Українська література 11 клас

Автори календарного планування:
Календарне планування з переліком електронних джерел складене колективом кафедри Української мови та літератури вчителем-методистом Ліпкан О.В. та к.ф.н. Пилипей О.В.

№ уроку

тиждень

тема уроку

освітні ресурси

домашнє завдання

 

01. - 05.09

 Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Поняття «розстріляне відродження».

ТЛ: «розстріляне відродження».

 https://naurok.com.ua/prezentaciya-rozstrilyane-vidrodzhennya-142399.html

http://lesson.iolya.com.ua/page163.html

https://www.youtube.com/watch?v=8jSLu2u58ao&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=2&t=0s

https://www.youtube.com/watch?v=nN-CKAOYL9I

https://www.youtube.com/watch?v=PW4bun38vGc

група класу у месенджері

 

 Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет М. Семенко – сміливий експериментатор («Бажання», «Місто», «Запрошення»).

ТЛ: авангард, футуризм, урбанізм.

 https://naurok.com.ua/prezentaciya-literaturniy-avangard-m-semenko-53639.html

https://www.slideshare.net/ElenaPritula/ss-65906376

https://www.youtube.com/watch?v=rqZYP3p2TMY&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=3&t=0s

https://www.youtube.com/watch?v=_diz1diBhkk

https://www.youtube.com/watch?v=HTTEpWubuOs

https://www.youtube.com/watch?v=isJE0IZh5pM

група класу у месенджері

 

07. - 11.09

 Поетичне самовираження

Провідна роль поезії у 1920-ті роки.

Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета, трагізм його долі.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-pavlo-tichina-49348.html

https://www.slideshare.net/SvetikShvager/ss-27178813

https://www.youtube.com/watch?v=0kAJXIYww4s&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=5&t=0s

https://www.youtube.com/watch?v=jUcHlOlvyd0&t=164s

https://www.youtube.com/watch?v=FLga_TMsAPQ 

група класу у месенджері

 

 Феномен «кларнетизму». Вітаїстичність як наскрізна оптимістична тональність у поезіях П. Тичини «Арфами, арфами…», «О панно Інно…», «Ви знаєте, як липа шелестить…».

ТЛ: вітаїстичність, кларнетизм.

 https://www.slideshare.net/SvetikShvager/ss-27178813

https://www.youtube.com/watch?v=wTHT3bTxcEQ

https://www.youtube.com/watch?v=raiWYvMBKAI

група класу у месенджері

 

14. - 18.09

 Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу в поезіях П. Тичини «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…».

ТЛ: експресіонізм (повторення).

 https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/tichina.html

https://www.youtube.com/watch?v=pIhNqAngVcI

група класу у месенджері

 

 Виразне читання поезій П. Тичини (напам’ять).

 https://www.youtube.com/watch?v=_xcaMOclOQE

https://www.youtube.com/watch?v=FqG0-9Iilug

https://www.youtube.com/watch?v=3xX5bsh8Aug

група класу у месенджері

 

21.-25.09

 Євген Плужник, його творча біографія. Сповідальність, ліричність, філософічність лірики: «Вчись у природи творчого спокою…», «Ніч… а човен – як срібний птах.!..»

 https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-zanatta-evgen-pluznik-odin-iz-providnih-poetiv-rozstrilanogo-vidrodzenna-evgen-pluznik-dla-vas-istoriki-majbutni-287444.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/evgen-pluzhnik-poetichna-tvorchist-pismennika1.html

https://www.youtube.com/watch?v=lKsZ-qc0LbQ&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=10&t=0s

https://www.youtube.com/watch?v=1v3lYKBLtuk

https://www.youtube.com/watch?v=FXyQU9i-1VA

https://www.youtube.com/watch?v=Y-u9FPzri_w

група класу у месенджері

 

 Виразне читання поезій Є. Плужника (напам’ять).

 https://www.youtube.com/watch?v=Eteayq98m3Q

https://www.youtube.com/watch?v=h0_qAjcbeUM

https://www.youtube.com/watch?v=if_UoNed4o4

група класу у месенджері

 

28.09-2.10

 Творче кредо групи «київських неокласиків», орієнтація на традицію, класичну форму вірша. Різногранний творчий шлях Максима Рильського.

 https://naurok.com.ua/prezentaciya-grupa-ki-vskih-neoklasikiv-hn-tvorche-kredo-ori-ntaciya-na-tradiciyu-klasichnu-formu-virsha-mikola-zerov-sonet-poeziya-ki-v-tradiciya-159688.html

https://svitppt.com.ua/biografiya/maksim-rilskiy.html

https://ppt-online.org/23388

https://www.youtube.com/watch?v=16WTD5KlPkM

https://www.youtube.com/watch?v=52GPRJ6V3hI&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=9&t=0s

https://www.youtube.com/watch?v=AdC0RfoJyWk

https://www.youtube.com/watch?v=jyGTnN_gexE

група класу у месенджері

 

 Мотиви пошуків душевної рівноваги, краси в поезії

Максима Рильського «Солодкий світ» (оглядово). Сонет «У теплі дні збирання винограду» – вишуканий зразок неокласичної інтимної лірики. 

ТЛ: філософічність, сонет.

 https://vseosvita.ua/library/sonet-m-rilskogo-u-tepli-dni-zbiranna-vinogradu-visukanij-zrazok-neoklasicnoi-intimnoi-liriki-215290.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/rilskiy.html

https://www.youtube.com/watch?v=bdN0c5sh_Vo

https://www.youtube.com/watch?v=_xocUpQa0Tc

група класу у месенджері

11.   

5-10.10

 

Виразне читання поезій М. Рильського (напам’ять).

https://www.youtube.com/watch?v=-c0CldDwZPo

https://www.youtube.com/watch?v=qvDOq6Efyu4

 

група класу у месенджері

12.   

КР № 1. Поетична творчість М. Семенка, П. Тичини, Є. Плужника, М. Рильського (тест).

13.   

 

12-17.10

Жанрово-стильове розмаїття прози.

Микола Хвильовий, життєвий і творчий шлях письменника.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-proza-1920r-m-hviloviy-136981.html

https://ppt-online.org/106862

https://www.youtube.com/watch?v=hJUhGueLieo

https://www.youtube.com/watch?v=SFye6BgOsHE&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=12&t=0s

https://www.youtube.com/watch?v=T1oVCU4E2Qk

https://www.youtube.com/watch?v=pYUpCoEqV0Y

https://zno.if.ua/?p=4685

https://studway.com.ua/literatura-urok-5/

http://www.myshared.ru/slide/1075864/

https://www.slideshare.net/ElenaPritula/ss-65906578

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-m-hvilovij-a-romantika-215297.html

https://www.youtube.com/watch?v=kKBwY7DsC04&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=13&t=0s

 

група класу у месенджері

14.   

«Я (Романтика)» М. Хвильового – новела про добро і зло в житті та душі. Проблема внутрішнього роздвоєння.

15.   

19-31.10

Ю. Яновський, творча біографія письменника.

http://lesson.iolya.com.ua/page193.html

https://www.youtube.com/watch?v=IhYNUUMjCKM

https://www.youtube.com/watch?v=kEwRAupCB8o

https://naurok.com.ua/marinistichniy-roman-yu-yanovskogo-mayster-korablya-prezentaciya-123236.html

https://ppt-online.org/403891

 

група класу у месенджері

16.   

Романтичність світовідчуття Ю. Яновського. Новаторство художньої форми. Модерний сюжет роману «Майстер корабля».

17.   

2-8.11

Умовність фабули, зміщення часопростору в романі Ю. Яновського «Майстер корабля». Неоромантичні герої То-Ма-Кі, Режисер, Таях, Сев та їхні прототипи. Образи Міста і Моря.

ТЛ: художній час і простір, умовність зображення.

https://www.youtube.com/watch?v=cEqL2TB063U

https://www.youtube.com/watch?v=ARGHarsIqkc

https://desnabib.kiev.ua/files/exhibitions/2017/pidmog.pdf

https://www.slideshare.net/SvetikShvager/ss-28315993

https://www.youtube.com/watch?v=GJFGW9KcYuQ

https://www.youtube.com/watch?v=AJhWQ0uPGy0

https://www.youtube.com/watch?v=0LAvpgM9JzY

 

група класу у месенджері

18.   

Життєвий шлях Валер’яна Підмогильного. Автор інтелектуально-психологічної прози, перекладач.

19.   

9-15.11

Світовий мотив підкорення міста в романі В. Підмогильного «Місто». Зображення «цілісної» людини: у єдності біологічного, духовного, соціального.

http://www.myshared.ru/slide/1336338/

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/pidmogilniy0.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-valer-yan-pidmogilniy-roman-misto-zobrazhennya-cilisno-lyudini-v-ednosti-biologichnogo-duhovnogo-socialnogo-173680.html

https://www.youtube.com/watch?v=bV7OXqQH6pU&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=19&t=0s

https://naurok.com.ua/prezentaciya-valer-yan-pidmogilniy-misto-moralno-etichni-kolizi-tvoru-zhinochi-obrazi-v-nomu-121764.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-intelektualniy-urbanistichniy-roman-misto-v-pidmogilnogo-142414.html

 

група класу у месенджері

20.   

Образ українського інтелігента Степана Радченка в романі «Місто». Морально-етичні колізії твору. Жіночі образи в ньому.

ТЛ: урбаністичний роман.

21.   

16-22.11

Трагічна творча доля Остапа Вишні. Письменник і його час у гуморесці «Моя автобіографія».

http://lesson.iolya.com.ua/page177.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/vishnya0.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-ukra-nsko-literaturi-z-temi-ostap-vishnya-som-optimizm-lyubov-do-prirodi-m-yakiy-gumor-yak-risi-individualnogo-pocherku-pismennika-75303.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-zanyattya-za-tvorchistyu-ostapa-vishni-glibokiy-optimizm-lyubov-do-prirodi-ta-m-yakiy-gumor-u-tvorah-ciklu-mislivski-usmishki-ostapa-vishni-184799.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-ukrainskoi-literaturiostap-visna-som-184913.html

https://www.youtube.com/watch?v=1od20AZ36O8&list=PLYeu7IyFVZj9vGV-rI4Dnz_T3-HOjxEbQ&index=21&t=0s

https://www.youtube.com/watch?v=M4TniFXoao0

https://www.youtube.com/watch?v=DMV8xlGJjYs

 

група класу у месенджері

22.   

Оптимізм, любов до природи, людини, м’який гумор усмішки Остапа Вишні «Сом».

ТЛ: усмішка.

23.   

23-29.11

Контрольна робота № 2. Творчість М. Хвильового, Ю. Яновського, В. Підмогильного, Остапа Вишні (тест).

https://svitppt.com.ua/obrazotvorche-mistecstvo/teatr-berezil2.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-berezil-lesya-kurbasa-88862.html

https://www.youtube.com/watch?v=PgPT93uQ80w

 

група класу у месенджері

24.   

Розвиток національного театру: «Березіль» Л. Курбаса, Харківський театр ім. І. Франка.

25.   

30.11-6.12

Життєвий і творчий шлях Миколи Куліша. Проблема готовності українського суспільства бути українським у сатиричній комедії «Мина Мазайло».

ТЛ: сатирична комедія.

https://www.slideshare.net/qsz1/1920-1930-6

https://www.youtube.com/watch?v=Kg3KTWIYfXc

https://www.youtube.com/watch?v=oTp-GnhACvo

https://www.youtube.com/watch?v=S2ET82Ykkpk

https://www.youtube.com/watch?v=ohABDBnf3kE

https://www.youtube.com/watch?v=5V0twnMaHjk

 

група класу у месенджері

26.   

Розвінчання національного нігілізму, духовної обмеженості в комедії М. Куліша «Мина Мазайло». Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови й родового коріння. Інсценізація фрагмента комедії (розвиток усного мовлення).

27.   

7-13.12

Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української літератури в Західній Україні до 1939 р.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-literatura-v-zahidniy-ukra-ni-do-1939-roku-20961.html

https://www.youtube.com/watch?v=1_qAPDjcPeI

https://www.youtube.com/watch?v=3eN_E_udvjw

https://www.youtube.com/watch?v=7v-haYpOWsI

https://naurok.com.ua/prezentaciya-bogdan-igor-antonich-126403.html

https://www.youtube.com/watch?v=me_stnppW2s

https://www.youtube.com/watch?v=hm_CTgzU9Bo

 

група класу у месенджері

28.   

Життєвий і творчий шлях Богдана-Ігоря Антонича. Аполітичність, наскрізна життєствердність, метафоричність і міфологізм у поезіях «Зелена Євангелія», «Різдво» («Коляда» – оглядово).

ТЛ: міфологізм, асоціативність.

29.   

14-20.12

Життя і творчість Осипа Турянського. «Поза межами болю» – поема в прозі, що хвилює, єднає людські серця.

ТЛ: поема в прозі.

http://lesson.iolya.com.ua/page201.html

http://www.myshared.ru/slide/1371249/

https://www.slideshare.net/innacernucowa1144/ss-73423539

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/osip-turyanskiy-poza-mezhami-bolyu.html

http://www.myshared.ru/slide/1001076/

https://slide-share.ru/osip-turyanskij-poza-mezhami-bolyu-poema-prozi-442692

 

група класу у месенджері

30.   

Умовність зображення в поемі О. Турянського «Поза межами болю». Загальнолюдські мотиви й гуманістичні цінності в ній. Біологічні інстинкти і духовна воля до життя.

31.   

21-27.12

Контрольна робота № 3. Контрольний твір (есе) за доробком М. Куліша, Б. -І. Антонича, О. Турянського

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/ukrainskiy-pismennik-emigrant-ulas-samchuk-roman-mariya-.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-pozaklasnogo-citanna-na-temu-roman-ulasa-samcuka-maria-309687.html

https://www.youtube.com/watch?v=uzry14Hboz4

 

група класу у месенджері

32.   

Урок позакласного читання № 1. Улас Самчук. Роман-спалах «Марія»

33.

11-16.01

Література письменників-емігрантів. «Празька школа» української поезії.

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-emigraciyna-literatura-oglyadovo-prazka-poetichna-shkola-21637.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-prazka-shkola-47575.html

посилання1 

посилання2 

група класу у месенджері

Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019

С. 151-153 опрацювати біографію Є. Маланюка

https://naurok.com.ua/testi-literatura-pismennikiv-emigrantiv-prazka-shkola-139971.html

34.

Творчість Євгена Маланюка. Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України, оптимістичний висновок про її майбутнє у вірші «Уривок з поеми».

 

https://svitppt.com.ua/zarubizhna-literatura/poeti-prazkoi-shkoli-evgen-malanyuk.html

https://ppt-online.org/26958

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-ukra-nsko-literaturi-dlya-11-klasu-z-temi-vgen-malanyuk-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-poeta-142292.html

посилання1 

https://www.youtube.com/watch?v=7mzjf4mxVcs&feature=emb_logo&ab_channel=DianaYatsenko

група класу у месенджері

Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019

https://naurok.com.ua/test/malanyuk-urivok-z-poemi-27702.html

35.

18-23.01

«Напис на руїні» Є. Маланюка – ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків. 

 

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/evgen-malanyuk.html

 

група класу у месенджері

Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019

С. 159 опрацювати біографію І. Багряного

https://naurok.com.ua/test/vgen-malanyuk-poezi-794.html

36.

Основні віхи життя і творчості Івана Багряного.

«Тигролови» як український пригодницький роман.

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-roman-i-bagryanogo-tigrolovi-yak-ukra-nskiy-prigodnickiy-roman-28515.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ivan-bagranij-osnovni-vihi-zitta-j-tvorcosti-ivana-bagranogo-111333.html

група класу у месенджері

https://studway.com.ua/literatura-urok-6/

37.

25-29.01

Проблема свободи й боротьби за визволення в романі І. Багряного «Тигролови». Вольовий характер Григорія Многогрішного. Родина Сірків, майор Медвин. Символіка роману.

 

https://ppt-online.org/203169

https://vseosvita.ua/library/urok-ibagranij-tigrolovi-problema-svobodi-j-borotbi-za-svoe-vizvolenna-v-romani-idejno-hudoznij-analiz-tvoru-128366.html

посилання 

 

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/ivan-bagryaniy-tigrolovi-1319.html

38.

Участь українських письменників у Другій світовій війні. Засилля соцреалізму в мистецтві повоєнного періоду.

https://gdz4you.com/prezentaciyi/ukrayinska-literatura/ukrayinska-literatura-kincya-40-h-pochatku-50-h-rokiv-20146/

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/ukrainska-literatura-rokiv.html

посилання1 

посилання2 

група класу у месенджері

Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019

С. 164

39.

01-06.02

Трагічна творча біографія Олександра Довженка. Відомий у світі кінорежисер, засновник поетичного кіно. «Щоденник» – джерело історії життя О. Довженка і трагічної доби.

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-oleksandr-dovzhenko-46921.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-o-p-dovzhenka-49007.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/oleksandr-dovzhenko-vidomiy-u-sviti-kinorezhiser-zasnovnik-poetichnogo.html

https://www.youtube.com/watch?v=Qo0kIxOFzXM&feature=emb_logo

https://www.youtube.com/watch?v=BwbTqt6g9os&ab_channel=UATVChannel

 

група класу у месенджері

Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019

С. 165-167

https://naurok.com.ua/test/o-dovzhenko-schodennik-33325.html

40.

Автобіографічна основа, сповідальність кіноповісті  О. Довженка «Зачарована Десна». Історія написання кіноповісті.

 

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/odovzhenko-zacharovana-desna.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/oleksandr-dovzhenko-oglyad-zhittya-i-tvorchosti-zacharovana-desna.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/zacharovana-desna2.html  https://www.youtube.com/watch?v=x3Z_Y0_hmyE&ab_channel=livoberegnachanal

 

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/o-dovzhenko-zacharovana-desna-10473.html

41.

08-13.02

Два ліричні герої в кіноповісті О. Довженка «Зачарована Десна»: малий Сашко і зрілий митець. Морально-етичні проблеми кіноповісті.

 

https://putivl.com.ua/presentations/7104-prezentacia-na-temu-rol-prirodi-v-tvori-zacarovana-desna.html

 

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/dovzhenko-zacharovana-desna-573780.html

https://naurok.com.ua/test/o-dovzhenko-zacharovana-desna-29099.html

Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019

С. 178-180 опрацювати біографію О. Гончара

42.

Життєпис Олеся Гончара. Мрія і дійсність у новелі «Модри Камень». Романтична ідея кохання, що перемагає смерть. Образи українського бійця й словачки Терези.

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-oles-gonchar-modri-kamen-142063.html

відеоурок 

посилання1

посилання2

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/oles-gonchar-modri-kamen-307895.html 

43.

15-20.02

КР № 4. Творчість Є. Маланюка, І. Багряного, О. Довженка, О. Гончара (тест).

 

https://ukrlit.net/lesson/11klas_2/14.html

 

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/pidsumkoviy-test-malanyuk-bagryaniy-dovzhenko-gonchar-1321.html

44.

Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. Ідейно-стильове розмаїття, тематична й формотворча новизна творчості «шістдесятників».

 

https://vseosvita.ua/library/sistdesatnictvo-ak-fenomen-ukrainskogo-opozicijnogo-ruhu-349782.html

https://www.slideshare.net/Katerina27/ss-54040098  

https://www.youtube.com/watch?v=T2IMcvsb-OE&autoplay=1&rel=0&controls=1&showinfo=1&ab_channel=MONUKRAINE

група класу у месенджері

Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019

С. 188-190

Опрацювати біографію В. Симоненка

https://naurok.com.ua/test/poeti-shistdesyatniki-34882.html

45.

22-27.02

Життєпис Василя Симоненка. Образ України в поезії «Задивляюсь у твої зіниці…». Мотив самоствердження людини в сучасному світі на прикладі поезії «Я…».

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-vasil-simonenko-vityaz-molodo-ukra-nsko-poezi-tvorcha-biografiya-mitcya-115025.html

https://www.youtube.com/watch?v=08qG3kYf7X8&feature=emb_logo&ab_channel=MONUKRAINE

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/shistdesyatnictvo-vasil-simonenko-zhittya-ta-tvorchist-568627.html

Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019

С. 194-195 опрацювати біографію Д. Павличка

46.

Життєпис Дмитра Павличка. Пісенна лірика поета. Національний колорит поетичних образів вірша «Два кольори», що став народною піснею. Мотив кохання в поезії «Я стужився, мила, за тобою…» (оглядово).

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-krasa-y-milozvuchnist-poezi-d-pavlichka-136815.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/dmitro-pavlichko-dva-kolori.html

https://www.youtube.com/watch?v=h_a1Q2gTsc4&autoplay=1&rel=0&controls=1&showinfo=1&ab_channel=MONUKRAINE

 

група класу у месенджері

https://naurok.com.ua/test/dmitro-pavlichko-poeziya-zno-469994.html

Авраменко О., Пахаренко В. Укр. літ-ра: підр. для 11 кл. – К.: Грамота, 2019

С. 197-199 опрацювати біографію І. Драча

47.

01-06.03

Життєпис Івана Драча. «Балада про соняшник» – поетичний роздум про суть мистецтва, процес творчості. Символічність образів соняшника, сонця.

 

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/ivan-drach-balada-pro-sonyashnik1.html

https://putivl.com.ua/presentations/8512-prezentacia-na-temu-balada-pro-sonasnik-variant-2.html

посилання1

посилання2 

https://www.youtube.com/watch?v=DVRJ-2EN-IQ&autoplay=1&rel=0&controls=1&showinfo=1&ab_channel=MONUKRAINE 

 

група класу у месенджері

48.

Життєпис Миколи Вінграновського. Глибокі ліричні переживання ліричного героя поезії «У синьому небі я висіяв ліс». Символічна кольористика твору.

 

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-ms-vingranovskij-356736.html

https://www.youtube.com/watch?v=gvKgDvGk8Oo&autoplay=1&rel=0&controls=1&showinfo=1&ab_channel=MONUKRAINE

https://www.youtube.com/watch?v=tfQ-wEgnRY0&ab_channel=ViktorChernenko

група класу у месенджері

49.

08-13.03

Життєпис Григора Тютюнника. Тема «любовного трикутника» в новелі «Три зозулі з поклоном». Образ любові як християнської цінності. Зміщення часових площин як художній засіб. Роль художньої деталі.

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-novela-grigora-tyutyunnika-tri-zozuli-z-poklonom-interpretaciya-vichno-temi-lyubovnogo-trikutnika-19057.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/grigir-tyutyunnik-tri-zozuli-z-poklonom.html

https://www.youtube.com/watch?v=22EFaHyW-Ig&autoplay=1&rel=0&controls=1&showinfo=1&ab_channel=MONUKRAINE

https://www.youtube.com/watch?v=iJ6xXZ3O530&autoplay=1&rel=0&controls=1&showinfo=1&ab_channel=MONUKRAINE

 

група класу у месенджері

50.

Виразне читання поезій шістдесятників (напам’ять).

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-literaturne-shistdesyatnictvo-162441.html

група класу у месенджері

51.

15-20.03

Творчий шлях Ліни Костенко. Особливості індивідуального стилю поетеси.

 

https://vseosvita.ua/library/zittevij-i-tvorcij-slah-lini-kostenko-122752.html

https://www.youtube.com/watch?v=UcPq3UV_vSk&autoplay=1&rel=0&controls=1&showinfo=1&ab_channel=MONUKRAINE

група класу у месенджері

52.

«Страшні слова, коли вони мовчать…», «Хай буде легко. Дотиком пера…» Л. Костенко – ліричні роздуми про значення слова в житті людини, суть мистецтва, його роль у суспільстві.

https://ppt-online.org/467831 .

https://www.youtube.com/watch?v=h36POyZbH_0&autoplay=1&rel=0&controls=1&showinfo=1&ab_channel=MONUKRAINE

https://www.youtube.com/watch?v=TcRdyDVD5_M&ab_channel=RoomBoomBook

група класу у месенджері

53.

29-03.04

«Недумано, негадано…» – інтимна лірика Л. Костенко як спонука до роздумів про суть кохання. Мотив єднання людини зі світом рукотворної краси й природою в поезії «По сей день Посейдон посідає свій трон…». Зв’язок вірша з античною міфологією. 

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-ukra-nsko-literaturi-v-11-klasi-intimna-lirika-lini-kostenko-1864.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-intimna-lirika-lini-kostenko-134191.html

https://pt.slideshare.net/EvgenyBuryak/1-80619445

Пісня_на_слова

https://www.youtube.com/watch?v=v9TPSY3y52c&ab_channel=VeraMedvedeva

група класу у месенджері

54.

Історико-фольклорна основа роману у віршах Л. Костенко «Маруся Чурай». Духовне життя нації крізь призму нещасливого кохання.

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-istoriko-folklorna-osnova-istorichnogo-romanu-u-virshah-marusya-churay-problematika-romanu-harakteristika-obraziv-19047.html

https://putivl.com.ua/presentations/5040-prezentacia-na-temu-marusa-curaj-variant-2.html

https://vseosvita.ua/library/istoriko-folklorna-osnova-istoricnogo-romanu-u-virsah-marusa-curaj-4204.html

посилання1

https://www.youtube.com/watch?v=k7HTczJLt-Y&ab_channel=mistotvpoltava

група класу у месенджері

55.

05-10.04

Митець і суспільство, індивідуальна свобода людини – центральні проблеми роману у віршах Л. Костенко “Маруся Чурай”.

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-lina-kostenko-marusya-churay-136969.html

https://www.youtube.com/watch?v=_a3qYXIJFjQ&ab_channel=MONUKRAINE

 

група класу у месенджері

56.

Виразне читання поезій Л. Костенко (напам’ять).

 

https://www.youtube.com/watch?v=EJrqoQflIeg&ab_channel=%D0%A1%D0%BD%D1%96%D0%B4%D0%B0%D0%BD%D0%BE%D0%BA%D0%B71%2B1

https://www.youtube.com/watch?v=oRstkynJHb8&ab_channel=%D0%A2Vi

https://www.youtube.com/watch?v=DrdzTDfe2VU&ab_channel=SergeOsoka

https://www.youtube.com/watch?v=kkHMxXsnE5k&ab_channel=Rom4yk

 

група класу у месенджері

57.

12-17.04

Огляд життя й творчості Василя Стуса. Поет як символ незламного духу. Вірш «Крізь сотні сумнівів я йду до тебе…» – зразок «стоїчної» поезії у світовій ліриці.

 

https://www.slideshare.net/ssusere615bd/ss-85754752

https://naurok.com.ua/v-stus-analiz-poezi-kriz-sotni-sumniviv-ya-ydu-do-tebe-172740.html

https://www.youtube.com/watch?v=0JyM6H0Fdlg&ab_channel=iLearn

посилання 

https://www.youtube.com/watch?v=6v5GpBWPm1w&ab_channel=Liza

 

група класу у месенджері

58.

Стан активної позиції ліричного героя В. Стуса в поезії «Господи, гніву пречистого…» Екзистенційна проблема вибору, віра в себе. 

 

https://slide-share.ru/vasil-stusdoroga-cherez-terni-do-zirok-348875

https://www.youtube.com/watch?v=4DhYrTYPb3w&ab_channel=MONUKRAINEhttps://www.youtube.com/watch?v=uiboeKoO8c4&ab_channel=DianaYatsenko

 

група класу у месенджері

59.

19-24.04

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виразне читання

https://www.youtube.com/watch?v=132y4VqxT0c&ab_channel=%D0%A2Vi

https://www.youtube.com/watch?v=Sa7iis4ThWc&ab_channel=%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D1%96%D0%B9%D0%9F%D0%B8%D1%88%D1%83%D0%BD

Голос_поета 

https://www.youtube.com/watch?v=6qMyrwc4LIA&ab_channel=VitMel2011

група класу у месенджері

поезій В. Стуса (напам’ять).

60.

КР № 5. Творчість шістдесятників та В. Стуса (тест).

 

 

група класу у месенджері

61.

26-01.05

З’ява нового літературного покоління. Стильове розмаїття, експериментаторство, пошуки нових форм і тем. Література елітарна  і масова.

 

https://putivl.com.ua/presentations/9718-prezentacia-na-temu-literatura-masova-ta-elitna.html

посилання1 

https://www.youtube.com/watch?v=-ZW5XxQud3k&ab_channel=MONUKRAINE

група класу у месенджері

62-63.

03-08.05

Життєпис Юрія Андруховича. Творчість, що не знає приписів і заборон, – провідний мотив поезії «Пісня мандрівного спудея». Внутрішня свобода ліричного героя Ю.Андруховича в поезії «Астролог». Поетика постмодернізму у віршах Ю.Андруховича.

 

 

https://svitppt.com.ua/biografiya/yuriy-andruhovich.html  

https://www.youtube.com/watch?v=jgHFX4myxS0&ab_channel=Espreso.TV

група класу у месенджері

64-65.

10-15.05

Життєпис Галини Пагутяк. Життя знедолених людей в оповіданні «Потрапити в сад». Жанрові особливості твору. Символічний фінал оповідання. Образна система. Гуманізм твору. 

 

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/galina-pagutyak.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-predstavnica-postmodernizmu-galina-vasilivna-pagutak-370864.html

група класу у месенджері

66.

17-22.05

КР № 6. Сучасна українська література (есе або мінітвір).

1. Формальне есе «Мистецтво – засіб саморозкриття особистості» (на прикладі твору одного з постмодерністів).

2. Мінітвір «Мистецтво – засіб формування сучасного погляду на світ і людину в ньому» (на прикладі твору одного з постмодерністів).

 

 

група класу у месенджері

67.

Література рідного краю (прозові твори).

 

 

група класу у месенджері

68.

24-29.05

Література рідного краю (поетичні твори).

Урок позакласного читання.

 

 

група класу у месенджері

69.

Підсумковий урок.

 

https://ukrlit.net/zno.html

https://m.ukrclassic.com.ua/zno

 

група класу у месенджері