Українська література 9 клас

Автори календарного планування:
Календарне планування з переліком електронних джерел складене колективом кафедри Української мови та літератури вчителем-методистом Ліпкан О.В. та к.ф.н. Пилипей О.В.

№ уроку

тиждень

тема уроку

освітні ресурси

домашнє завдання

 

01. - 05.09

Роль і місце літератури в житті нації. Розвиток літератури. Творча індивідуальність митця.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-rol-i-misce-literaturi-u-zhitti-naci-rozvitok-literaturi-tvorcha-individualnist-mitcya-112495.html

https://www.youtube.com/watch?v=Wy_K5LxaA5g

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ukrainskoi-literaturi-na-temu-rodinno-pobutovi-pisni-9-klas-57243.html

https://ppt-online.org/7451

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-134789.html

https://www.youtube.com/watch?v=j81JIBwlBdg

https://www.youtube.com/watch?v=32sG61BWCjw

https://www.youtube.com/watch?v=0qvYpznHBrE

https://www.youtube.com/watch?v=XTGkJDz0CAs

група класу у месенджері

 

Процес виникнення фольклору. Багатство і розмаїття українського фольклору (повторення й узагальнення вивченого). Види родинно-побутових пісень (про кохання, про сімейне життя, жартівливі). Культ романтизованих почуттів, сентиментальний пафос, традиційна символіка.«Місяць на небі, зiроньки сяють».ТЛ: народна пісня.

група класу у месенджері

 

07. - 11.09

Виразне читання родинно- побутових пісень  №1 «Цвіте терен, цвіте терен», «Сонце низенько» (на вибір), «Ой під вишнею, під черешнею».

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ukrainskoi-literaturi-na-temu-rodinno-pobutovi-pisni-9-klas-57243.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-134789.html

https://www.youtube.com/watch?v=CBx0OrtvBUs

https://www.youtube.com/watch?v=Bd3dumAv5Vo

https://www.youtube.com/watch?v=0DkXsnKNRgs

https://www.youtube.com/watch?v=Z6_Najz4Zxk

https://www.youtube.com/watch?v=k1yB73ok5IE

https://www.youtube.com/watch?v=_gvUB8-DT90

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/ukrainski-narodni-baladi-ta-istoriya-ih-viniknennya.html

https://www.youtube.com/watch?v=XAhiOUJxtf8

https://www.youtube.com/watch?v=0MMf1xQCxyU

https://www.youtube.com/watch?v=JJbVIEPaJbA

група класу у месенджері

 

Українські народні балади «Ой летіла стріла», «Ой на горі вогонь горить». Тематичні та стильові особливості, сюжет, герої українських балад. Класифікація балад.
ТЛ: балада.

група класу у месенджері

 

14. - 18.09

Українська середньовічна література ХІ–ХV ст. Розвиток писемності після хрещення Русі-України
(988 р.). Найдавніші рукописні книги Київської Русі (Остромирове Євангеліє, Ізборник Святослава)(оглядово).

https://ppt-online.org/173313

https://www.youtube.com/watch?v=GIuBwNCz7M0

https://www.youtube.com/watch?v=vNYrWQgYprk

https://www.youtube.com/watch?v=IX910C_HyQU

https://naurok.com.ua/perekladna-literatura-bibliya-vidatna-pam-yatka-svitovogo-pismenstva-59807.html

https://abetkaland.in.ua/perekladna-literatura-bibliya-ukrayinski-pereklady/

https://www.youtube.com/watch?v=5Y-mBi0eVUQ&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=hCKiRKnkJxQ&feature=emb_logo

група класу у месенджері

 

Перекладна література. Біблія (фрагменти). Біблія як Святе Письмо й художній текст. Українські переклади Біблії (П. Куліш, І. Пулюй, І. НечуйЛевицький, І. Огiєнко, І. Хоменко). Використання біблійних тем, сюжетів, мотивів, образів у зарубіжній та українській літературах.

група класу у месенджері

 

21.-25.09

Притча про блудного сина. Легенди: про Вавилонську вежу, про Мойсея.

https://www.slideshare.net/ssuser922c0e/ss-57931877

https://www.youtube.com/watch?v=yaWOtACImPo&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=acuTyTI3Pcc

https://www.youtube.com/watch?v=W-saVgqjL8M

група класу у месенджері

 

Контрольна робота №1 з української літератури з теми
"Усна народна творчість. Українська середньовічна література XI-XV ст."

група класу у месенджері

 

28.09-2.10

Пам’ятки оригінальної літератури княжої Русі-України.
Літописи як історико-художні твори. «Повість минулих літ». «Поученіє Володимира Мономаха», Києво-Печерський патерик.
ТЛ: літописи.

https://vseosvita.ua/library/originalna-literatura-knazoi-rusi-prezentacia-29358.html

https://www.slideshare.net/ssuser922c0e/ss-57932590

http://metodportal.com/node/3673

https://www.youtube.com/watch?v=IK6RAUW0mL8

https://www.youtube.com/watch?v=ouuBTlxyXKM

https://www.youtube.com/watch?v=wjYIOlUoVRY

https://www.youtube.com/watch?v=lhZkV0uRkTA&t=14s

https://www.youtube.com/watch?v=fp6UEUslT1E

https://www.youtube.com/watch?v=6PRMhZtB13k&feature=emb_logo

https://naurok.com.ua/prezentaciya-slovo-pro-pohid-igoriv-urok-pershiy-10327.html

http://www.myshared.ru/slide/1111979/

https://www.youtube.com/watch?v=wkbV6c-Ptc4&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=Qsds-4RIAvs

група класу у месенджері

 

«Слово о полку Ігоревім» – давньоруська пам’ятка, перлина українського ліро-епосу. Історична основа твору. Особливості композиції. Роль пейзажу в розгортанні сюжету. Питання авторства.

група класу у месенджері

11.    

5-10.10

Образи руських князів у творі. Наскрізна ідея патріотизму. Переклади й переспіви «Слова…» у ХІХ–ХХ ст.

https://learningapps.org/3926420

http://interactive.ranok.com.ua/theme/contentview/zovnshn-nezalezhne-otsnyuvannya/ykranska-lteratyra-nteraktivniyi-dovdnik-praktikym-z-testami-garyunova-yu-o-tishcenko-z-r-bytko-s-g-ltvnova-m/13426-zanyattya-8-slovo-pro-pohd-gorv/23850-zanyattya-8-test-yak-na-zno

https://naurok.com.ua/prezentaciya-slovo-pro-igoriv-pohid-60952.html

https://www.youtube.com/watch?v=eYLRPmCYO_s

 

група класу у месенджері

12.    

Поетичність образу Ярославни. Образ Руської (української) землі. Фольклорні мотиви в поемі. Стилістичні засоби. Символічно-міфологічні образи та їх значення.

група класу у месенджері

13.    

12-17.10

Урок мовленнєвого розвитку №1. Усний твір на одну з тем: « Образ землі у «Слові о полку Ігоревім». «Образ автора у «Слові о полку Ігоревім».

https://naurok.com.ua/prezentaciya-knigodrukuvannya-v-ukra-ni-121969.html

https://drive.google.com/file/d/0B-3TuB4n6AGdTGN3ckZna0tBYUU/view

https://www.youtube.com/watch?v=wY477WgZkpI

https://www.youtube.com/watch?v=ZxwMi6oFwrc&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=LG5nbjNHzxk

https://www.youtube.com/watch?v=vIPU2dmkKpM

 

група класу у месенджері

14.    

Українська література доби Ренесансу і доби Бароко. Розвиток книгодрукування. Перші друковані книги в Україні. Іван Вишенський, Іван Величковський, Семен Климовський – видатні діячі української культури (оглядово).

 

група класу у месенджері

15.    

19-31.10

Історико- мемуарна проза. Загальні відомості про козацькі літописи (Самовидця, Г. Грабʼянки, С. Величка) та «Історію русів».

ТЛ: Ренесанс, Бароко.

https://buklib.net/books/35918/

https://drive.google.com/file/d/0B81wJB-tf4yhd3R2LXoxcm5vZnM/view

https://svitppt.com.ua/kultura/vertep-ukrainskiy-narodniy-teatr.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ukrainski-narodni-tradicii-vertep-87905.html

https://www.youtube.com/watch?v=09CT-3o2pas

група класу у месенджері

16.    

Урок позакласного читання №1.

Вертеп як вид лялькового театрального дійства

 

 

група класу у месенджері

17.    

2-8.11

 

Григорій Сковорода. Життя і творчість філософа, просвітителя, поета. Його християнські морально-етичні ідеали. «Сад Божественних пісень», «Байки Харківські», філософські трактати. Біблійна основа творчості

Г. Сковороди та його вчення про самопізнання і «сродну (споріднену) працю». Проповідь житейської невибагливості, пошуку гармонії з собою і світом. Повчальний характер і художні особливості збірки «Байки Харківські». «Бджола та Шершень».

http://lesson.iolya.com.ua/page148.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/grigoriy-skovoroda-baykar.html

http://www.myshared.ru/slide/1176596/

https://www.youtube.com/watch?v=S2EBBaC3Ulw&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=vud76q8Mrpc&feature=emb_logo

https://vseosvita.ua/library/g-s-skovoroda-tvorca-spadsina-vsakomu-mistu-zvicaj-i-prava-zrazok-duhovnoi-liriki-filosofsko-satiricna-poezia-de-libertate-pro-svobodu-72746.html

https://www.youtube.com/watch?v=J6S_02rtKZg&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=Gu6eztp1PII&feature=emb_logo

 

група класу у месенджері

18.    

«Всякому місту – звичай і права» (із «Саду Божественних пісень»). «De libertate».

19.    

 

9-15.11

Урок позакласного читання №2.   Афоризми Григорія Сковороди.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-aforizmi-g-s-skovorodi-6538.html

https://www.youtube.com/watch?v=TYsBkmhXSfU

 

група класу у месенджері

20.    

Урок літератури рідного краю №1.

Письменники – земляки.

21.    

16-22.11

 

 

Контрольна робота №2.Тестування.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-prezentaciya-na-temu-nova-ukra-nska-literatura-suspilno-istorichni-obstavini-naprikinci-xviii-st-114718.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozvitok-ukra-nsko-literaturi-kincya-xviii-i-pol-hih-st-25073.html

https://www.youtube.com/watch?v=ZRYI1ztwX3I

 

група класу у месенджері

22.    

Суспільно-історичні, культурні обставини, літературний процес кінця ХVIII – першої половини ХІХ ст. Розвиток фольклористики, етнографії. Основні художні напрями (класицизм, романтизм, реалізм; бурлескна стильова течія). Визначні українські письменники.

ТЛ: травестія, бурлеск.

23.    

23-29.11

Іван Котляревський. Творчість письменника – новий етап у розвитку національного самоусвідомлення. Драматург і театральний діяч. «Енеїда». Історія появи твору.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ukrainskoi-literaturi-v-9-klasi-poema-ikotlarevskogo-eneida-73436.html

https://ppt-online.org/80162

https://www.youtube.com/watch?v=6hLb-EkAF-g

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=16CNIR6Qsn8&feature=emb_logo

http://lesson.iolya.com.ua/page151.html

 

група класу у месенджері

24.    

Національний колорит, зображення життя всіх верств суспільства, алюзії на українську історію в поемі. Бурлескний гумор, народна українська мова. Ствердження народної моралі (картини пекла).

ТЛ: пародія, алюзія.

25.    

30.11-6.12

 

 

Провідні проблеми і мотиви твору. Характеристика героїв поеми, образ Енея.

https://www.schoollife.org.ua/1512-2017/

https://vseosvita.ua/library/kotlarevskij-eneida-prezentacia-1-30059.html

https://ru.calameo.com/read/004306751daefa87aa73e

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/socialnopobutova-drama-i-kotlyarevskogo-natalka.html

https://www.youtube.com/watch?v=F5XIW_n5TQI

https://www.youtube.com/watch?v=XYgJwO_H3_w

https://www.youtube.com/watch?v=AyHlN2Lvs-o

 

група класу у месенджері

26.    

Соціально-побутова драма «Наталка Полтавка» – перший твір нової української драматургії. Її довготривале сценічне життя.

27.    

 

7-13.12

Наталка як уособлення найкращих рис української жінки. Гумористичні засоби у творі. Роль і функція пісень у драмі.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-i-kotlyarevskiy-natalka-poltavka-natalka-yak-uosoblennya-naykraschih-ris-ukra-nsko-zhinki-gumoristichni-zasobi-u-tvori-rol-i-funkciya-pisen-u-drami-168286.html

 

група класу у месенджері

28.    

Урок мовленнєвого розвитку №2. Письмовий твір на одну з тем: «Народність поеми І. Котляревського “Енеїдаˮ»,

«Новаторський характер п’єси І. Котляревського “Наталка Полтавкаˮ».

29.    

14-20.12

Григорій Квітка-Основ’яненко – батько української прози. Гуманістичний пафос, християнські ідеали, етнографічне тло творів. «Маруся» – перша україномовна повість нової української літератури, взірець сентименталізму. Художнє розкриття письменником традиційних народних моральних уявлень.

http://ukrlit9kl.blogspot.com/2016/03/33.html

https://www.youtube.com/watch?v=j3cwXUPPlzU&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=IG6O-OmANwY

https://www.youtube.com/watch?v=XlkaDVKetTg

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-marusya---persha-ukra-nskomovna-povist-novo-ukra-nsko-literaturi-vzirec-sentimentalizmu-94707.html

https://vseosvita.ua/library/gkvitka-osnov-anenko-marusagolovni-personazi-tvoru-uosoblenna-visokih-moralno-eticnih-akostej-prostoi-ludini-68000.html

 

група класу у месенджері

30.    

Утілення морального й естетичного ідеалів в образі головної героїні твору. Інші персонажі повісті. П. Куліш про Г. Квітку.

31.    

21-27.12

Контрольна  робота №3.

 

група класу у месенджері

32.    

33

11-16.12

Література українського романтизму (оглядово). Ідейно- художні особливості романтизму. Зв’язок з ідеями Просвітництва, з національним рухом. Осередки романтичного руху на Слобожанщині, Чернігівщині й Полтавщині, у Західній Україні («Руська трійця»). Поети- романтики (Л. Боровиковський, П. Гулак-Артемовський, Є. Гребінка, М. Костомаров, А. Метлинський, В. Забіла, М. Петренко, О. Афанасьєв-Чужбинський, М. Шашкевич). Значення романтизму для нового етапу розвитку слов’янських літератур.

 

http://www.myshared.ru/slide/1132661/

https://gdz4you.com/prezentaciyi/ukrayinska-literatura/literatura-ukrayinskogo-romantyzmu-19612/

http://ukrlit9kl.blogspot.com/2016/03/36-37.html

посилання1 

посилання2 

 

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/romantizm-v-ukra-nskiy-literaturi-28861.html

34

Петро Гулак-Артемовський. Балада «Рибалка». Вічна тема кохання. Засоби романтичного зображення. Фольклорна

основа твору.

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-p-gulak-artemovskiy-balada-ribalka-18721.html https://vseosvita.ua/library/prezentaca-z-temi-pgulak-artemovskij-balada-ribalka-312838.html

посилання  1

посилання  2

 

35

18-23.12

Євген Гребінка. Вірш «Човен». Образ небезпечної морської плавби як уособлення життєвого шляху людини. Пісенна (романсова) лірика поета українською та російською мовами («Ні, мамо, не можна нелюба любить», «Чёрные очи» та ін.).

https://naurok.com.ua/prezentaciya-vgen-grebinka-virsh-choven-pisenna-lirika-ni-mamo-ne-mozhna-nelyuba-lyubit-chernye-ochi-73767.html

https://ppt-online.org/636747

відеопоезія

https://www.youtube.com/watch?v=KXXVK_4LDIY&ab_channel=IgorTimoshenkov

https://www.youtube.com/watch?v=_T5dQ8ensdc&feature=emb_logo 

 

група класу у месенджері

36

Микола Гоголь. Творчість М. Гоголя, уродженця України, місце його творчості на порубіжжі культур двох народів. Вираження глибини національного духу у творах прозаїка та драматурга, українська історія та фольклор як їх джерело.

https://drive.google.com/file/d/0B1fn_N26rtuwQ2VsZmJwVG5QR28/view https://www.youtube.com/watch?v=XtbGj31BZ6w&feature=emb_logo&ab_channel=RadianskaUkraina

 

група класу у месенджері

37

11-16.01

Повість «Тарас Бульба» (переклад М. Садовського і М. Рильського, за ред. І. Малковича). Сюжет твору.

Внутрішній епічний розмах твору.

 

https://vseosvita.ua/library/urok-vidkritta-povist-taras-bulbavnutrisnij-epicnij-rozmah-tvoru-122103.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-mikola-gogol-taras-bulba-vnutrisnij-epicnij-rozmah-urivku-z-cilogo-zitta-narodu-obileckij-22136.html

https://www.youtube.com/watch?v=LHej4sn2-H8&feature=emb_logo&ab_channel=GalinaKulchitskaya https://www.youtube.com/watch?v=XVGEzDbDIhw&ab_channel=HistoryUkraine

 

група класу у месенджері

за підручником Авраменко О. Укр. літ-ра: підр. для 9 кл. – К.: Грамота, 2017 опрацювати відповідну статтю;

https://naurok.com.ua/testovi-zavdannya-za-tvorom-mikoli-gogolya-taras-bulba-44211.html

38

Піднесено-героїчний образ головного героя – Тараса Бульби.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-povist-m-gogolya-taras-bulba-15846.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/geroichniy-obraz-tarasa-bulbi.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-tema-vtilennya-v-obrazi-tarasa-bulbi-kraschih-ris-zaporozkogo-kozaka-4561.html

http://www.myshared.ru/slide/1226184/

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/m-v-gogol-taras-bulba-variant-ii-33735.html

 

39

18-23.01

Колізія морального й національно-культурного вибору в образах синів Тараса Бульби. Вплив творчості М. Гоголя на розвиток українського письменства

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/sini-tarasa-ostap-i-andriy-dva-brati-dvi-doli.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-mikola-gogol-i-ukra-na-40136.html

 

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/mikola-gogol-taras-bulba-32158.html

40

 

Контрольна робота №4. Тестування.

 

 

група класу у месенджері  Авраменко О. Укр. літ-ра: підр. для 9 кл. – К.: Грамота, 2017

Опрацювати біографію Т. Шевченка

41

25-30.01

Тарас Шевченко. Геніальний поет, мислитель, пророк національного відродження в Україні.

 

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-taras-sevcenko-genialnij-poet-mislitel-prorok-nacionalnogo-vidrodzenna-v-ukraini-132700.html

https://vseosvita.ua/library/taras-grigorovic-sevcenko-genialnij-poet-mislitel-prorok-nacionalnogo-vidrodzenna-v-ukraini-179209.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-t-g-shevchenko-genialniy-poet-mislitel-prorok-nacionalnogo-vidrodzhennya-v-ukra-ni-42066.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-taras-sevcenko-genialnij-poet-mislitel-prorok-nacionalnogo-vidrodzenna-v-ukraini-236634.html

https://www.youtube.com/watch?v=uJd2ajOPoH8&feature=emb_logo&ab_channel=RadianskaUkraina

Малярство Кобзаря

https://www.youtube.com/watch?v=9ytiIvbG87w&feature=emb_logo&ab_channel=Natali19841107

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/shevchenko-biografiya-v-ilyustraciyah-466559.html

42

01-06.02

Перші поетичні твори баладного та елегійного жанрів

(«Причинна», «Думи мої, думи мої…»).

 

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-t-g-sevcenko-genialnij-poet-mislitel-prorok-nacionalnogo-vidrodzenna-v-ukraini-ranna-tvorcist-198704.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-persi-poeticni-tvori-baladnogo-ta-elegijnogo-zanriv-132705.html

https://www.youtube.com/watch?v=82xHgLo-KI0&ab_channel=%D0%A0%D0%BE%D1%81%D0%B0%D0%A2%D0%92

https://www.youtube.com/watch?v=dpIuiEbX5XQ&ab_channel=1nn234

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/t-shevchenko-prichinna-30033.html

43-44

Оглядове вивчення історичної теми у творчості Кобзаря («Іван Підкова», «Тарасова ніч», «Гайдамаки»). Вісь неперервності історичного часу («До Основ’яненка»).

 

https://infourok.ru/prezentaciya-z-ukrainskoi-literaturi-istorichna-tematika-poem-tgshevchenka-1885321.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/taras-shevchenko-rannya-tvorchist-poeta-do-osnovyanenka-na-vichnu-pamy.html

https://www.youtube.com/watch?v=v4MTCNuA41U&ab_channel=Audio-%D0%BA%D0%BD%D0%B8%D0%B3%D0%B0

https://www.youtube.com/watch?v=GjnwAe_mOCQ&ab_channel=KlioDpUa

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/do-osnov-yanenka-36328.html

45

08-13.02

Національна проблематика періоду «Трьох літ». Поема («комедія») «Сон» і тогочасна суспільно-політична дійсність. Композиційний прийом «сну», його роль для розширення можливостей поетичного зображення. Сатиричний характер поеми.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-taras-shevchenko-nacionalna-problematika-periodu-troh-lit-poema-komediya-son-22222.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/tshevchenko-son.html

посилання

 

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/t-shevchenko-son-u-vsyakogo-svoya-dolya-satirichniy-pafos-poemi-spryamuvannya-5582.html

46

Протистояння імперського режиму і вільнодумної, національно свідомої особистості. Образ оповідача в поемі.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-z-ukrainskoi-literaturi-taras-sevcenko-son-satiricnij-pafos-poemi-jogo-spramuvanna-protistoanna-imperskogo-rezimu-i-vilnodumnoi-n-180364.html

група класу у месенджері

https://vseosvita.ua/library/testi-taras-sevcenko-poema-son-237188.html

47

15-20.02

«Кавказ» – пристрасний відгук на тогочасну загарбницьку імперську політику. Продовження теми національно-

визвольної боротьби. Узагальнена ідея поеми – неприйняття насильства, поневолення людей, осуд загарбницьких воєн.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-tsevcenko-poema-kavkaz-94855.html

https://www.youtube.com/watch?v=1dltbFQmHQQ&ab_channel=MONUKRAINE

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/kavkaz-512734.html

48

Проблематика поеми. Художні особливості твору,

актуальність його.

https://naurok.com.ua/urok-prezentaciya-poema-kavkaz-tarasa-grigorovicha-shevchenka-pristrasniy-vidguk-na-togochasnu-zagarbnicku-politiku-rosiysko-imperi-173536.html

 

група класу у месенджері

49

22-27.02

«І мертвим, і живим, і ненарожденним…» Продовження теми «землячків» у посланні. Викриття конформізму значної частини української еліти. Засудження комплексу меншовартості, національного безпам’ятства та байдужості до рідної мови.

https://ppt-online.org/135548

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-z-ukrainskoi-literaturi-v-9-klasi-taras-grigorovic-sevcenko-i-mertvim-i-zivim-180358.html

https://ppt-online.org/200412

https://www.youtube.com/watch?v=YUgCZ1g4DpI&feature=emb_logo&ab_channel=DanilaSlupskiy

 

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/t-g-shevchenko-i-mertvim-i-zhivim-i-nenarodzhenim-38929.html

вивчити фрагмент напам’ять

50

 

Урок виразного читання №2 творів Т.Шевченка.

посилання

https://www.youtube.com/watch?v=bYSkReClRGI&ab_channel=bctv

група класу у месенджері

51

01-06.03

Критичний перегляд національної історії задля перспективи її кращого майбутнього. Настроєві інтонації твору (суперечка, пересторога, погроза, заклик тощо). Проблематика твору.

http://www.myshared.ru/slide/1104880/

https://www.youtube.com/watch?v=FnzWih5AQ5Y&ab_channel=izizno

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/t-shevchenko-i-mertvim-i-zhivim-i-nenarodzhenim-kritichniy-poglyad-nacionalno-istori-zadlya-perspektivi-kraschogo-maybutnogo-5637.html

52

«Вічна» тема матері й сина. Романтичний тип утілення теми жіночої долі («Катерина»).

 

https://ppt-online.org/7258

https://naurok.com.ua/taras-shevchenko-katerina-naymichka-vichna-tema-materi-y-sina-evolyuciya-zhinochogo-obrazu-u-tvorah-t-shevchenka-rizni-tipi-vtilennya-temi-zhinocho-doli-romantichniy-katerina-179533.html

посилання 

https://www.youtube.com/watch?v=W4bJS073UIA&ab_channel=ZNOUA

https://www.youtube.com/watch?v=Ludo8-P6_Ho&autoplay=1&rel=0&controls=1&showinfo=1&ab_channel=MONUKRAINE

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/t-g-shevchenko-katerina-529278.html

53

08-13.03

Еволюція жіночого образу. Реалістично-побутовий тип утілення теми жіночої долі («Наймичка»).

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-t-shevchenko-naymichka-evolyuciya-zhinochogo-obrazu-realistichno-pobutoviy-tip-utilennya-temi-zhinocho-doli-102492.html

https://www.slideshare.net/Natali2007/1-30209646

https://www.youtube.com/watch?v=b57dCzuPATs&feature=emb_logo&ab_channel=RomanKrylovets

https://www.youtube.com/watch?v=nrwvmN0wTAI&feature=emb_logo&ab_channel=school8

група класу у месенджері

https://vseosvita.ua/library/t-sevcenko-evolucia-zinogo-obrazu-realisticno-pobutovij-tip-utilenna-temi-zinocoi-doli-najmicka-220526.html

54

Урок мовленнєвого розвитку №3. Усний твір-характеристика персонажів поем «Катерина»  і «Наймичка».

 

група класу у месенджері

55

15-20.03

Трагедія жінки-матері, боротьба за своє материнство, жорстокість народної моралі («У нашім раї на землі…»). Наскрізний ліризм творів Т. Шевченка про жіночу долю.

https://vseosvita.ua/library/tsevcenko-u-nasim-rai-239300.html

https://www.youtube.com/watch?v=GbDCb9AN3bU&feature=emb_logo&ab_channel=GeorgeNailer

 

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/t-g-shevchenko-u-nashim-ra-na-zemli-171033.html

56

 

Лірика Т. Шевченка періоду арешту й заслання і після повернення з нього. Риси автобіографізму в образі ліричного героя («Доля»).

Ностальгія за ідилією родинного життя, висока філософія життя людини на землі («Росли укупочці, зросли…»).

 

https://vseosvita.ua/library/lirika-t-sevcenka-periodu-arestu-j-zaslanna-i-pisla-povernenna-z-nogo-dola-rosli-ukupocci-zrosli-risi-avtobiografizmu-v-obrazi-liricnogo-geroa-240120.html

https://www.youtube.com/watch?v=jRo9DZiaCrI&ab_channel=MONUKRAINE

https://www.youtube.com/watch?v=Cp4ntw6izvo&ab_channel=%D0%9C%D0%B0%D1%80%D0%B8%D1%8F%D0%93%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0

Географія_заслання

відеоурок 

 

група класу у месенджері

http://fm.lyceum.com.ua/test.html

57

29.03-03.04

Біблія в житті Т. Шевченка. Світле пророцтво поета («Ісаїя. Глава 35»). Художня інтерпретація творів із Книги Псалмів, риси її національної своєрідності у Т. Шевченка. Глибока смута пророка занепадом моральності, неправедними діяннями «сильних світу», пригнічення люду новими, внутрішніми «ворогами». Біблійні реалії в текстах творів.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-shevchenko-i-bibliya-21833.html

https://www.slideshare.net/alexejbykov3/ss-31395480

https://vseosvita.ua/library/t-sevcenko-i-biblia-isaia-glava-35-cikl-davidovi-psalmi-prezentacia-30467.html

https://www.youtube.com/watch?v=GxHqUlXGEtg&ab_channel=MONUKRAINE

посилання 

 

 

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/tvorchist-tarasa-shevchenka-dolya-rosli-u-kupochci-zrosli-isaiya-glava-35-230076.html

58

Світова велич українського поета. Визначні діячі світової культури про Шевченка. Його вплив на літератури інших народів. Шевченко та історико- культурний поступ України. Ушанування пам’яті поета в Україні й за кордоном.

https://en.ppt-online.org/352171

https://naurok.com.ua/prezentaciya-svitova-velich-kobzarya-18582.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-proektu-vinok-slavi-kobzarevi-36939.html

http://www.myshared.ru/slide/1082197/ https://www.youtube.com/watch?list=PL_zDp5rG6HqsKgG_WKNDzCBww3FzLvHUj&v=SfybK1XLjyQ&feature=emb_logo&ab_channel=EdEra

 

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/t-shevchenko-svitova-velich-ukra-nskogo-poeta-pidsumkoviy-urok-131998.html

59

05-10.04

Урок позакласного читання №3. Тарас Шевченко. «Назар Стодоля».

 

http://www.myshared.ru/slide/1045264/

https://ppt-online.org/129666

https://www.youtube.com/watch?v=WoEGnDZcFlE&feature=emb_logo&ab_channel=mmacalina

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/t-shevchenko-nazar-stodolya-457395.html

 

60

Контрольна робота №5. Творчість Т. Шевченка (тестування).

 

група класу у месенджері

61

12-17.04

 

П. Куліш – відомий письменник, перший український професійний літературний критик, перекладач, автор підручників для школи, українського правопису.Вплив на П. Куліша ідей європейського просвітництва: «Українець у Європі, європеєць в Україні». Романтична основа світогляду. Ентузіазм і жертовність П. Куліша у громадській та культурницькій роботі на шляху духовного відродження і культурного збагачення нації.

https://vseosvita.ua/library/pantelejmon-kulis-p-kulis-vidomij-pismennik-persij-ukrainskij-profesijnij-literaturnij-kritik-perekladac-257603.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/panteleymon-kulish-pismennik-kritik-perekladach-avtor-pidruchnikiv-ta-.html

https://www.youtube.com/watch?v=LejZB19M-98&list=PL_zDp5rG6HqsKgG_WKNDzCBww3FzLvHUj&index=6&ab_channel=EdEra

посилання

посилання2 

 

група класу у месенджері

 

62

19-24.04

«Чорна рада» – перший україномовний історичний роман- хроніка. Походження його назви. Історична основа й авторська уява, романтичність стилю. Динамічний інтригуючий сюжет.

 

http://ukrlit9kl.blogspot.com/2016/03/63-64.html

https://www.youtube.com/watch?v=DPkhub6LuHQ&ab_channel=MONUKRAINE

https://www.youtube.com/watch?v=LejZB19M-98&feature=emb_logo&ab_channel=EdEra

посилання1

посилання2

https://www.youtube.com/watch?v=l_uDZNfm86g&feature=emb_logo&ab_channel=MyhajloKanafotsky

група класу у месенджері

63

Непросте життя та романтичні пригоди головних героїв. Загальнолюдські риси ініціативності, працьовитості, лицарства, благородства, вірності почуттю та обов’язку.

Символи роману.

 

https://ppt-online.org/155230

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-neproste-zhittya-ta-romantichni-prigodi-golovnih-gero-v-pershogo-ukra-nomovnogo-istorichnogo-romanu-hroniki-chorna-rada-179904.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-obrazi-simvoli-u-tvori-corna-rada-333880.html

https://www.youtube.com/watch?v=t8iyatS4cl0&ab_channel=MONUKRAINE

посилання1

посилання2 

https://www.youtube.com/watch?v=JibQ1PZnEPo&ab_channel=ArtemRudyi

група класу у месенджері

64

26-01.05

Порівняльна характеристика образів Якима Сомка та Іванця Брюховецького. Фольклорно-етнографічний матеріал у творі. Оцінка роману Т. Шевченком.

https://drive.google.com/file/d/0B1fn_N26rtuwbTRDMzVPNWswZzQ/view

http://www.myshared.ru/slide/1017972/

 

група класу у месенджері

65

Урок мовленнєвого розвитку №4. Написання листа герою твору «Чорна рада».

 

група класу у месенджері

66

03-08.05

Марко Вовчок. Життя і творча діяльність. Марко Вовчок як перекладач (Ж. Верна, Г. К. Андерсена, А. Е. Брема).

«Народні оповідання»; продовження теми народного життя в повісті «Інститутка».

Антилюдяна суть кріпосництва та солдатчини. Образи персонажів – людей із народу та панночки. Авторська позиція у творі.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-biografiya-marko-vovchok-9-klas-133281.html

https://drive.google.com/file/d/0B1fn_N26rtuwbzl3MEF1UTFBT00/view

відеоурок 

https://www.youtube.com/watch?v=XooEyjRql6w&ab_channel=MONUKRAINE

https://www.youtube.com/watch?v=M4rx71G9V6g&feature=emb_logo&ab_channel=GeorgeNailer

https://ppt-online.org/249633

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-marko-vovcok-institutka-271033.html

https://www.youtube.com/watch?v=V3b-sMItKLg&ab_channel=MONUKRAINE

https://www.youtube.com/watch?v=BmSXIegcXPA&ab_channel=MONUKRAINE

посилання 

 

група класу у месенджері

67

Урок позакласного читання №4.. Марко Вовчок. Оповідання «Козачка» зі збірки «Народні оповідання».

 

 

група класу у месенджері

68

10-15.05

Урок літератури рідного краю №2. Літературні персоналії

територіальної громади.

https://ivanivka.pp.ua/index.php/2012-10-14-16-19-47/2012-10-14-20-05-29/1228-prezentatsiia-urok-literatury-ridnoho-kraiu-literaturni-personalii-terytorialnoi-hromady-proza-khmelnychchyna

група класу у месенджері

69

Контрольна робота №6. Письмовий твір на одну з тем за творчістю М.Вовчка та П.Куліша.

 

група класу у месенджері

70

17-22.05

Узагальнення вивченого матеріалу.

 

https://learningapps.org/4823783