Автори календарного планування:
Календарне планування з переліком електронних джерел складене колективом кафедри Української мови та літератури вчителем-методистом Ліпкан О.В. та к.ф.н. Пилипей О.В.
№ уроку |
тиждень |
тема уроку |
освітні ресурси |
домашнє завдання |
01. - 05.09 |
Вступ. Українська література другої половини ХІХ століття у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Особливості реалістичної прози. |
https://www.slideshare.net/ElenaPritula/70-90-65905681 https://www.slideshare.net/enka2017/ss-73626886 https://www.youtube.com/watch?v=ZG4uEimVcSs https://www.youtube.com/watch?v=tKEDhJNeV_0&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx |
група класу у месенджері |
|
Іван Нечуй-Левицький. Життя і творчість письменника як новий імпульс української літератури («Колосальне всеобіймаюче око України» (І.Франко)). «Кайдашева сім’я» – соціально-побутова повість-хроніка. ТЛ: соціально-побутова повість, поглиблення поняття про реалізм. |
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/ivan-nechuylevickiy-zhittya-i-tvorchist1.html http://lesson.iolya.com.ua/page158.html https://www.youtube.com/watch?v=t5OUKpKqZLA |
група класу у месенджері |
||
07. - 11.09 |
Іван Нечуй-Левицький. «Кайдашева сім’я». Реалізм твору, сучасна (вічна) актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті. |
група класу у месенджері |
||
Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту й моралі. Урок мовленнєвого розвитку №1. Дискусія «Українська ментальність, національний характер, народна мораль і етика». |
група класу у месенджері |
|||
14. - 18.09 |
Ствердження цінностей національної етики засобами комічного у повісті «Кайдашева сім’я». ТЛ: засоби змалювання комічного. |
група класу у месенджері |
||
Панас Мирний. Основне про життєвий і творчий шлях. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» – перший в українській літературі соціально-психологічний роман. Співавторство Панаса Мирного з Іваном Біликом. ТЛ: соціально-психологічний роман. |
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-pro-panas-mirnij-227591.html https://www.youtube.com/watch?v=IU4jhOLLxP0&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=5 https://www.youtube.com/watch?v=F0fP6U0FlWE |
група класу у месенджері |
||
21.-25.09 |
Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Свідчення можливостей роману у художньому дослідженні дійсності. Широта представлення народного життя. |
https://naurok.com.ua/test/panas-mirniy-hiba-revut-voli-yak-yasla-povni-542177.html https://naurok.com.ua/test/p-mirniy-hiba-revut-voli-yak-yasla-povni-542760.html |
група класу у месенджері |
|
Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». Шлях Ничипора Варениченка: від правдошукацтва до розбійництва. |
група класу у месенджері |
|||
28.09-2.10 |
Жіночі образи в романі Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?». |
http://metodportal.com/node/47197 https://www.youtube.com/watch?v=yWbifuuZKmY&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=7 |
група класу у месенджері |
|
Ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини. Урок виразного читання №1. Панас Мирний. «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» (прозовий уривок). |
|
група класу у месенджері |
||
11. |
5-10.10
|
Контрольна робота №1. Реалістична українська проза. |
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/drama.html https://gdz4you.com/prezentaciyi/ukrayinska-literatura/teatr-koryfeyiv-9573/ https://www.youtube.com/watch?v=xZFVH24h5nk&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=8
|
група класу у месенджері |
12. |
Розвиток драматургії: соціально-побутові та історичні драми й комедії М.Старицького, М.Кропивницького, Панаса Мирного та ін. Перші театральні трупи. Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами. |
|||
13. |
12-17.10
|
Іван Карпенко-Карий. Основне про життєвий і творчий шлях митця, світогляд, багатогранність діяльності. Жанрова різноманітність творів. Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. ТЛ: комедія. |
http://lesson.iolya.com.ua/page155.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-i-karpenko--kariy-24192.html https://www.youtube.com/watch?v=ploQ1isebb4 https://www.youtube.com/watch?v=rFhaqt0tepU&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=9 https://infourok.ru/prezentaciya-perehresni-stezhki-ifranko-1538069.html https://www.slideshare.net/ssuser129596/ss-80698681
|
група класу у месенджері |
14. |
Урок позакласного читання №1. Іван Франко. «Перехресні стежки». |
|||
15. |
19-24.10 |
Іван Карпенко-Карий. «Мартин Боруля». Дворянство як міф про краще життя. Підміна особистісних етичних цінностей (чесності, порядності, працелюбства) становою приналежністю. |
http://www.myshared.ru/slide/1335613/ https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/harakteristika-obrazu-marisi.html https://www.youtube.com/watch?v=SrPQYRIwi40&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=10 https://www.youtube.com/watch?v=6vQXpJ3b5Mo&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=11 https://drive.google.com/file/d/0Bzj3rgT8OE7Yb1dKeV9JT0ZpTE0/view
|
група класу у месенджері |
16. |
Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі. Урок мовленнєвого розвитку №2. Складання анкети головного героя. |
|||
17. |
2-8.11
|
Урок літератури рідного краю №1. |
https://www.youtube.com/watch?v=rQHsoPcUh7M https://www.youtube.com/watch?v=n74FMlRZkeA
|
група класу у месенджері |
18. |
Значення творчості Івана Карпенка-Карого. |
|||
19. |
9-15.11
|
Контрольна робота №2. Література 70 – 90-х років ХІХ століття. |
http://lesson.iolya.com.ua/page187.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-i-ya-franko-titan-duhu-i-dumki-83751.html https://www.youtube.com/watch?v=liSCZtXwqBw https://www.youtube.com/watch?v=41lKZXpwYtg
|
група класу у месенджері |
20. |
Багатогранність діяльності Іван Франка, її вплив на культурний і політичний розвиток України. Творчість І. Франка в музиці. |
|||
21. |
16-22.11
|
Лірика збірки «З вершин і низин». Символ вічної жіночності, материнства, краси; суперечки про роль краси і користі («Сікстинська мадонна»). Франкова концепція поступу людства, вираження незламного оптимізму («Гімн» («Замість пролога»)). ТЛ: гімн, сонет. |
http://lesson.iolya.com.ua/page153.html https://www.slideshare.net/ssuser4e4059/ss-69207852 https://infourok.ru/prezentaciya-k-uroku-ivan-franko-sikstinska-madonna-1816590.html https://www.youtube.com/watch?v=9nLQRkdEmGA&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=14 https://www.youtube.com/watch?v=EyR2Q888WbU https://www.youtube.com/watch?v=DgGteRr1Te4 http://t-ukr.blogspot.com/2018/02/blog-post_20.html https://www.youtube.com/watch?v=9E6WMQoSAr0&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=17 https://www.youtube.com/watch?v=Z2orSHYp5lI&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=18 https://www.youtube.com/watch?v=BpQ_rVgjqGY https://www.youtube.com/watch?v=x-lulC0UVJg
|
група класу у месенджері |
22. |
Поетична збірка «Зів’яле листя». «Ой ти, дівчино, з горіха зерня», «Чого являєшся мені...». Життєві імпульси появи творів (автобіографічність). Широка емоційна гама почуттів ліричного героя, ствердження невмирущості почуттів, ідеалу кохання. |
|||
23. |
23-29.11
|
Філософська поезія. Змістовий зв’язок «Легенди про вічне життя» з поезією збірки «Зів’яле листя». ТЛ: філософська поезія. |
https://www.youtube.com/watch?v=2nq6FQNkwhE https://www.youtube.com/watch?v=54tJ-18SoOM https://www.youtube.com/watch?v=CsmORfJxYq0 https://www.youtube.com/watch?v=ILv_X2qJnIc
|
група класу у месенджері |
24. |
«Легенда про вічне життя». Драматизм людських стосунків, роздуми про взаємність кохання. |
|||
25. |
30.11-6.12
|
Поема «Мойсей» – один із вершинних творів І.Франка. Пролог до поеми – заповіт українському народові. ТЛ: терцини. |
http://lesson.iolya.com.ua/page171.html http://www.10minschool.ua/rsc/naspath/articles/000021-1313803160.pdf https://www.youtube.com/watch?v=J0lGBwo_GI4&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=21 https://www.youtube.com/watch?v=fKaey3oEpDs https://www.youtube.com/watch?v=wVQQ6vjasRI
|
група класу у месенджері |
26. |
Поема «Мойсей». Проблематика твору: історичний шлях нації, визначна особистість як її провідник, пробудження національної свідомості, історичної пам’яті. |
|||
27. |
7-13.12
|
Проза І. Франка (ідеї, проблеми). Художні шукання прозаїка. Франко й український модернізм. Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. ТЛ: поняття про модернізм. |
https://www.youtube.com/watch?v=CwhunPW7WVQ&list=PLYeu7IyFVZj-v5b9qOe4uwp7BP4HS7Ffx&index=22 https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ifranko-novela-sojcine-krilo-464.html
|
група класу у месенджері |
28. |
Образ героя-адресата – уособлення боротьби між «естетикою» і «живим чоловіком». Гуманізм новели «Сойчине крило». |
|||
29. |
14-20.12 |
Роль І. Франка в розвитку драматургії й театру («Украдене щастя»). Значення творчості І.Франка, її актуальність. |
https://naurok.com.ua/tema-rol-i-franka-u-rozvitku-dramaturgi-y-teatru-ukradene-schastya-104847.html https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/ivan-franko-zbirki-tvoriv.html
|
група класу у месенджері |
30. |
||||
31. |
21-27.12 |
Контрольна робота №3. Титан духу і думки. |
|
група класу у месенджері |
32. |
||||
33. |
11-16.01 |
Особистісні чинники у світогляді людини на рубежі віків. Основні риси українського прозового модернізму (О.Кобилянська, М.Коцюбинський, В.Стефаник, В.Винниченко). «Нова школа» у прозі.
|
група класу у мес Авраменко О. Укр. літ : підр. для 10 кл. 0 К.: Грамота, 2018 С. 111-116 опрацювати біографію М. Коцюбинського |
|
34. |
Життя і творчість, гуманізм світогляду. Жанр новели у творчості М. Коцюбинського. Психологічна новела «Intermezzo» з жанровими ознаками «поезії у прозі». Автобіографічна основа.
|
https://www.youtube.com/watch?v=xLTCQncABqk https://www.youtube.com/watch?v=id2sSOmMfBA
|
група класу у мес Авраменко О. Укр. літ : підр. для 10 кл. 0 К.: Грамота, 2018 С. 117-123 https://naurok.com.ua/test/m-kocyubinskiy-intermezzo-29774.html |
|
35. |
18-23.01 |
Проблеми душевної рівноваги, повноцінного життя, специфіки творчого процесу. Психологічно переконливе розкриття внутрішнього стану людини. Символічні образи, ускладнена метафора. Поетика імпресіонізму.
|
https://pt.slideshare.net/chomovva/intermezzo https://prezi.com/knawjcyss5gm/intermezzo/ |
група класу у мес |
36. |
Повість «Тіні забутих предків». Трагічна доля Івана й Марічки як наслідок суперечності між мрією та дійсністю.
|
https://vseosvita.ua/library/mkocubinskij-tini-zabutih-predkiv-16516.html |
група класу у мес |
|
37. |
25-30.01 |
Світ людини у зв’язку зі світом природи. Фольклорне тло твору.
|
https://www.slideshare.net/khrustyk/ss-44702112 https://vseosvita.ua/library/konspekt-uroku-na-temu-duhovnij-svit-ludini-u-zvazku-zi-svitom-prirodi-folklorne-tlo-povisti-tini-zabutih-predkiv-mkocubinskogo-obrazi-ta-simvoli-rol--131689.html |
група класу у мес https://naurok.com.ua/test/mihaylo-kocyubinskiy-tini-zabutih-predkiv-438730.html |
38. |
Образи й символи повісті. Образи Івана та Марічки як втілення романтичної ідеї незнищенності кохання.
|
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/tini-zabutih-predkiv.html |
група класу у мес https://naurok.com.ua/test/m-kocyubinskiy-tini-zabutih-predkiv-intermezzo-438620.html Авраменко О. Укр. літ : підр. для 10 кл. 0 К.: Грамота, 2018 С. 157-161 опрацювати |
|
39. |
01-06.02 |
Життя і творчість О. Кобилянської. Її проза – зразок раннього українського модернізму. Жанрові особливості, провідні теми та ідеї. Автобіографізм «Іmpromtu phantasie» («Фантазія-експромт»).
|
http://www.myshared.ru/slide/1016640/ https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/olga-kobilyanska-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah1.html |
група класу у мес https://naurok.com.ua/test/o-kobilyanska-fantaciya-ekspromt-32964.html |
40. |
Становлення особистості, цілеспрямованої й цілісної натури. Образ ліричної героїні новели-роздуму «Іmpromtu phantasie».
|
|
група класу у мес https://naurok.com.ua/test/ukrainska-literatura/klas-10?q=Impromptu%20phantasie |
|
41. |
08-13.02 |
Образи нових жінок-інтелектуалок: талановитої піаністки Софії, аристократичної Марти, пристрасної і вольової художниці Ганнусі у «Valse melancolique» («Меланхолійний вальс»).
|
|
група класу у мес https://naurok.com.ua/test/olga-kobilyanska-melanholiyniy-vals-276597.html https://naurok.com.ua/test/olga-kobilyanska-melanholiyniy-vals-156109.html |
42. |
Контрольна робота № 4. Модерна українська проза.
|
|
група класу у мес https://naurok.com.ua/test/m-kocyubinskiy-o-kobilyanska-519028.html Авраменко О. Укр. літ : підр. для 10 кл. 0 К.: Грамота, 2018 С.169-174 опрацювати біографію |
|
43. |
15-20.02 |
Життя і творчість В. Стефаника. Новаторство письменника. «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору. Сюжетно-композиційні особливості.
|
https://vseosvita.ua/library/zitta-i-tvorcist-v-stefanika-61256.html https://www.slideshare.net/ssuser491ed5/ss-85986516 https://www.youtube.com/watch?v=AL6l2GrONxE |
група класу у мес https://naurok.com.ua/test/v-stefanik-zhitteviy-shlyah-390510.html |
44.
|
Драматизм конфлікту, емоційна загостреність зображуваного. Ідея нерозривної єдності Івана Дідуха з рідною землею. Урок мовленнєвого розвитку №3. Аналіз життєвої ситуації з певної позиції.
|
https://vseosvita.ua/library/urok-vstefanik-kaminnij-hrest-117947.html
|
група класу у мес https://naurok.com.ua/zavdannya-do-temi-v-stefanik-kaminniy-hrest-15343.html |
|
45. |
22-27.02 |
Багатозначність символічних образів. Камінний хрест – уособлення долі людини. Останній танець Івана Дідуха перед від’їздом із села як символ трагізму прощання з рідним краєм .
|
https://svitppt.com.ua/ukrainska-literatura/kaminniy-hrest-vstefanik.html |
група класу у мес https://naurok.com.ua/test/vasil-stefanik-kaminniy-hrest-11788.html прочитати «Марія» В.Стефаника |
46. |
Урок позакласного читання №2. В.Стефаник. «Марія».
|
|
група класу у мес Авраменко О. Укр. літ : підр. для 10 кл. 0 К.: Грамота, 2018 С.179- 191 опрацювати біографію |
|
47-48. |
01-06.03 |
Життя і творчість, громадська і політична діяльність В. Винниченка. Перший український науково-фантастичний роман «Сонячна машина» .
|
https://slide-share.ru/vinnichenko-volodimir-kirilovich-87943 https://putivl.com.ua/presentations/9375-prezentacia-na-temu-tvorcist-volodimira-vinnicenka.html https://www.youtube.com/watch?v=B8Bwvkfzhrk
|
група класу у мес |
49. |
Поєднання в новелі «Момент» реалістичного змалювання дійсності та філософського підтексту (плинність життя, щастя людини, мить – частинка вічності тощо).
|
https://naurok.com.ua/prezentaciya-v-vinnichenko-moment-177958.html |
група класу у мес |
|
50. |
08-13.03 |
Образ панни (Мусі) – утілення ідеї вічної жіночності, краси. Імпресіонізм новели «Момент».
|
|
група класу у мес |
51. |
Узагальнення та систематизація вивченого.
|
|
група класу у мес |
|
52. |
15-20.03 |
Контрольна робота № 5. Модерна українська проза.
|
|
група класу у мес |
53. |
Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза». Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Драматична спадщина.
|
https://naurok.com.ua/ukra-nska-literatura-kincya-hih---pochatku-hh-stolittya-oglyad-3775.html https://naurok.com.ua/urok-prezentaciya-na-temu-lesya-ukra-nka-larisa-kosach-zhitteviy-i-tvorchiy-shlyah-dramatichna-spadschina-shlyah-158306.html https://www.youtube.com/watch?v=VF58pszwMQc https://www.youtube.com/watch?v=v6mrp1jrGqY https://www.youtube.com/watch?v=d_pwz3uwKEQ&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=223&t=1s https://www.youtube.com/watch?v=T7BPSQ9SwWk&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=103 |
група класу у мес |
|
54. |
29-03.04 |
Збірка поезій «На крилах пісень», її висока оцінка І.Франком. Неоромантизм як основа естетичної позиції Лесі Українки. «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості.
|
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-neoromantizm-lesi-ukrainki-215197.html https://www.youtube.com/watch?v=a0yrc-rcmAI&feature=emb_logo&ab_channel=EdEra https://www.youtube.com/watch?v=1ODfHegEvI8
|
група класу у мес |
55. |
Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»).
|
https://www.youtube.com/watch?v=w-eQDF7fGLU
|
група класу у мес |
|
56. |
05-10.04 |
Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»
|
https://vseosvita.ua/library/prezentacia-lesa-ukrainka-gordist-ukrainskoi-nacii-106623.html https://www.youtube.com/watch?v=XRH9QhzJkxs&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=210 https://www.youtube.com/watch?v=AG0LdkHhvuM&list=PLFVSJgZgf7h88UFKF_RZcv_Sk-WlX5mvL&index=191 |
група класу у мес |
57. |
Урок виразного читання №2. Поезії Лесі Українки.
|
https://vseosvita.ua/library/urok-viraznogo-citanna-tvoriv-lesi-ukrainki-692.html
|
група класу у мес |
|
58. |
12-17.04 |
Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа. Символічність образів Мавки і дядька Лева – уособлення духовності і краси.
|
https://naurok.com.ua/prezentaciya-folklorno-mifologichna-osnova-syuzhetu-drami-feeri-lisova-pisnya-lesi-ukra-nki-46961.html http://www.10minschool.ua/rsc/naspath/articles/000044-279038149.pdf |
група класу у мес |
59. |
Мати Лукаша й Килина – антиподи головній героїні Мавці. Урок мовленнєвого розвитку №4. Порівняння образів Мавки й Килини.
|
|
група класу у мес |
|
60. |
19-24.04 |
Симбіоз високої духовності і буденного прагматизму в образі Лукаша. Почуття кохання Мавки й Лукаша як розквіт творчих сил людини.
|
|
група класу у мес |
61. |
Природа і людина у творі. Неоромантичне ствердження духовної сутності людини, її творчих можливостей.
|
група класу у мес |
||
62. |
26-01.05 |
Конфлікт між буденним життям і високими пориваннями особистості, дійсністю і мрією. Художні особливості драми-феєрії.
|
група класу у мес |
|
63. |
М. Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Його творчість – перша декларація ідей і форм символізму.Єдність краси природи і мистецтва, образотворчі засоби в поезії («Блакитна Панна»).
|
https://naurok.com.ua/analiz-poezi-m-voronogo-blakitna-panna-167003.html https://www.youtube.com/watch?v=MyacqnczsiY |
група класу у мес |
|
64. |
03-08.05 |
Мотив самотності людини. Згадка про революцію як данина естетиці доби соціальних перетворень («Інфанта»).
|
https://www.youtube.com/watch?v=oGpP50W5zcM
|
група класу у мес |
65. |
«Чари ночі» – перлина інтимної лірики української поезії. Мотив краси кохання й молодості. Експресивне висловлювання патріотичних почуттів («О слово рідне! Орле скутий!..»).
|
https://naurok.com.ua/prezentaciyniy-material-m-voroniy-o-oles-poeziya-simvolizmu-182965.html https://vseosvita.ua/library/prezentacia-z-ukrainskoi-literaturitema-poeta-i-poezii-u-tvorcosti-oleksandra-olesa-139393.html https://www.youtube.com/watch?v=YUx2V294yHE&feature=emb_logo&ab_channel=MONUKRAINE |
група класу у мес |
|
66. |
10-15.05 |
Драматичний етюд «По дорозі в казку». Дорога в казку – символ духовних поривань до кращого життя. Трагічна суперечність між мрією, духовністю й жорстокістю.
|
http://lesson.iolya.com.ua/page200.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-dramatichniy-etyud-o-olesya-po-dorozi-v-kazku-129979.html https://www.youtube.com/watch?v=V0Pa2UMmQ_E https://www.youtube.com/watch?v=mz2E-oF7zq4
|
група класу у мес |
67. |
Узагальнення та систематизація вивченого.
|
https://www.youtube.com/watch?v=mQ9640s9wUo
|
група класу у мес |
|
68. |
17-22.05 |
Контрольна робота № 6. Образне слово поетичного модернізму. Загальнолюдське, національне, особисте.
|
група класу у мес |
|
69. |
Узагальнення та систематизація вивченого. Обмін думками про знакові для свого часу твори, актуальних нині.
|
|
група класу у мес |