тарасевич Серафіма Юріївна

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.    мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2025 р

 

40

Тимощук Ольга Борисівна

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.    мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2023 р

 

41

Холод Ганна Ярославівна

1.  розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.    мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2023 р

 

42

Шинкаренко Ірина Михайлівна

1.    розвиток професійних компетентностей (знання навчального предмета, фахових методик, технологій);

2.    формування у здобувачів освіти спільних для ключових компетентностей вмінь, визначених частиною першою статті 12 Закону України «Про освіту»;

3.    створення безпечного та інклюзивного освітнього середовища, особливості (специфіка) інклюзивного навчання, забезпечення додаткової підтримки в освітньому процесі дітей з особливими освітніми потребами (до таких дітей, зокрема, можуть бути віднесені діти з інвалідністю, обдаровані діти, діти з національних меншин, діти, які не встигають опанувати навчальну програму з різних причин тощо);

4.    використання інформаційно-комунікативних та цифрових технологій в освітньому процесі, включаючи електронне навчання, інформаційну та кібернетичну безпеку;

5.мовленнєва, цифрова, комунікаційна, інклюзивна, емоційно-етична компетентність

ІПО КУ

ім. Б.Грінченка

 

ТОВ «На Урок»

 

ТОВ «ЕДЮКЕЙШНАЛ ЕРА»

30

 

вебінари, модулі, конференції

2024 р

 

 

ЦІКАВІ ОНЛАЙН СЕРВІСИ

https://www.liveworksheets.com/ Інтерактивний аркуш
https://www.thinglink.com/ Інтерактивний плакат
https://app.bookcreator.com/sign-in Створення електронного підручника
https://www.quizalize.com/  Тести. Онлайн- вікторина
https://kahoot.com/   Тести. Онлайн- вікторина
https://www.onlinequizcreator.com/ Тести. Онлайн- вікторина
https://www.classtime.com/uk/ Тести. Онлайн- вікторина
https://www.studystack.com/ Створення флеш-карт
https://www.wizer.me/ Створення інтерактивних вправ
http://www.triventy.com/ Створення вікторин
http://cybertrain.info/quizman/qmhome.html Створення Онлайн -вікторин
https://phet.colorado.edu/uk/ Симуляції лабораторних робіт  або дослідів