Психологічна служба

Практичний психолог Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені О.О. Богомольця

ГАПОНОВА Галина Костянтинівна

працює в Українському медичному Національного медичного університету імені О.О. Богомольця з  2003 року, на посаді практичного психолога.
Закінчила з відзнакою Херсонський державний університет, факультет психології, спеціальність -психологія, кваліфікація - практичний психолог.

Вчитель-методист.

В своїй роботі приділяє увагу  психології розвитку особистості,займається  проблемами   професійної орієнтаціїї, емпатії, протидіії домашньому насильству та булінгу.

 

електронна адреса: gkgaponova@gmail.com
скайп-логін: galina_gaponova
Телефон: 044 2897976
Кабінет 23

Метою психологічної служби Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені О.О. Богомольця є створення комфортного психологічного клімату в педагогічному та учнівському колективах, створення умов для саморозвитку та самореалізації всіх учасників освітнього процесу.

 Основні напрямки діяльності психологічної служби:

Діагностика, консультування (групове та індивідуальне), корекційно-розвиваюча робота, освітня та профілактична діяльність, науково–методична робота, експериментальна діяльність.

Основні завдання психологічної служби:
Здійснення зв'язку між учасниками навчально-виховного процесу та підвищення їх психолого-педагогічної компетентності; психолого-педагогічна просвіта всіх учасників освітнього процесу; аналіз та попередження зон ризику; психологічного характеру; профілактика негативних явищ серед учнівської молоді.

 Основні питання з якими звертаються до практичного психолога:

важко адаптуватися до нового колективу; тривожно або Ви досить довго сумуйте є почуття незадоволеності самим собою або чимось у Вашому житті; потрібна допомога в тому, щоб впоратися з емоціями; є бажання розібратися в складних або конфліктних взаєминах з кимось (батьками, однокласниками, викладачами та ін.); Ви думаєте, що вас не розуміють і не приймають; потрібна допомога у виборі майбутньої професії; якщо хочеться дізнатися щось про себе та інших людей;просто потрібно з кимось поспілкуватися про щось важливе.

Здійснюється також психологічне консультування з таких питань:

проблема життєвих виборів і побудови життєвих перспектив; невпевненість в собі, тривога, страхи, панічні атаки; емоційні травми і емоційні проблеми (почуття провини, образи, агресія та ін.); самотність; внутрішня порожнеча, відчуття розгубленості і пригніченості; деструктивні взаємовідносини з собою і деструктивні установки; самопізнання і самореалізація; взаємовідносини з оточуючими (однолітки, друзі, особисті контакти, батьки); труднощі в навчанні, знижена мотивація, прокрастинація; психосоматичні проблеми; різні форми втрати (розставання, втрати, смерть близьких).

ЕТИЧНІ ПРИНЦИПИ РОБОТИ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ

УКРАЇНСЬКОГО МЕДИЧНОГО ЛІЦЕЮ НАЦІОНАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ІМЕНІ О.О. БОГОМОЛЬЦЯ:

Дії виключно в інтересах учнів
Професійно допомогати ліцеїстам в подоланні труднощів, які вони відчувають (в навчанні, саморозвитку, соціальної адаптації та ін.)
Отримати консультацію можна тільки добровільно, ніхто не може до цього примусити.
Відомості про особисте життя, що повідомляються практичному психологу не можуть бути кому-небудь передані
Практичний психолог працює тільки з тією проблемою, з якою звернувся ліцеїст.
Практичний психолог намагається дотримуватися нейтральної позиції, дбайливо і уважно ставитися до чужих переживань
Практичний психолог при необхідності повинен пояснити доступною мовою мети своєї роботи і сенс застосовуваних методів
У разі виявлення практичним психологом небезпеки для життя і здоров'я або порушення законних прав (наприклад, фактів жорстокого поводження і тощо) учня, а також в інших випадках, передбачених чинним законодавством, з принципу конфіденційності можливі виключення.
За консультацією можуть звертатися ліцеїсти, батьки (законні представники), викладачі.
Консультації практичного психолога здійснюються за попереднім записом.
У період вжиття заходів, пов'язаних з коронавірусів, консультації проводяться дистанційно.
Запис здійснюється через онлайн-форми.
У разі якщо Ви записались і з яких-небудь причин вирішили відмовитися від консультації, повідомте про це заздалегідь.
Оскільки консультації проводяться дистанційно, перед консультацією необхідно перевірити, роботу Інтернету на достатній швидкості технічну можливість організувати відеозв'язок. Ми працюємо за допомогою Microsoft Teams, Skype, ZOOM чи інших загальнодоступних додатків (узгодити додаток можна в процесі запису на прийом).
Зазвичай тривалість консультації з практичним психологом становить близько 30 хвилин.
На початку консультації практичний психолог вислуховує клієнта про те, з чим він прийшов і яку б хотів отримати допомогу. Якщо клієнт не може сформулювати запит, тоді практичний психолог і учень працюють над цим завданням спільно.
Подальший хід консультації залежить від початкового запиту. Іноді потрібно «просто виговоритися», іноді отримати зворотній зв'язок про його проблеми і рекомендації, іноді щось дізнатися про себе, розібратися в своїх почуттях і т.п.
Якщо запит пов'язаний з серйозною проблемою, яка існує у нього давно, то, швидше за все, однією консультації буде мало. У цьому випадку перша консультація цілком потрібна для того, щоб психолог зрозумів клієнта і отримав важливу інформацію. У разі необхідності можна домовитися про декілька консультаціях.
Якщо проблема виходить за рамки компетенцій практичного психолога, в цьому випадку може бути рекомендовано звернення до іншого фахівця.