Українська література 10 клас

Автори календарного планування:
Календарне планування з переліком електронних джерел складене колективом кафедри Української мови та літератури вчителем-методистом Ліпкан О.В. та к.ф.н. Пилипей О.В.

№ уроку

тиждень

тема уроку

освітні ресурси

домашнє завдання

1.

01. - 05.09

 Вступ. Українська література другої половини ХІХ століття у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Особливості реалістичної прози.

 https://ppt-online.org/68493

https://www.slideshare.net/ElenaPritula/70-90-65905681

https://www.slideshare.net/enka2017/ss-73626886

https://www.youtube.com/watch?v=ZG4uEimVcSs

https://www.youtube.com/watch?v=tKEDhJNeV_0&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx

група класу у месенджері

2.

 Іван Нечуй-Левицький. Життя і творчість письменника як новий імпульс української літератури («Колосальне всеобіймаюче око України» (І.Франко)).  «Кайдашева сім’я» – соціально-побутова повість-хроніка.

ТЛ: соціально-побутова повість, поглиблення поняття про реалізм.

 https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/ivan-nechuylevickiy-zhittya-i-tvorchist1.html

http://lesson.iolya.com.ua/page158.html

https://www.youtube.com/watch?v=t5OUKpKqZLA

https://www.youtube.com/watch?v=R827hHDBtFY

https://www.youtube.com/watch?v=JYIqxqWeQms

група класу у месенджері

3.

07. - 11.09

 Іван Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім’я». Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті.

 https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/i-s-nechuylevickiy-kaydasheva-simya-socialnopobutova-povisthronika-rea.html

https://www.youtube.com/watch?v=MN7b44TTVsw

група класу у месенджері

4.

 Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі.

Урок мовленнєвого розвитку №1. Дискусія «Українська ментальність, національний характер, народна мораль і етика».

 https://naurok.com.ua/konspekt-prezentaciya-ukra-nska-mentalnist-gumanistichni-tradici-narodnogo-pobutu-y-morali-v-povisti-i-nechuya-levickogo-kaydasheva-sim-ya-133087.html

група класу у месенджері

5.

14. - 18.09

 Ствердження цінностей національної етики засобами комічного у повісті «Кайдашева сім’я».

ТЛ: засоби змалювання комічного.

 https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/tradicii-narodnogo-pobutu-y-morali-peredachacinnostey-nacionalnoi-etik.html

група класу у месенджері

6.

 Панас Мирний. Основне про життєвий і творчий шлях. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» – перший в українській літературі соціально-психологічний роман. Співавторство Панаса Мирного з Іваном Біликом.

ТЛ: соціально-психологічний роман.

 https://vseosvita.ua/library/prezentacia-pro-panas-mirnij-227591.html

https://naurok.com.ua/konspekt-prezentaciya-panas-mirniy-hiba-revut-voli-yak-yasla-povni-pershiy-v-ukra-nskiy-literaturi-socialno-psihologichniy-roman-spivavtorstvo-z-ivanom-bilikom-133092.html

https://www.youtube.com/watch?v=IU4jhOLLxP0&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=5

https://www.youtube.com/watch?v=F0fP6U0FlWE

https://www.youtube.com/watch?v=EFEm9AAD9ig

https://www.youtube.com/watch?v=rnDOYrPP_5E

група класу у месенджері

7.

21.-25.09

 Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Свідчення можливостей роману у художньому дослідженні дійсності. Широта представлення народного життя.

 https://naurok.com.ua/test/panas-mirniy-hiba-revut-voli-yak-yasla-povni-542177.html

https://naurok.com.ua/test/p-mirniy-hiba-revut-voli-yak-yasla-povni-542760.html

група класу у месенджері

8.

 Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва.

 https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-temi-slah-nicipora-varenicenka-vid-pravdosukactva-do-rozbijnictvaza-romanom-p-mirnogo-hiba-revut-voli-ak-asla-povni-308664.html

https://www.youtube.com/watch?v=sIdpIxRM2HY

група класу у месенджері

9.

28.09-2.10

 Жіночі образи в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

 http://metodportal.com/node/47197

https://gdz4you.com/prezentaciyi/ukrayinska-literatura/zhinochi-obrazy-v-romani-hiba-revut-voly-yak-yasla-povni-20152/

https://www.youtube.com/watch?v=yWbifuuZKmY&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=7

група класу у месенджері

10.

 Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини.

Урок виразного читання №1.  Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (прозовий уривок).

 

група класу у месенджері

11.   

5-10.10

 

Контрольна робота №1. Реалістична українська проза.

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/drama.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-hudozhno-kulturi-v-10-klasi-znachennya-dramaturgi-dlya-rozvitku-ukra-nskogo-teatru-21605.html

https://gdz4you.com/prezentaciyi/ukrayinska-literatura/teatr-koryfeyiv-9573/

https://www.youtube.com/watch?v=xZFVH24h5nk&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=8

 

група класу у месенджері

12.   

Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Перші театральні трупи. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами.

13.   

12-17.10

 

Іван Карпенко-Карий. Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія.

ТЛ: комедія.

http://lesson.iolya.com.ua/page155.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-i-karpenko--kariy-24192.html

https://www.youtube.com/watch?v=ploQ1isebb4

https://www.youtube.com/watch?v=rFhaqt0tepU&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=9

https://infourok.ru/prezentaciya-perehresni-stezhki-ifranko-1538069.html

https://www.slideshare.net/ssuser129596/ss-80698681

 

група класу у месенджері

14.   

Урок позакласного читання №1. Іван Франко. «Перехресні стежки».

15.   

19-24.10

Іван Карпенко-Карий. «Мартин Боруля». Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю.

http://www.myshared.ru/slide/1335613/

https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/harakteristika-obrazu-marisi.html

https://www.youtube.com/watch?v=SrPQYRIwi40&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=10

https://www.youtube.com/watch?v=6vQXpJ3b5Mo&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=11

https://drive.google.com/file/d/0Bzj3rgT8OE7Yb1dKeV9JT0ZpTE0/view

 

група класу у месенджері

16.   

Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі.

Урок мовленнєвого розвитку №2. Складання анкети головного героя.