КАНДИДАТ НА ПОСАДУ ГОЛОВИ ПАРЛАМЕНТУ Сорока Павло

Сорока Павло Олексійович, учень 9-А класу  Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені О.О. Богомольця, народився 12 липня 2005 у м. Луганську.
У 2012 році вступив до УВК «Школа – гімназія «Нове покоління» у м. Луганськ.
У 2014 році вимушено переїхав із родиною до міста Київ і продовжив навчання у СШ № 11, м. Києва.
У 2020 році вступив до дев’ятого класу Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені О.О .Богомольця, навчається на відмінно.
Спортивні захоплення: 2012-2014 – карате, 2014 до сьогодення – теніс, бокс, карате.
З 2012 року – найменший волонтер Всеукраїнського фестивалю творчості для дітей та юнацтва з проблемами здоров’я «Восток-Схід – West». 2012-2013  рік – найменший волонтер Всеукраїнського інклюзивного учбово реабілітаційного табору для дітей з важкими проблемами здоров’я, м. Слов’янськ (залучав дітей з проблемами здоров’я, однолітків до дитячих ігор та змагань, що відбувалися під час табору). З 2014 року – допомагає здійснювати гуманітарну діяльність для дітей, молоді, родин переселенців зі Сходу України (формує допомогу, писав листи, підписує посилки, відправляє разом із батьком), учасник онлайн школи БРИГАНТИНА для дітей ВПО, 2014 – 2016 модерував групу з англійської, приймав участь у всіх заходах онлайн школи, волонтер щорічної Різдвяної програми «Різдвяний вертеп», що відбувається в Національній опері України. Супроводжує, формує подарунки, вручає, допомагає в пересуванні. Користь від цієї діяльності отримують від 60 до 100 дітей вразливих категорій щорічно. З 2015 року – учасник та волонтер Всеукраїнської дитячої програми в м. Словянськ «Я намалюю МИР», волонтер Новорічних та різдвяних програм «Новорічні подарунки для дітей» спільно із Союзом Самаритян України. За допомогою Павла подарунки відправлені в різні куточки України. Поведені заходи для дітей найскладних категорій. Лише в 2019 році допомогу в Луганській області отримали 1200 дітей, в тому числі, які мешкають на лінії розмежування, у прифронтовій території. З 2016-2017 – волонтер та учасник Всеукраїнського проекту з Агенцією ООН у справах біженців «Формування інклюзивного середовища в закладах освіти», волонтер 25 тренінгів для учнів школ м. Києва, Київської області, м. Полтава, Луганської області. В заходах прийняли участь близько 870 дітей різного віку. 2018 рік – волонтер учбово – реабілітаційного табору для дітей вразливих категорій в м. Словянськ. Приймав участь у всіх заходах, змаганнях, фестивалях, майстер класах табору. Особисто вів секцію тенісу де тренував не тільки дітей, а й дорослих людей, які мають обмеження в результаті травм та поранень. 2019 рік – Участь у заходах в Національному Паралімпійському центрі в Карпатах, вів секцію тенісу  проводив тренування із дорослими та дітьми.З 2020 року – волонтер спортивних змагань з бочі, дартсу, тенісу для дітей вразливих категорій, м. Креміння, Луганської області, волонтер клубу Берегиня, допомогає приймати участь у засіданнях учасникам/учасницям, які мають проблеми із пересуванням.
2018 – створив дворову команду з футболу «Friends», яка об’єднала дітей різних категорій в м. Києві. https://www.facebook.com/dkf.friends2020
2020  –  жовтень – листопад  – дворову команду з футболу «Friends», запрошена до участі у заходах Міжнародної організації #FootballPeople , Британія, проведені заходи, зустрічі, ігри, конкурси. Команду підтримав Максим Крупенін, захисник Шахтарю, зараз тренер дитячо-юнацької команди «ПАНТЕРА», м. Київ. В рамках заходів також відбувся Всеукраїнський конкурс малюнка «We are a football people” в яких прийняли участь 48 дітей.

Мотиваційний лист
кандидата на посаду Голови парламенту Українського медичного ліцею
Національного медичного університету імені О.О. Богомольця
Сороки Павла Олексійовича.
Шановні друзі!

У своїй майбутній роботі вважаю важливим:
– мати спільну мету та справжнє бажання ефективно працювати для учнів і всієї спільноти ліцею;
– розвивати співпрацю з міжнародними програмами учнівського самоврядування усіх рівнів у тренінгах, майстер класах, менторських курсах тощо;
– залучення учнів ліцею до волонтерських програм, зокрема, підтримка учнів з тимчасово окупованих територій, здорового способу життя, інклюзивної освіти, дворового футболу;
– сприяти залученню ліцеїстів до участі у програмах лідерського спрямування, з метою популяризації корпоративної культури, розвитку лідерських якостей та роботи у команді;
– активізувати співпрацю з міжнародними проектами учнівського самоврядування усіх рівнів у тренінгах, майстер класах-менторських курсах тощо;
– удосконалення окремих заходів щодо вдосконалення навчання, профорієнтаційної роботи, дозвілля учнів шляхом залучення спонсорської підтримки та фінансової підтримки;
– запровадження проекту спрямованого на підтримку комунікації з випускниками ліцею, оприлюднення їхніх історій успіху після закінчення ліцею і університету.