Українська література 10 клас

Автори календарного планування:
Календарне планування з переліком електронних джерел складене колективом кафедри Української мови та літератури вчителем-методистом Ліпкан О.В. та к.ф.н. Пилипей О.В.

№ уроку

тиждень

тема уроку

освітні ресурси

домашнє завдання

 

01. - 05.09

 Вступ. Українська література другої половини ХІХ століття у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Особливості реалістичної прози.

 https://ppt-online.org/68493

https://www.slideshare.net/ElenaPritula/70-90-65905681

https://www.slideshare.net/enka2017/ss-73626886

https://www.youtube.com/watch?v=ZG4uEimVcSs

https://www.youtube.com/watch?v=tKEDhJNeV_0&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx

група класу у месенджері

 

 Іван Нечуй-Левицький. Життя і творчість письменника як новий імпульс української літератури («Колосальне всеобіймаюче око України» (І.Франко)).  «Кайдашева сім’я» – соціально-побутова повість-хроніка.

ТЛ: соціально-побутова повість, поглиблення поняття про реалізм.

 https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/ivan-nechuylevickiy-zhittya-i-tvorchist1.html

http://lesson.iolya.com.ua/page158.html

https://www.youtube.com/watch?v=t5OUKpKqZLA

https://www.youtube.com/watch?v=R827hHDBtFY

https://www.youtube.com/watch?v=JYIqxqWeQms

група класу у месенджері

 

07. - 11.09

 Іван Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім’я». Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті.

 https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/i-s-nechuylevickiy-kaydasheva-simya-socialnopobutova-povisthronika-rea.html

https://www.youtube.com/watch?v=MN7b44TTVsw

група класу у месенджері

 

 Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі.

Урок мовленнєвого розвитку №1. Дискусія «Українська ментальність, національний характер, народна мораль і етика».

 https://naurok.com.ua/konspekt-prezentaciya-ukra-nska-mentalnist-gumanistichni-tradici-narodnogo-pobutu-y-morali-v-povisti-i-nechuya-levickogo-kaydasheva-sim-ya-133087.html

група класу у месенджері

 

14. - 18.09

 Ствердження цінностей національної етики засобами комічного у повісті «Кайдашева сім’я».

ТЛ: засоби змалювання комічного.

 https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/tradicii-narodnogo-pobutu-y-morali-peredachacinnostey-nacionalnoi-etik.html

група класу у месенджері

 

 Панас Мирний. Основне про життєвий і творчий шлях. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» – перший в українській літературі соціально-психологічний роман. Співавторство Панаса Мирного з Іваном Біликом.

ТЛ: соціально-психологічний роман.

 https://vseosvita.ua/library/prezentacia-pro-panas-mirnij-227591.html

https://naurok.com.ua/konspekt-prezentaciya-panas-mirniy-hiba-revut-voli-yak-yasla-povni-pershiy-v-ukra-nskiy-literaturi-socialno-psihologichniy-roman-spivavtorstvo-z-ivanom-bilikom-133092.html

https://www.youtube.com/watch?v=IU4jhOLLxP0&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=5

https://www.youtube.com/watch?v=F0fP6U0FlWE

https://www.youtube.com/watch?v=EFEm9AAD9ig

https://www.youtube.com/watch?v=rnDOYrPP_5E

група класу у месенджері

 

21.-25.09

 Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Свідчення можливостей роману у художньому дослідженні дійсності. Широта представлення народного життя.

 https://naurok.com.ua/test/panas-mirniy-hiba-revut-voli-yak-yasla-povni-542177.html

https://naurok.com.ua/test/p-mirniy-hiba-revut-voli-yak-yasla-povni-542760.html

група класу у месенджері

 

 Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва.

 https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-temi-slah-nicipora-varenicenka-vid-pravdosukactva-do-rozbijnictvaza-romanom-p-mirnogo-hiba-revut-voli-ak-asla-povni-308664.html

https://www.youtube.com/watch?v=sIdpIxRM2HY

група класу у месенджері

 

28.09-2.10

 Жіночі образи в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

 http://metodportal.com/node/47197

https://gdz4you.com/prezentaciyi/ukrayinska-literatura/zhinochi-obrazy-v-romani-hiba-revut-voly-yak-yasla-povni-20152/

https://www.youtube.com/watch?v=yWbifuuZKmY&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=7

група класу у месенджері

 

 Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини.

Урок виразного читання №1.  Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (прозовий уривок).

 

група класу у месенджері

11.   

5-10.10

 

Контрольна робота №1. Реалістична українська проза.

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/drama.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-hudozhno-kulturi-v-10-klasi-znachennya-dramaturgi-dlya-rozvitku-ukra-nskogo-teatru-21605.html

https://gdz4you.com/prezentaciyi/ukrayinska-literatura/teatr-koryfeyiv-9573/

https://www.youtube.com/watch?v=xZFVH24h5nk&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=8

 

група класу у месенджері

12.   

Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Перші театральні трупи. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами.

13.   

12-17.10

 

Іван Карпенко-Карий. Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія.

ТЛ: комедія.

http://lesson.iolya.com.ua/page155.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-i-karpenko--kariy-24192.html

https://www.youtube.com/watch?v=ploQ1isebb4

https://www.youtube.com/watch?v=rFhaqt0tepU&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=9

https://infourok.ru/prezentaciya-perehresni-stezhki-ifranko-1538069.html

https://www.slideshare.net/ssuser129596/ss-80698681

 

група класу у месенджері

14.   

Урок позакласного читання №1. Іван Франко. «Перехресні стежки».

15.   

19-24.10

Іван Карпенко-Карий. «Мартин Боруля». Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю.

http://www.myshared.ru/slide/1335613/

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/harakteristika-obrazu-marisi.html

https://www.youtube.com/watch?v=SrPQYRIwi40&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=10

https://www.youtube.com/watch?v=6vQXpJ3b5Mo&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=11

https://drive.google.com/file/d/0Bzj3rgT8OE7Yb1dKeV9JT0ZpTE0/view

 

група класу у месенджері

16.   

Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі.

Урок мовленнєвого розвитку №2. Складання анкети головного героя.

17.   

2-8.11

 

Урок літератури рідного краю №1.

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/dramaturgichna-ta-teatralna-tvorchist-ikarpenkakarogo.html

https://www.youtube.com/watch?v=rQHsoPcUh7M

https://www.youtube.com/watch?v=n74FMlRZkeA

 

група класу у месенджері

18.   

Значення творчості Івана Карпенка-Карого.

19.   

9-15.11

 

Контрольна робота №2. Література 70 – 90-х років ХІХ століття.

http://lesson.iolya.com.ua/page187.html

https://vseosvita.ua/library/titan-duhu-i-dumki-ivan-franko-pismennik-ucenij-gromadskij-diac-bagatogrannist-dialnosti-ii-vpliv-na-kulturnij-i-politicnij-rozvitok-ukraini-182385.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-i-ya-franko-titan-duhu-i-dumki-83751.html

https://www.youtube.com/watch?v=liSCZtXwqBw

https://www.youtube.com/watch?v=41lKZXpwYtg

 

група класу у месенджері

20.   

Багатогранність діяльності Іван Франка, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Творчість І. Франка в музиці.

21.   

16-22.11

 

Лірика збірки «З вершин і низин». Символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»). Франкова концепція поступу людства, вираження незламного оптимізму («Гімн» («Замість пролога»)).

ТЛ: гімн, сонет.

http://lesson.iolya.com.ua/page153.html

https://vseosvita.ua/library/ivan-franko-modernizm-zbirka-z-versin-i-nizin-gimn-sikstinska-madonna-uroki-prezentacii-10-klas-205832.html

https://www.slideshare.net/ssuser4e4059/ss-69207852

https://infourok.ru/prezentaciya-k-uroku-ivan-franko-sikstinska-madonna-1816590.html

https://www.youtube.com/watch?v=9nLQRkdEmGA&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=14

https://www.youtube.com/watch?v=EyR2Q888WbU

https://www.youtube.com/watch?v=DgGteRr1Te4

http://t-ukr.blogspot.com/2018/02/blog-post_20.html

https://www.youtube.com/watch?v=9E6WMQoSAr0&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=17

https://www.youtube.com/watch?v=Z2orSHYp5lI&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=18

https://www.youtube.com/watch?v=BpQ_rVgjqGY

https://www.youtube.com/watch?v=x-lulC0UVJg

 

група класу у месенджері

22.   

Поетична збірка «Зів’яле листя». «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені...». Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості почуттів, ідеалу кохання.

23.   

23-29.11

 

Філософська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя».

ТЛ: філософська поезія.

https://www.youtube.com/watch?v=2nq6FQNkwhE

https://www.youtube.com/watch?v=54tJ-18SoOM

https://vseosvita.ua/library/filosofska-lirika-zbirki-ivana-franka-mij-izmaragd-dramatizm-ludskih-stosunkiv-rozdumi-pro-bezsmerta-ludini-v-poezii-legenda-pro-vicne-zitta-109268.html

https://www.youtube.com/watch?v=CsmORfJxYq0

https://www.youtube.com/watch?v=ILv_X2qJnIc

 

група класу у месенджері

24.   

«Легенда про вічне життя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання.

25.   

30.11-6.12

 

Поема «Мойсей» – один із вершинних творів І.Франка. Пролог до поеми – заповіт українському народові.

ТЛ: терцини.

http://lesson.iolya.com.ua/page171.html

http://www.10minschool.ua/rsc/naspath/articles/000021-1313803160.pdf

https://naurok.com.ua/poema-moysey---odna-z-vershin-tvorchosti-i-franka-problematika-tvoru-83150.html

https://www.youtube.com/watch?v=J0lGBwo_GI4&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=21

https://www.youtube.com/watch?v=fKaey3oEpDs

https://naurok.com.ua/prezentaciya-poema-moysey-odin-iz-vershinnih-tvoriv-i-franka-problematika-tvoru-istorichniy-shlyah-naci-viznachna-osobistist-yak-providnik-probudzhennya-nac-svidomosti-161128.html

https://www.youtube.com/watch?v=wVQQ6vjasRI

 

група класу у месенджері

26.   

Поема «Мойсей». Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті.

27.   

7-13.12

 

Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм. Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації.

ТЛ: поняття про модернізм.

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-proza-ivana-franka-novela-sojcine-krilo-z-ukrainskoi-literaturi-v-10-klasi-153442.html

https://www.youtube.com/watch?v=CwhunPW7WVQ&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=22

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ifranko-novela-sojcine-krilo-464.html

 

група класу у месенджері

28.   

Образ героя-адресата – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели «Сойчине крило».

29.   

14-20.12

Роль І. Франка в розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»). Значення творчості І.Франка, її актуальність.

https://naurok.com.ua/prezentaciya-rol-i-franka-u-rozvitku-dramaturgi-y-teatru-ukradene-schastya-104856.html

https://naurok.com.ua/tema-rol-i-franka-u-rozvitku-dramaturgi-y-teatru-ukradene-schastya-104847.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/ivan-franko-zbirki-tvoriv.html

 

група класу у месенджері

30.   

31.   

21-27.12

Контрольна робота №3.  Титан духу і думки.

 

група класу у месенджері

32.   

33.

11-16.01

Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Основні риси українського прозового модернізму (О.Кобилянська, М.Коцюбинський, В.Стефаник, В.Винниченко). «Нова школа» у прозі.

 

https://ppt-online.org/30732

https://www.youtube.com/watch?v=rPaiwR1vUDs

https://www.youtube.com/watch?v=vJ7UaxEvwdc

група класу у мес

Авраменко О. Укр. літ : підр. для 10 кл. 0 К.: Грамота, 2018

С. 111-116 опрацювати біографію М. Коцюбинського

https://naurok.com.ua/test/onlayn-test-31377.html

34.

Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр новели у творчості М. Коцюбинського. Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками «поезії у прозі». Автобіографічна основа.

 

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/mihaylo-kocyubinskiy-prezentaciya-do-noveli-intermezzo.html

https://www.youtube.com/watch?v=xLTCQncABqk https://www.youtube.com/watch?v=id2sSOmMfBA

 

група класу у мес

Авраменко О. Укр. літ : підр. для 10 кл. 0 К.: Грамота, 2018

С. 117-123

https://naurok.com.ua/test/m-kocyubinskiy-intermezzo-29774.html

35.

18-23.01

Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу. Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини. Символічні образи, ускладнена метафора. Поетика імпресіонізму.

 

https://pt.slideshare.net/chomovva/intermezzo

https://prezi.com/knawjcyss5gm/intermezzo/

https://www.slideshare.net/2wsxcde3/ss-55755087

https://www.youtube.com/watch?v=ivOKnrAfxw8

група класу у мес

36.

Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю.

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-m-kocyubinskiy-tini-zabutih-predkiv-tragichna-dolya-ivana-y-marichki-yak-naslidok-superechnosti-mizh-mrieyu-ta-diysnistyu-svit-lyudini-u-zv-yazku-zi-svitom-prirodi-175411.html

https://vseosvita.ua/library/mkocubinskij-tini-zabutih-predkiv-16516.html

https://www.youtube.com/watch?v=jP2lVDZY8w0

https://www.youtube.com/watch?v=3GFST5_6fKI

група класу у мес

https://naurok.com.ua/test/tini-zabutih-predkiv-457192.html

37.

25-30.01

Світ людини у зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору.

 

https://www.slideshare.net/khrustyk/ss-44702112 https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-na-temu-duhovnij-svit-ludini-u-zvazku-zi-svitom-prirodi-folklorne-tlo-povisti-tini-zabutih-predkiv-mkocubinskogo-obrazi-ta-simvoli-rol--131689.html

https://www.youtube.com/watch?v=aOpWuaITOm0

група класу у мес

https://naurok.com.ua/test/mihaylo-kocyubinskiy-tini-zabutih-predkiv-438730.html

38.

Образи й символи повісті. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання.

 

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/tini-zabutih-predkiv.html

https://vseosvita.ua/library/viktorinamkocubinskij-tini-zabutih-predkiv-obrazi-j-simvoli-folklorne-tlo-tvoru-119537.html 

http://licey58.zp.ua/lesson/obrazi-ivana-ta-marichki-yak-utilennya-romantichno%D1%97-ide%D1%97-neznishhennosti-koxannya

https://www.radiosvoboda.org/a/29430833.html

група класу у мес

https://naurok.com.ua/test/m-kocyubinskiy-tini-zabutih-predkiv-intermezzo-438620.html

Авраменко О. Укр. літ : підр. для 10 кл. 0 К.: Грамота, 2018

С. 157-161 опрацювати

39.

01-06.02

Життя і творчість О. Кобилянської. Її проза – зразок раннього українського модернізму. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї. Автобіографізм «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»).

 

http://www.myshared.ru/slide/1016640/

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/olga-kobilyanska-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah1.html

https://www.youtube.com/watch?v=vJ7UaxEvwdc&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=242&t=11s&ab_channel=MONUKRAINE

https://www.youtube.com/watch?v=C-yY2V_w5Gg

https://www.youtube.com/watch?v=fMYWN2GiBmU

група класу у мес

https://naurok.com.ua/test/o-kobilyanska-fantaciya-ekspromt-32964.html

40.

Становлення особистості, цілеспрямованої  й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму «Іmpromtu phantasie».

 

https://naurok.com.ua/stanovlennya-cilespryamovano-ta-vilno-naturi-v-noveli-impromptu-phantasie-olgi-kobilyansko-163998.html

 

група класу у мес

https://naurok.com.ua/test/ukrainska-literatura/klas-10?q=Impromptu%20phantasie

41.

08-13.02

Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»).

 

https://vseosvita.ua/library/obrazi-novih-zinok-intelektualok-u-noveli-olgi-kobilanskoi-valse-melancholique-87470.html

посилання 

 

група класу у мес

https://naurok.com.ua/test/olga-kobilyanska-melanholiyniy-vals-276597.html

https://naurok.com.ua/test/olga-kobilyanska-melanholiyniy-vals-156109.html

42.

Контрольна робота № 4. Модерна українська проза.

 

 

група класу у мес

https://naurok.com.ua/test/m-kocyubinskiy-o-kobilyanska-519028.html

Авраменко О. Укр. літ : підр. для 10 кл. 0 К.: Грамота, 2018

С.169-174 опрацювати біографію

43.

15-20.02

Життя і творчість В. Стефаника. Новаторство письменника. «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості.

 

https://vseosvita.ua/library/zitta-i-tvorcist-v-stefanika-61256.html

https://www.slideshare.net/ssuser491ed5/ss-85986516

https://www.youtube.com/watch?v=AL6l2GrONxE

https://www.youtube.com/watch?v=D2OdWGU0nd0

https://www.youtube.com/watch?v=kmWODQIebfA

група класу у мес

https://naurok.com.ua/test/v-stefanik-zhitteviy-shlyah-390510.html

44.

 

Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з рідною землею.

Урок мовленнєвого розвитку №3. Аналіз життєвої ситуації з певної позиції.

 

https://vseosvita.ua/library/urok-vstefanik-kaminnij-hrest-117947.html

посилання 

 

група класу у мес

https://naurok.com.ua/zavdannya-do-temi-v-stefanik-kaminniy-hrest-15343.html

45.

22-27.02

Багатозначність символічних образів. Камінний хрест – уособлення долі людини. Останній танець Івана Дідуха перед від’їздом із села як символ трагізму прощання з рідним краєм .

 

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/kaminniy-hrest-vstefanik.html

https://www.youtube.com/watch?v=2ZF4hPHgOWI

https://www.youtube.com/watch?v=yuN0wOcvdEM

група класу у мес

https://naurok.com.ua/test/vasil-stefanik-kaminniy-hrest-11788.html

прочитати «Марія» В.Стефаника

46.

Урок позакласного читання №2. В.Стефаник. «Марія».

 

 

група класу у мес

Авраменко О. Укр. літ : підр. для 10 кл. 0 К.: Грамота, 2018

С.179- 191 опрацювати біографію

47-48.

01-06.03

Життя і творчість, громадська і політична діяльність В. Винниченка. Перший український науково-фантастичний роман «Сонячна машина» .

 

https://slide-share.ru/vinnichenko-volodimir-kirilovich-87943

https://putivl.com.ua/presentations/9375-prezentacia-na-temu-tvorcist-volodimira-vinnicenka.html

https://www.youtube.com/watch?v=B8Bwvkfzhrk

 

група класу у мес

49.

Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо).

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-vinnichenko-moment-177958.html

https://naurok.com.ua/volodimir-vinnichenko---gromadskiy-i-politichniy-diyach-hudozhnik-ta-yogo-impresionistichna-novela-moment-170549.html

посилання 

https://www.youtube.com/watch?v=ixKAa5KNktw

група класу у мес

50.

08-13.03

Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели «Момент».

 

https://vseosvita.ua/library/poednanna-realisticnogo-zmaluvanna-dijsnosti-j-filosofskogo-pidtekstu-v-noveli-v-vinnicenka-moment-197714.html

 

група класу у мес

51.

Узагальнення та систематизація вивченого.

 

 

група класу у мес

52.

15-20.03

Контрольна робота № 5. Модерна українська проза.

 

 

група класу у мес

53.

Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина.

 

https://naurok.com.ua/ukra-nska-literatura-kincya-hih---pochatku-hh-stolittya-oglyad-3775.html https://naurok.com.ua/urok-prezentaciya-na-temu-lesya-ukra-nka-larisa-kosach-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-dramatichna-spadschina-shlyah-158306.html

https://www.youtube.com/watch?v=VF58pszwMQc

https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY

https://www.youtube.com/watch?v=d_pwz3uwKEQ&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=223&t=1s

https://www.youtube.com/watch?v=T7BPSQ9SwWk&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=103

група класу у мес

54.

29-03.04

Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І.Франком. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості.

 

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-neoromantizm-lesi-ukrainki-215197.html

https://ppt-online.org/199663

https://www.youtube.com/watch?v=a0yrc-rcmAI&feature=emb_logo&ab_channel=EdEra

https://www.youtube.com/watch?v=1ODfHegEvI8

 

група класу у мес

55.

Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»).

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-ukra-nsko-literaturi-10-klas-poeziya-lesi-ukra-nki-181141.html

https://www.youtube.com/watch?v=w-eQDF7fGLU

 

група класу у мес

56.

05-10.04

Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»

 

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-lesa-ukrainka-gordist-ukrainskoi-nacii-106623.html

https://www.youtube.com/watch?v=XRH9QhzJkxs&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=210

https://www.youtube.com/watch?v=AG0LdkHhvuM&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=191

група класу у мес

57.

Урок виразного читання №2. Поезії Лесі Українки.

 

https://vseosvita.ua/library/urok-viraznogo-citanna-tvoriv-lesi-ukrainki-692.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-ukra-nsko-literaturi-10-klas-poeziya-lesi-ukra-nki-181141.html

 

група класу у мес

58.

12-17.04

Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси.

 

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/dramafeeriya-lisova-pisnya-folklornomifologichna-osnova-syuzhetu.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-folklorno-mifologichna-osnova-syuzhetu-drami-feeri-lisova-pisnya-lesi-ukra-nki-46961.html http://www.10minschool.ua/rsc/naspath/articles/000044-279038149.pdf

https://www.youtube.com/watch?v=SRQS-FgxcS4&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=184&ab_channel=MONUKRAINE

група класу у мес

59.

Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці.

Урок мовленнєвого розвитку №4. Порівняння образів Мавки й Килини.

 

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-temi-lesa-ukrainka-lisova-pisna-simvolicnist-obraziv-mavki-i-dadka-leva-uosoblenna-duhovnosti-i-krasi-mati-lukasa-j-kilina-antipodi-golo-349811.html

https://naurok.com.ua/prezentaciyniy-material-sistema-obraziv-drami-feeri-lisova-pisnya-mifologichni-obrazi-simvolichnist-obrazu-dyadka-leva-obrazi-mati-lukasha-y-kilini-179706.html

 

група класу у мес

60.

19-24.04

Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини.

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-lisova-pisnya-simbioz-visoko-duhovnosti-i-budennogo-pragmatizmu-v-obrazi-lukasha-kohannya-mavki-i-lukasha-180255.html

https://ppt-online.org/268043

https://vseosvita.ua/library/zvelicenna-pocutta-kohanna-mavki-i-lukasa-ak-rozvitku-tvorcih-sil-ludini-132826.html

https://www.cinema.in.ua/v-ochikuvanni-prem-iery-vse-pro-zjomky-ukrainskoho-animatsijnoho-3d-filmu-mavka-lisova-pisnia-oleksandry-ruban/

 

група класу у мес

61.

Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей.

 

https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-ukra-nsko-literaturi-10-klas-utverdzhennya-duhovno-estetichno-sutnosti-lyudini-tvorchih-mozhlivostey-cherez-obrazi-drami-lesi-ukra-nki-lisova-pisnya-3424.html

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/obrazi-dramifeerii-lisova-pisnya-priroda-y-lyudina-u-tvori-neoromantic.html

https://www.youtube.com/watch?v=73kcO0P0MHs&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=152&ab_channel=MONUKRAINE

група класу у мес

62.

26-01.05

Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії.

 

https://www.youtube.com/watch?v=aaC8fT9Fx9g

https://www.youtube.com/watch?v=dmpprI0btms&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=127&ab_channel=MONUKRAINE

https://www.youtube.com/watch?v=JJrwt70SLZg&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=110&ab_channel=MONUKRAINE

https://www.youtube.com/watch?v=-xKaKtsJ85Q&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=85&ab_channel=MONUKRAINE

група класу у мес

63.

М. Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму.Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії («Блакитна Панна»).

 

https://naurok.com.ua/analiz-poezi-m-voronogo-blakitna-panna-167003.html

https://www.youtube.com/watch?v=MyacqnczsiY

https://www.youtube.com/watch?v=3_W2n3RQLLs

https://www.youtube.com/watch?v=LEPcdF2zYfA

група класу у мес

64.

03-08.05

Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»).

 

https://naurok.com.ua/m-voroniy-infanta-uzagalneno-idealizovaniy-zhinochiy-obraz-yak-syuzhetniy-centr-simvolistskogo-tvoru-167054.html

https://www.youtube.com/watch?v=oGpP50W5zcM

 

група класу у мес

65.

«Чари ночі» – перлина інтимної лірики української поезії. Мотив краси кохання й молодості. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»).

 

https://naurok.com.ua/prezentaciyniy-material-m-voroniy-o-oles-poeziya-simvolizmu-182965.html https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-ukrainskoi-literaturitema-poeta-i-poezii-u-tvorcosti-oleksandra-olesa-139393.html

https://www.youtube.com/watch?v=YUx2V294yHE&feature=emb_logo&ab_channel=MONUKRAINE

https://www.youtube.com/watch?v=g3bTlLbrdrc

група класу у мес

66.

10-15.05

Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю.

 

http://lesson.iolya.com.ua/page200.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-dramatichniy-etyud-o-olesya-po-dorozi-v-kazku-129979.html

https://www.youtube.com/watch?v=V0Pa2UMmQ_E

https://www.youtube.com/watch?v=mz2E-oF7zq4

 

група класу у мес

67.

Узагальнення та систематизація вивченого.

 

https://www.youtube.com/watch?v=mQ9640s9wUo

 

група класу у мес

68.

17-22.05

Контрольна робота № 6. Образне слово поетичного модернізму. Загальнолюдське, національне, особисте.

 

https://www.youtube.com/watch?v=mgCsiMM1u3U&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&ab_channel=MONUKRAINE

група класу у мес

69.

Узагальнення та систематизація вивченого. Обмін думками про знакові для свого часу твори, актуальних нині.

 

 

група класу у мес