Зарубіжна література 11 клас

Календарно-тематичне планування

уроків зарубіжної літератури

11 клас

(1 година на тиждень)

2020 – 2021 н. р.

 

Календарно-тематичне планування складено відповідно до програми:

Програма із зарубіжної літератури (рівень стандарту) для 10-11 класів загальноосвітніх шкіл, затвердженою Наказом Міністерства освіти і науки № 1407 від 23 жовтня 2017 року.

 

Усього – 34 (35) години (1 година на тиждень):

Текстуальне вивчення творів – 30 годин;

Розвиток мовлення – 4 години (у межах годин на текстуальне вивчення);

Позакласне читання – 2 години

Резервний час – 2 (3) години 

 

                                                                                                                                ТЕХНОЛОГІЧНА КАРТА 

 

Параметри  перевірки

Кількість за

програмою

Дати проведення

1 с.

 

1 с.

 

Контрольна  роботи у формі:

Контрольного класного твору;

Виконання інших завдань (тестів, відповідей на запитання)

2

1

 

2

1

За календарним планом

 

Уроки розвитку мовлення

2 (у+п)

2 (у+п)

 

Уроки позакласного читання

1

1

 

Перевірка зошитів

4

5

 

(ТЛ) – теорія літератури

(ЛК) – література і культура

(ЕК) – елементи компаративістики

(МЗ) – міжпредметні зв’язки

(УС) – Україна і світ

 

 

 

 

 

  ІІ СЕМЕСТР

Дата

Тема (основний зміст уроку)

Корисні посилання

Д/з, повторення

17

11-16.01

ТЕМА №3. АНТИУТОПІЯ У СВІТОВІЙ ЛІТЕРАТУРІ Розвиток жанру антиутопії у XX ст.: ознаки та представники.

Велика Британія

Джордж Оруелл (Ерік Артур Блер, 1903 – 1950). «1984». Зв’язок творчості Дж. Оруелла із соціально-історичною ситуацією доби. Викриття сутності тоталітарної системи та її ієрархії в антиутопіях митця. Поетика антиутопії (фантастика, мова, символи, алегорії та ін.). 

(ТЛ) Антиутопія, конфлікт, сатира, соціальна фантастика.   

(ЛК) Викривальний пафос антиутопії, спрямований проти тоталітаризму. Антиутопія в кіномистецтві XXXXI ст.

(УС) Антиутопія в українській літературі.

(ЕК) Зіставлення фрагментів англійських оригіналів й українських перекладів творів Дж. Оруелла.

(МЗ) Історія, художня культура.  

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozvitok-zhanru-antiutopi-u-hh-st-oznaki-ta-predstavniki-dzhordzh-oruell-erik-artur-bler-1903---1950-povist-kolgosp-tvarin-vikrittya-sutnosti-totalitarno-sis-143887.html

https://www.youtube.com/watch?v=hPKzM2E2Djg&ab_channel=TUT.BY

https://www.youtube.com/watch?v=Wm-H4b4BOos&ab_channel=BBbook

https://dovidka.biz.ua/1984-dzhordzh-orvell-analiz/

https://dovidka.biz.ua/dzhordzh-oruell-1984-golovni-geroyi/

https://www.youtube.com/watch?v=RvYPgj9xhkE&ab_channel=Ja%C5%ADsie%C5%84Viadka

https://naurok.com.ua/test/roman-dzhordzha-orvella-1984-30054.html

 

С.109-114, проч. роман Дж.Оруела «1984», скл. паспорт твору

18

18-23.01

Джордж Оруелл «1984». Боротьба проти страху й рабської покірності в суспільній свідомості. Образ головного героя в динаміці.

 

С.117-121, х-ка обр. гол. героя, завд.10 (с.121)*

19

25-30.01

ПРОБЛЕМА ВІЙНИ І МИРУ В ЛІТЕРАТУРІ XX СТ.

Німеччина

Епічний театр Б. Брехта: теоретичні засади й художня практика.

Бертольт Брехт (1898 – 1956). «Матінка Кураж та її діти». Б. Брехт – драматург-новатор.

(ТЛ) Епічний театр, підтекст, мотив, композиція.

(УС) Друга світова війна у творах української літератури. Г. Белль і Україна. Пауль Целан і Україна.

(ЕК) Зіставлення образів персонажів.

(МЗ) Історія, художня культура.

 

 

 

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-zittevij-ta-tvorcij-slah-b-brehta-breht-ak-dramaturg-novator-148309.html

 

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-bertolt-brehtmatinka-kuraz-i-ii-diti-vcitel-siavramenko-199597.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=uxTem-v1UY0&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

С.122-126, вивч. ТЛ, проч. пʼєсу «Матінка Кураж», скл. паспорт твору

20

1-6.02

Б. Брехт. «Матінка Кураж та її діти». Зображення війни як засобу збагачення в драмі «Матінка Кураж та її діти». Ідеї попередження та риси «епічного театру» в п’єсі.

(ЛК) «Матінка Кураж та її діти» в театрі й кіно. Зображення згубності війни в документалістиці й творах мистецтва.

 

https://vseosvita.ua/library/embed/01006w3d-1acf.pptx.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=RvYPgj9xhkE&ab_channel=Ja%C5%ADsie%C5%84Viadka

 

https://naurok.com.ua/test/bertold-breht-matinka-kurazh-ta-diti-477042.html

 

С.127-129, проч. опов. Г.Белля «Подорожній…», випис. цитати для х-ки гол. героя

21

8-13.02

Генріх Белль (1917 1985). «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» Життєвий і творчий шлях письменника. Засудження антигуманної сутності Другої світової війни, її руйнівних наслідків для людства в оповіданні «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…». Образ школи як художня модель нацистської Німеччини. Зображення війни з погляду важко пораненого юного солдата. Символічний зміст назви оповідання, її зв’язок з історією Спарти. Форма твору (внутрішній монолог). Специфіка змалювання образу головного героя (відсутність імені, виразних індивідуальних рис, байдужість до світу, зміни в його внутрішньому світі та ін.). Художні деталі. Підтекст. Авторська позиція.

(УС) Друга світова війна у творах української літератури. Г. Белль і Україна.

(ЕК) Зіставлення образів персонажів.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=2qa1HAPUdxU&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

 

https://www.youtube.com/watch?v=bc1rGVex8lg&ab_channel=YuliiaSerhiienko

 

https://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/genrih-bell.html

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-genrih-bell-1917---1985-podorozhniy-koli-ti-priydesh-u-spa-zasudzhennya-antigumanno-sutnosti-drugo-svitovo-viyni-144492.html

 

https://dovidka.biz.ua/podorozhniy-koli-ti-priyshov-u-spa-analiz/

 

https://naurok.com.ua/test/test-za-opovidannyam-g-bellya-podorozhniy-koli-ti-priydesh-u-spa-63016.html

С.130-133, завд.15 (с.133), підгот. повід. «Пауль Целан і Україна» *

22

15-20.02

Німецькомовна поезія

Пауль Целан (1920 – 1970). «Фуга смерті».

Віхи життя й творчості Пауля Целана. «Фуга смерті» – один із найвідоміших творів про Голокост. Художнє новаторство митця. Ключові метафори («чорне молоко світання», «могила в повітрі»)  як відтворення жахливої реальності Освенціму. Прийом протиставлення. Провідні мотиви та їхня роль у творі. Трансформація біблійних образів і мотивів у творі.

(УС) Друга світова війна у творах української літератури. Пауль Целан і Україна.

(ЕК) Зіставлення образів персонажів.

 

https://vseosvita.ua/library/paul-celan-fuga-smerti-prezentacia-205754.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=0wxjuuv9rXI&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

 

https://www.youtube.com/watch?v=GxjakhYqhzU&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

 

https://naurok.com.ua/test/paul-celan-234385.html

 

С.134-140, завд.4 (с.140), повт. поняття про етюд

23

22-27.02

Урок розвитку мовлення №3. Написання асоціативного етюду, викликаного художніми образами прочитаних творів.

«Проблема війни і миру в літературі ХХ століття»

 

https://zarlit.com/lesson/11klas_1/42.html

https://naurok.com.ua/test/problema-viyni-i-miru-v-literaturi-hh-stolittya-b-breht-g-bell-p-celan-217157.html

 

Повт. матер. на с.109-140 (підгот. до КР)

24

1-6.03

Контрольна робота №3  за темами «Антиутопія у світовій літературі», «Проблема війни та миру в літературі ХХ ст.» (тестові завдання, відповіді на запитання).

 

https://docs.google.com/document/d/16lxM4dhAc6MErrc5Z0bV8J3NfNgHhzTIOLfTaOZSqRI/edit

 

С.141-142, скл. тези, підгот. повід., проч. пов. «Старий і море»

25

9-13.03

ТЕМА №4. ЛЮДИНА ТА ПОШУКИ СЕНСУ ІСНУВАННЯ В ПРОЗІ  ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX СТ.

Загальна характеристика провідних тенденцій прози другої половини ХХ ст.

США

Ернест Міллер Гемінґвей (1899 – 1961). «Старий і море». Віхи життя й творчості митця. «Кодекс честі» героїв Е. М. Гемінґвея.

 

https://ru.padlet.com/koshova1963/xxsyofrjbc3v

https://www.youtube.com/watch?v=L3Wz2fcjxg4&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

 

http://svitliteraturu.com/load/prezentaciji/11_klas/e_m_kheminguej_prezentacija/47-1-0-941

 

https://www.youtube.com/watch?v=gR3gGAA02T8&ab_channel=%D0%96%D0%98%D0%97%D0%9D%D0%AC%D0%97%D0%90%D0%9C%D0%95%D0%A7%D0%90%D0%A2%D0%95%D0%9B%D0%AC%D0%9D%D0%AB%D0%A5%D0%9B%D0%AE%D0%94%D0%95%D0%99

 

https://www.youtube.com/watch?v=BFZV7sNaXe8&ab_channel=%D0%A7%D0%9E%D0%A3%D0%9D%D0%91%D1%96%D0%BC.%D0%9C.%D0%86%D0%B2%D0%B0%D1%81%D1%8E%D0%BA%D0%B0

 

https://vseosvita.ua/library/pasport-tvoru-ernesta-gemingvea-starij-i-more-256165.html

 

https://dov-zosh.at.ua/load/didaktichni_materiali_e_kheminguej_starij_i_more/1-1-0-20

 

https://naurok.com.ua/test/e-heminguey-stariy-i-more-43827.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=LVRAqyIXGbQ&ab_channel=%D1%81%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B5%D0%B9%D0%B1%D1%83%D1%81%D0%BB%D0%B0%D0%B5%D0%B2

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-zanyattya-g-g-markes-opovidannya-starigan-z-krilami-32024.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=La5IwOMiY28&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

 

https://www.youtube.com/watch?v=4icMZKMFoRc&ab_channel=%D0%86%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%A6%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BA%D0%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87

 

https://dovidka.biz.ua/starigan-iz-krilami-analiz/

 

https://coggle.it/diagram/Xr6HAGHYgWQIhe4X/t/%E2%80%9C%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%B0%D0%BD-%D1%96%D0%B7-%D0%BA%D1%80%D0%B8%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%B8%E2%80%9D-%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB%D1%96%D0%B7-%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%83

 

https://naurok.com.ua/test/gabriel-garsia-markes-starigan-iz-krilami-35646.html

 

С.143, дочит. повість, скл. паспорт твору

26

15-20.03

Е. М. Гемінґвей. «Старий і море». Реалістичний, міфологічний і філософський плани повісті. Символіка образів (риба, море, рибалка, хлопчик та ін.). Образ Сантьяго. Ознаки притчі у повісті. 

 

С.143-148, завд.16 (с.147), проч. оповід. Ґ.Маркеса «Стариган із крилами», скл. паспорт твору

27

29.03-3.04

Колумбія

Ґабріель Ґарсіа Маркес (1927 – 2014). «Стариган із крилами». Короткі відомості про життя митця, лауреата Нобелівської премії. Специфіка «магічного реалізму» Ґ. Ґарсіа Маркеса. Синтез реального і фантастичного в оповіданні Ґ. Ґарсіа Маркеса «Стариган із крилами». Відображення моральної деградації людства. Символічний зміст образу янгола. Ідея прагнення до внутрішнього вдосконалення, морального відродження, повернення до вічних цінностей.

 

 

 

С.149-151, завд.12 (с.151)

28

5-10.04

ЛІТЕРАТУРА ДРУГОЇ ПОЛОВИНИ XX – ПОЧАТКУ XXI СТ.

Провідні тенденції в драматургії

 другої половини ХХ ст. 

Формування «театру абсурду» як явища театрального авангарду в 1950-1960-х рр., його провідні ознаки. Огляд здобутків митців («Гостина старої дами» Ф. Дюрренматта, «Санта-Крус» М. Фріша, «Носороги» Е. Йонеско, «Чекаючи на Годо» С. Беккета). Жанрові новації (драма-притча, трагікомедія та ін.). Значення іронії, гротеcку у творах.   

(ТЛ) «Театр абсурду».

(ЕК) Зіставлення персонажів, символів, метафор.     

(МЗ) Історія, художня культура.

 

 

 

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-providni-tendencii-v-dramaturgii-drugoi-polovini-hh-st-ucitel-siavramenko-241226.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=SdYcMbHvD2E&ab_channel=%D0%94%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B5%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F

 

https://padlet.com/baklykoff65/zpbcupi09avw

 

https://www.youtube.com/watch?v=vSgfoQykb_A&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

https://vseosvita.ua/library/materiali-do-uroku-providni-tendencii-v-dramaturgii-drugoi-polovini-hh-stolitta-formuvanna-teatru-absurduak-avisa-teatralnogo-avangardu-v1950-1960-h-r-245833.html

https://naurok.com.ua/test/providni-tendenci-v-dramaturgi-drugo-polovini-hh-stolittya-postmodernizm-278862.html

 

https://vseosvita.ua/test/providni-tendentsii-v-dramaturhii-druhoi-polovyny-khkh-st-literatura-postmodernizmu-16088.html

https://ppt-online.org/431651

 

https://kaleydoskop-10.jimdofree.com/%D0%B6%D0%B8%D1%82%D1%82%D1%8F-%D1%96-%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D1%87%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C-%D0%BC%D0%B8%D1%82%D1%86%D1%96%D0%B2/%D1%84/%D1%84%D1%80%D1%96%D1%88-%D0%BC%D0%B0%D0%BA%D1%81/

 

https://zarlit.com/article/67.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=shZ1_OBt1PU&ab_channel=%D0%A2%D0%B5%D0%B0%D1%82%D1%80%D0%A7%D0%B5%D1%85%D0%BE%D0%B2%D0%B0

https://naurok.com.ua/prezentaciya-postmodernizm-odne-z-nayyaskravishih-literaturnih-yavisch-kincya-hh-pochatku-hhi-stolittya-27692.html

 

https://naurok.com.ua/urok-postmodernizm-odne-z-nayyaskravishih-literaturnih-yavisch-kincya-hh-pochatku-hhi-stolittya-27683.html

 

https://vseosvita.ua/library/distancijnij-urok-iz-zarubiznoi-literaturi-literatura-postmodernizmu-dla-11-klasu-z-vikoristannam-intelekt-karti-147769.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=sjqT7HHdiZM&ab_channel=VideoCraft

 

https://ru.osvita.ua/vnz/reports/culture/10386/

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-persij-pismennik-tretogo-tisacolitta-serb-milorad-pavic-146598.html

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-milorad-pavich-sklyaniy-ravlik-180136.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=6RG0P2QPFgk&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

 

https://www.youtube.com/watch?v=VsjoGbihgOU&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

 

https://shewhenko.jimdofree.com/%D0%B4%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B5-%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F/11-%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D1%81/%D0%BC%D1%96%D0%BB%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%B4-%D0%BF%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%87-%D1%81%D0%BA%D0%BB%D1%8F%D0%BD%D0%B8%D0%B9-%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%B8%D0%BA/

 

https://naurok.com.ua/test/milorad-pavich-sklyaniy-ravlik-90523.html

 

С.160-162, завд.6 (с.162)*, проч. тв. М.Фірша «Санта-Крус», скл. паспорт твору.

29

12-17.04

 Позакласне читання №2 Макс Фірш «Санта-Крус».

 

Підгот. повід. про Модернізм

30

19-24.04

Література постмодернізму

Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст. Постмодерністське мистецтво: елітарна й масова культура.

Урок розвитку мовлення №4. Складання тез за темою «Постмодернізм – одне із найяскравіших літературних явищ останніх десятиліть ХХ – початку ХХІ ст.» (усно).

(ТЛ) Постмодернізм, інтертекстуальність, «магічний реалізм».

(ЛК) Літературні твори другої половини XX ст. в кіно й театрі.

 

С.163-170, вивч.ТЛ, проч. опов. М.Павича «Скляний равлик», скл. паспорт твору

31

26-30.04

Сербія

Милорад Павич (1929 – 2009). «Скляний равлик». Короткі відомості про митця. Утілення в оповіданні «Скляний равлик» рис постмодернізму. Можливість вибору шляхів читання твору як вияв характерної для постмодерністської літератури гри письменника з текстом і читачем, «відмови від монопольного права автора на істину». Варіанти фіналу твору як ознака стилю М. Павича. Значення центральної метафори.

(УС) Українські переклади й видання творів М.  Павича. М. Павич і Україна

(ЕК) Зіставлення персонажів, символів, метафор.   

 

С.171-175, завд.13 (с.175)*, повт. матер. на с.141-175 (підгот. до КР)

32

5-15.05

Контрольна робота №4 Контрольний твір за темою «Література другої половини XX  -  початку XXІ ст.»

 

 https://docs.google.com/document/d/1AfbaqZIqRpIt40mHqpWlqbhMK-z8tMvB4530PztFJ0M/edit

 

https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-za-temami-lyudina-ta-poshuki-sensu-isnuvannya-v-prozi-drugo-polovini-hh-st-literatura-drugo-polovini-hh---pochatku-hhi-st-571342.html

 

Проч. твір «Крадійка книжок» М.Ф.Зузака, підгот. повід. про письм.*

33

17-22.05

СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА В ЮНАЦЬКОМУ ЧИТАННІ

Австралія

Маркус Френк Зузак (нар. 1975). «Крадійка книжок». Короткі відомості про митця. «Крадійка книжок» - роман про Другу світову війну. Історія життя дівчинки Лізель Мемінґер. Викриття згубного впливу нацизму у творі.

(ТЛ) Поглиблення понять про класичну і масову літературу, популярні жанри сучасної літератури.

(ЛК) Відображення проблем війни і миру, суспільства, сучасної молоді, психології особистості, природи й людини у творах літератури й інших видах мистецтва. 

(МЗ) Історія, художня культура.

 

 

https://vseosvita.ua/library/sistema-urokiv-za-romanom-markusa-zuzaka-kradijka-knizok-11-klas-55505.html

 

https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=8137

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-markus-zuzak-kradiyka-knizhok-169140.html

 

https://www.youtube.com/watch?v=EE6b8coKDeQ&ab_channel=20thCenturyStudiosRussia

https://www.youtube.com/watch?v=Pc3qGSMlRi8&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

https://vseosvita.ua/library/markus-zuzak-kradijka-knizok-prezentacia-205764.html

 

https://dovidka.biz.ua/kradiika-knyzhok-analiz/

 

https://www.youtube.com/watch?v=0dD8Z5nvOWI&ab_channel=%D0%97%D0%B0%D1%80%D1%83%D0%B1%D1%96%D0%B6%D0%BD%D0%B0%D0%9B%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B0

 

https://naurok.com.ua/test/markus-frenk-zuzak-kradiyka-knizhok-480297.html

 

https://naurok.com.ua/test/markus-zuzak-kradiyka-knizhok-287493.html

 

С.185-186, вивч. ТЛ, скл. паспорт твору

34

24-29.05

Маркус Френк Зузак «Крадійка книжок». Образи «маленьких людей», які опинилися в умовах фашистської системи. Ідеї людяності, добра, порятунку життя й культури. Книга як символ збереження духовності в жорстокому світу. Форми оповіді. 

(УС) Видатні українські літературознавці XX ст.

(ЕК) Трансформації традиційних жанрів у сучасну добу. Зіставлення літературних творів та їх утілення в кіно, театрі, образотворчому мистецтві. 

 

С.186-188, повт. матер, вивч. за рік, підгот. цікаві творчі завдання (кросв., ребус, презент. тощо)

ПІДСУМКИ

Узагальнення і систематизація навчального матеріалу.

 

 

 

https://naurok.com.ua/test/11-klas-pidsumkova-robota-412471.html

 

http://ru.osvita.ua/school/lessons_summary/in_lit/62541/

 

-