Психологічний супровід
План роботи психолога

 

П Е Р Е Л І К
психодіагностичних методик, що використовуються в роботі практичного психолога Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені О.О.Богомольця

Назва методики, автор, джерело

Спрямованість методик

Клас

Для рішення якого завдання використовується

1.

Методика діагностики психологічної адаптації (К.Роджерс, Р.Даймонд. Практична психологія)

Образ життя (звички, думки, поведінка спілкування)

 

Оцінки правильних дій

2.

Методика діагностики

Привернути увагу особистості до конфліктної поведінки (К.Томас. Адаптація, П.В.Гришина. Практична психологія)

На вирішення конфліктів

9-10-11

На зміну традиційних відносин і конфліктів

3.

Методика діагностики міжособистих і міжгрупових відносин (Дж. Морено. Практична психологія)

Для діагностики міжособистих і міжгрупових відносин

9- 10-11

Розкрити свої симпатії і антипатії, довіри і недовіри

4.

Багаторівневий особистий опитувальник „Адаптивність” (А.Г.Маклаков, С.В.Чермяніна. Практична психологія)

Бачити себе в соціально-привабливому стані

9-10-11

Виявити і виправити недоліки

5.

Експрес-методика по вивченню соціально-психологічного клімату в трудовому колективі (О.С.Михалюк, А.Ю.Шамито)

Взаємовідносини між співробітниками

9- 10-11

На використання конкретних рекомендацій по оптимізації психологічного клімату в колективі

6.

Методика оцінки психологічного клімату в колективі (А.Ф.Фідпер. Практична психодіагностика)

Оцінка психологічного клімату в колективі

9- 10-11

На основі індивідуальних характеристик ґрунтується психологічна атмосфера

7.

Методика багатофакторного дослідження особистості (Р.Кеттелл. Практична психологія)

Динаміка факторів, мотивів, інтересів, характеристика ситуацій

9- 10-11

Для діагностики характеристики

8.

Методика діагностики психічного стану (по Айзенку)

 

На психічний стан

9- 10-11

Для виходу з психічних станів

9.

Методика діагностики темпераменту (Л.Стреляу. Практична психодіагностика)

Основна характеристика нервової діяльності

9- 10-11

Особливості поведінки в різних умовах та ситуаціях

10.

Методи психодіагностичних і пізнавальних процесів в підлітковому і юнацькому віці (Р.С.Немов. Психологія)

Діагностика аналогічних процесів уваги мислення

9- 10-11

Для вирішення психологічної мови в рамках логічного мислення

11.

Методика оцінки мислення у старшокласників

(Р.С.Немов. Психологія)

Діагностика процесів мислення

9- 10-11

Для вибору професійних здібностей

12.

Діагностика особливості за допомогою психометричного тесту (С.Деллінгер. Практична психологія)

Визначити особисті риси, типову поведінку

9- 10-11

Визначити домініруючі риси характеру

13.

Додаток:

  • Методика карти інтересів
  • Виявлення і аналіз професійних якостей персоналу
  • „Рейтинг цінносно-споживних орієнтацій персоналу”

 

 

 

Офіційний сайт Українського медичного ліцею Національного медичного університету імені О.О. Богомольця.
© Copyright 2004-2011. All rights reserved.