Автор календарного планування:
Календарне планування з переліком електронних джерел складене вчителем-методистом Рибаковою К.В.
№ уроку |
тиждень |
тема уроку |
освітні ресурси |
домашнє завдання |
1-4.09 |
Світлові явища. Джерела та приймачі світла. Швидкість поширення світла. |
https://www.youtube.com/watch?v=FlE7ngJ3L1g
|
у навчальних групах |
|
Світловий промінь і світловий пучок. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення. |
||||
Розв’язування задач « Закон прямолінійного поширення світла.» |
||||
7-11.09 |
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало. |
https://www.youtube.com/watch?v=nirntU6Eh3U https://www.youtube.com/watch?v=2wkL0RjSNn4
|
у навчальних групах |
|
Розв’язування задач « Закон відбивання світла. Плоске дзеркало» |
||||
Лабораторна робота №1 «Дослідження відбивання світла за допомогою плоского дзеркала» |
||||
14-18.09 |
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла. |
https://www.youtube.com/watch?v=PtzldVwaKSo
|
у навчальних групах |
|
Розв’язування задач « Закон заломлення світла» |
||||
Лабораторна робота №2 «Дослідження заломлення світла та визначення показника заломлення скла відносно повітря» |
||||
21-25.09 |
Дисперсія світла. Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів. |
https://www.youtube.com/watch?v=oKOOVhpeqV4 https://www.youtube.com/watch?v=AJkxL53dEhM
|
у навчальних групах |
|
Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи. Формула тонкої лінзи. Отримання зображень за допомогою лінзи. |
||||
Лабораторна робота №3 «Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи» |
||||
28.09-2.10 |
Розв’язування задач « Оптична сила й фокусна відстань лінзи. Формула тонкої лінзи» |
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-optichni-priladi-32877.html
|
у навчальних групах |
|
Розв’язування задач « Оптична сила й фокусна відстань лінзи. Формула тонкої лінзи» |
||||
Найпростіші оптичні прилади. Окуляри. |
||||
5-9.10 |
Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Вади зору та їх корекція. |
https://www.youtube.com/watch?v=bI-PesLOc84
|
у навчальних групах |
|
Розв’язування задач «Світлові явища» |
||||
Контрольна робота №1 «Світлові явища» |
||||
12-16.10 |
Захист проектів з теми «Світлові явища» |
https://www.youtube.com/watch?v=EhpBDP_KJ-4
|
у навчальних групах |
|
тематична |
||||
Постійні магніти,взаємодія магнітів. Магнітне поле Землі. |
||||
19-31.10 |
Дослід Ерстеда. Магнітне поле. Індукція магнітного поля. Магнітне поле провідника зі струмом. Правило свердлика. |
https://www.youtube.com/watch?v=pw_CnYV65DI
|
у навчальних групах |
|
Магнітні властивості речовини та їх застосування. Гіпотеза Ампера. |
||||
Розв’язування задач «Правило свердлика. Сила Ампера.» |
||||
25. |
2-8.11
|
Електромагніти та їх застосування. Магнітна левітація. |
https://www.youtube.com/watch?v=oEaJ251vVh8 https://www.youtube.com/watch?v=ENsYsAt3pTI
|
у навчальних групах |
26. |
Лабораторна робота №4 «Складання та випробування електромагніту» |
|||
27. |
Електродвигуни,гучномовці. Електровимірювальні прилади. |
|||
28. |
9-15.11
|
Лабораторна робота №5 «Спостереження явища електромагнітної індукції» |
https://www.youtube.com/watch?v=EaaKkz-tkJc
|
у навчальних групах |
29. |
Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії. |
|||
30. |
Узагальнення та систематизація знань з теми «Магнітні явища» |
|||
31. |
16-22.11
|
Контрольна робота №2 «Магнітні явища» |
|
у навчальних групах |
32. |
Захист проектів з теми «Магнітні явища» |
|||
33. |
Узагальнення |
|||
34. |
23-29.11
|
Виникнення і поширення механічних хвиль. Фізичні величини,які характеризують хвилі. |
https://www.youtube.com/watch?v=osM4cTLBPaE
|
у навчальних групах |
35. |
Розв’язування задач «Механічні хвилі» |
|||
36. |
Звукові хвилі. Швидкість поширення звуку,довжина і частота звукової хвилі. |
|||
37. |
30.11-6.12
|
Гучність звуку та висота тону. Інфра- та ультразвуки |
https://www.youtube.com/watch?v=ND4025HwPjk&feature=emb_logo
|
у навчальних групах |
38. |
Лабораторна робота №6 «Дослідження звукових коливань різноманітних джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів» |
|||
39. |
Розв’язування задач «Звукові хвилі» |
|||
40. |
7-13.12
|
Електромагнітне поле і електромагнітні хвилі.Швидкість поширення, довжина і частота електромагнітної хвилі. |
https://www.youtube.com/watch?v=gmW7w33zX1o
|
у навчальних групах |
41. |
Шкала електромагнітних хвиль. |
|||
42. |
Контрольна робота №3 «Механічні та електромагнітні хвилі» |
|||
43. |
14-20.12
|
Семінар. «Вплив шуму на людський організм» |
|
у навчальних групах |
44. |
Захист проектів «Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій» |
|||
45. |
Захист проектів «Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв’язку та комунікацій» |
|||
46. |
21-27.12
|
Узагальнення |
|
у навчальних групах |
47. |
||||
48. |
||||
49. |
11-15.01 |
Розв’язання задач «Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили» |
Уроки ZOOM, презентація до уроку на CLASSROOM https://www.youtube.com/watch?v=aG-1QShHyvM
|
у навчальних групах |
50. |
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їх фізична природа і властивості. Період піврозпаду. Закон радіоактивного розпаду. |
|||
51. |
Розв’язування задач « Закон радіоактивного розпаду» |
|||
52. |
18-22.01 |
Розв’язування задач « Закон радіоактивного розпаду» |
Уроки ZOOM, презентація до уроку на CLASSROOM
|
у навчальних групах |
53. |
Іонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний фон. |
|||
54. |
Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного випромінювання. |
|||
55. |
25-29.01 |
Поділ важких ядер. Ланцюгова ядерна реакція поділу. |
Уроки ZOOM, презентація до уроку на CLASSROOM https://www.youtube.com/watch?v=pSX9xmMeXFI
|
у навчальних групах |
56. |
Розв’язування задач |
|||
57. |
Ядерний реактор. Атомні електростанції. Атомна енергетика України. |
|||
58. |
01-05.02 |
Екологічні проблеми атомної енергетики. |
презентація до уроку на CLASSROOM завдання до контрольної роботи josn.naurok.com
|
у навчальних групах |
59. |
Енергія Сонця й зір. |
|||
60. |
Контрольна робота №4 «Фізика атома та атомного ядра» |
|||
61. |
08-12.02 |
Рівноприскорений рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного руху. |
презентація до уроку на CLASSROOM |
у навчальних групах |
62. |
Розв’язування задач « Рівноприскорений рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного руху». |
|||
63. |
Переміщення під час рівноприскореного руху. Рівняння руху. |
|||
64. |
15-19.02 |
Розв’язування задач « Переміщення під час рівноприскореного руху. Рівняння руху » |
презентація до уроку на CLASSROOM
|
у навчальних групах |
65. |
Розв’язування задач « Переміщення під час рівноприскореного руху. Рівняння руху » |
|||
66. |
Графіки прямолінійного рівноприскореного |
|||
67. |
22-26.02 |
Розв’язування задач « Графіки прямолінійного рівноприскореного» |
завдання до контрольної роботи josn.naurok.com |
у навчальних групах |
68. |
Розв’язування задач « Графіки прямолінійного рівноприскореного» |
|||
69. |
Контрольна робота №5 «Рівноприскорений рух » |
|||
70. |
01-05.02 |
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона. |
презентація до уроку на CLASSROOM
|
у навчальних групах |
71. |
Другий закон Ньютона. |
|||
72. |
Розв’язування задач « Другий закон Ньютона» |
|||
73. |
08-12.02 |
Третій закон Ньютона |
презентація до уроку на CLASSROOM |
у навчальних групах |
74. |
Закон Всесвітнього тяжіння. Гравітаційна стала. |
|||
75. |
Розв’язування задач « Закон Всесвітнього тяжіння. Гравітаційна стала» |
|||
76. |
15-19.02 |
Прискорення вільного падіння. Рух тіла під дією сили тяжіння. |
у навчальних групах |
|
77. |
Розв’язування задач « Рух тіла під дією кількох сил»(вертикальний напрямок) |
|||
78. |
Розв’язування задач « Рух тіла під дією кількох сил»(вертикальний напрямок) |
|||
79. |
29-02.04 |
Розв’язування задач « Рух тіла під дією кількох сил» (горизонтальний напрямок) |
у навчальних групах |
|
80. |
Розв’язування задач « Рух тіла під дією кількох сил» (горизонтальний напрямок) |
|||
81. |
Розв’язування задач « Рух тіла під дією кількох сил»(вздовж похилої площини) |
|||
82. |
05-09.04 |
Розв’язування задач « Рух тіла під дією кількох сил»(вздовж похилої площини) |
https://www.youtube.com/watch?v=vU0Zkin23b8
|
у навчальних групах |
83. |
Розв’язування задач « Рух тіла під дією кількох сил» |
|||
84. |
Розв’язування задач « Рух тіла під дією кількох сил» |
|||
85. |
12-16.04 |
Узагальнення теми «Закони Ньютона» |
завдання до контрольної роботи josn.naurok.com |
у навчальних групах |
86. |
Контрольна робота №6 « Закони Ньютона» |
|||
87. |
Взаємодія тіл. Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу. |
|||
88. |
19-23.04 |
Розв’язування задач « Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу» |
у навчальних групах |
|
89. |
Розв’язування задач « Імпульс тіла. Закон збереження імпульсу» |
|||
90. |
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики. |
|||
91. |
26-30.04 |
Застосування законів збереження енергії і імпульсу в механічних явищах |
презентація до уроку на CLASSROOM |
у навчальних групах |
92. |
Лабораторна робота №7 «Вивчення закону збереження механічної енергії» |
|||
93. |
Розв’язування задач « Застосування законів збереження енергії і імпульсу в механічних явищах» |
|||
94. |
03-07.05 |
Розв’язування задач « Застосування законів збереження енергії і імпульсу в механічних явищах» |
презентація до уроку на CLASSROOM |
у навчальних групах |
95. |
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і теорій. Фундаментальний характер законів збереження в природі. Прояви законів збереження в теплових,електромагнітних, ядерних явищах. |
|||
96. |
Розв’язування задач « Прояви законів збереження в теплових, електромагнітних, ядерних явищах» |
|||
97. |
10-14.05 |
Еволюція фізичної картини світу. Вплив фізики на суспільний розвиток та науково – технічний прогрес. |
завдання до контрольної роботи josn.naurok.com |
у навчальних групах |
98. |
Узагальнення теми « Закони збереження» |
|||
99. |
Контрольна робота №7 « Закони збереження» |
|||
100. |
17-21.05 |
Захист навчальних проектів |
у навчальних групах |
|
101. |
Фізика і проблеми безпеки життєдіяльності людини |
|||
102. |
Фізичні основи бережливого природокористування та збереження енергії |
|||
103. |
24-28.05 |
Альтернативні джерела енергії |
|
у навчальних групах |
104. |
Захист навчальних проектів |
|||
105. |
Захист навчальних проектів |